Συνεχης ενημερωση

    Κυριακή, 21-Ιαν-2018 13:59

    H γαστρονομία μοχλός ανάπτυξης της οικονομίας

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    H γαστρονομία μοχλός ανάπτυξης της οικονομίας

    Του Νίκου Νάσιουτζικ

    Η  Ελλάδα είναι ένας άκρως γοητευτικός τόπος που σε συνδυασμό με άλλους παράγοντες την καθιστούν ιδανικό τουριστικό προορισμό. Εκτός από τα υπέροχα τοπία της, το ισορροπημένο κλίμα, την ασφάλεια, την πλουσιότατη πολιτιστική κληρονομιά και το φιλόξενο πνεύμα των κατοίκων της,  αποτελούν πόλο έλξης για εκατομμύρια τουρίστες από όλο τον κόσμο. Υπάρχει όμως άλλη μια παράμετρος που, εκτός από ελκυστικό παράγοντα, μπορεί και να αποτελέσει κινητήριο δύναμη της οικονομίας της - ονομάζεται Ελληνική Γαστρονομία και Ελληνική Διατροφή.

    Χιλιάδες επιστήμονες διατροφολόγοι ανά τον κόσμο έχουν φροντίσει να την καταδείξουν ως την πλέον ισορροπημένη που υπάρχει, την πλέον ωφέλιμη για την υγεία του ανθρώπου. Η ελληνική κουζίνα είναι παγκόσμια αποδεκτή, έρευνες έχουν καταδείξει πως συμπεριλαμβάνεται στις δέκα κορυφαίες "αγαπημένες" κουζίνες μιας λίστας όπου κυριαρχούν μεν οι ασιατικές κουζίνες, όμως απουσιάζει η Γαλλική!

    Το "Greek Yogurt" βρίσκεται στην κορυφή των superfoods, η "feta" είναι πολύ ψηλά στη δεκάδα των τυριών που καταναλώνουν οι Αμερικανοί, το έξτρα παρθένο ελαιόλαδο θεωρείται η κορυφαία λιπαντική ουσία που χρησιμοποιείται στη μαγειρική, όσον αφορά την ποιότητα, τη γεύση και την υγεία. Όμως, η κορυφαία σε πωλήσεις εταιρεία "Greek Yogurt" είναι τουρκοαμερικανικής ιδιοκτησίας (Choban), στο διαδίκτυο κυκλοφορούν ελληνικές" συνταγές με καναδέζικη "feta", οι Lobels, το κορυφαίο boutique κρεοπωλείο της Νέας Υόρκης, πωλεί στο τμήμα "delicatessen" του ένα έξτρα παρθένο ελληνικό ελαιόλαδο φτηνότερα από ένα αντίστοιχο γαλλικό (που και αυτό είναι φτηνότερο από ένα ισπανικό και ένα ιταλικό). Υπάρχει ένα θέμα εδώ, ειδικότερα όταν οι Ιταλοί εισάγουν και επανεξάγουν ελληνικά έξτρα παρθένα ελαιόλαδα με την επωνυμία ιταλικών brands. Tα περισσότερα ελληνικά προϊόντα πάσχουν στον τομέα του branding, του packaging και της πιστοποίησης. Κάποια από τα εκατομμύρια των επισκεπτών της χώρας μας που γοητεύτηκαν από τις γεύσεις της, όταν επιχειρούν να τις αναπαράγουν στη χώρα τους χρησιμοποιούν "ελληνικά" προϊόντα από άλλες χώρες.

    Αυτή η πραγματικότητα αποτελεί τον γενεσιουργό λόγο του 1st International Hellenic Gastronomy Conference, ένα Συνέδριο που σκοπό έχει την ανάδειξη των προϊόντων της ελληνικής γης και την περαιτέρω εξάπλωση της ελληνικής γαστρονομίας διεθνώς. Στόχος του είναι να ενδυναμωθούν τα ελληνικά brands, να δημιουργηθούν καινούρια και να δοθεί βαρύτητα στην προώθηση των ελληνικών προϊόντων στο εξωτερικό. Σκοπός είναι να δοθούν απαντήσεις σε προβλήματα καινοτομίας, αισθητικής, προβολής και διάθεσης. Όραμα του συνεδρίου είναι η ελληνική γαστρονομία και τα προϊόντα της ελληνικής γης να βρουν μια ανάλογη θέση με αυτή των Ιταλών, των Γάλλων και τον Ισπανών. Στο συνέδριο συμμετέχουν πολλοί αναγνωρισμένοι Έλληνες chefs, ώστε η χώρα μας να γίνει ένα προορισμός γαστρονομικού τουρισμού υψηλού επιπέδου. Σκοπός του συνεδρίου είναι να φτιαχτούν υποδομές που να μπορούν να προσελκύσουν εύπορους τουρίστες διεθνώς σε τομείς όπου υστερεί η τουριστική βιομηχανία μας: πεντάστερα ατμοσφαιρικά ξενοδοχεία, γήπεδα γκολφ, gourmet εστιατόρια υψηλής αισθητικής, μαρίνες μεγάλων σκαφών και Συνεδριακά κέντρα.

    Το 1st International Hellenic Gastronomy Conference 2018 διοργανώνεται υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης και του Δήμου Αθηναίων, αποτελεί το πρώτο παγκόσμιο forum & expo για τα premium ελληνικά brands του επιχειρείν με φόντο την ελληνική γαστρονομία, τα ελληνικά προϊόντα και τον γαστρονομικό τουρισμό. Με επικοινωνιακό μότο το "Greek Taste Beyond Bordes" και με κινητήριο μοχλό το site www.greektastebeyondborders.com έχει ως όραμα να δημιουργήσει ένα ισχυρό network ποιοτικών επιχειρήσεων B2B με σκοπό την παγκόσμια προβολή τους και τη δημιουργία καινούριων brands. Το 1st International Hellenic Gastronomy Conference 2018 προσπαθεί να επανατοποθετήσει την ελληνική επιχειρηματικότητα και την ελληνική γαστρονομία με μεγάλες αξιώσεις στον παγκόσμιο χάρτη.

    Ξεκινάει από την ανάδειξη του ελληνικού προϊόντος και της διατροφικής του αξίας και καταλήγει με την υποστήριξη του Έλληνα επιχειρηματία που δραστηριοποιείται στο χώρο της εστίασης, όσον αφορά το branding, το marketing και το networking.

    Σκοπός του συνεδρίου είναι, μέσα από συνεργασίες να δημιουργηθούν συνέργειες και συμμαχίες που θα βοηθήσουν στην τόνωση του Γαστρονομικού Τουρισμού στη χώρα μας.

    * Ο κ. Νίκος Νάσιουτζικ είναι Οικονομολόγος με εξειδίκευση στην ανάπτυξη των Πωλήσεων και ειδικός στην δημιουργία επωνύμων Brands

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ