Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 12-Σεπ-2017 15:47

    Digital Marketing Strategy: Νέο τμήμα του εκπαιδευτικού προγράμματος, στις 28 & 29 Σεπτεμβρίου από την "Εξέλιξη"

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Digital Marketing Strategy: Νέο τμήμα του εκπαιδευτικού προγράμματος, στις 28 & 29 Σεπτεμβρίου από την "Εξέλιξη"

    Στις 28 & 29 Σεπτεμβρίου θα πραγματοποιηθεί για δεύτερη φορά το εκπαιδευτικό πρόγραμμα "Digital Marketing Strategy”, μετά τη μεγάλη επιτυχία που κατέγραψε η πρώτη διεξαγωγή του τον Ιούλιο, με τη  συμμετοχή στελεχών μεγάλων Ελληνικών και πολυεθνικών εταιρειών.

    Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, με το Digital Marketing να έχει καταστεί δομικό κομμάτι της συνολικής επικοινωνιακής στρατηγικής κάθε εταιρίας, είναι πλέον απαραίτητο για κάθε επαγγελματία του κλάδου όχι μόνο να γνωρίζει τα νέα εργαλεία και τη δυναμική τους, αλλά κυρίως να μπορεί να διαμορφώσει μια ολοκληρωμένη στρατηγική ψηφιακής επικοινωνίας, που θα εξυπηρετεί  αποτελεσματικά τους στόχους της εταιρίας.

    Στις 16 συνολικά ώρες που διαρκεί το διήμερο σεμινάριο και μέσα από workshops και case studies, οι συμμετέχοντες θα κατανοήσουν πως πρέπει να χρησιμοποιούν τα εργαλεία του digital marketing, ώστε να σχεδιάζουν και να υλοποιούν μια ολοκληρωμένη στρατηγική και digital καμπάνιες, τις οποίες στη συνέχεια θα μπορούν να αξιολογούν και να βελτιστοποιούν, μεγιστοποιώντας την απόδοση της επένδυσής τους. 

    Ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα του προγράμματος αποτελεί η σύνδεση της γνώσης που παρέχεται σε κάθε θεματική ενότητα με την εφαρμογή της στην πράξη στο πλαίσιο ομαδικών ασκήσεων. 

    Εισηγητής του σεμιναρίου είναι ο Rob Thurner, καταξιωμένο στέλεχος του χώρου, με εξειδίκευση στο Digital Marketing Strategy και πλούσια διεθνή εμπειρία στον συγκεκριμένο τομέα.

    To πρόγραμμα υλοποιείται στο Κέντρο Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας Εξέλιξη, στις 28 & 29 Σεπτεμβρίου και απευθύνεται σε στελέχη τμημάτων Marketing και e-Commerce, σε ιδιοκτήτες και στελέχη ηλεκτρονικών καταστημάτων, καθώς και σε στελέχη διαφημιστικών εταιριών και media agencies. 

    Η "Εξέλιξη", μέλος του Ομίλου της Τράπεζας Πειραιώς, είναι πιστοποιημένο Κέντρο Δια Βίου Μάθησης, το οποίο παρέχει υψηλού επιπέδου εκπαιδευτικές και συμβουλευτικές υπηρεσίες στους αναδυόμενους τομείς της οικονομίας και έχει στόχο την υποστήριξη της βιώσιμης επιχειρηματικότητας. 

     

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    16:36 25/09

    Το Παιχνίδι αλλιώς… στα Public!

    Μία συνεργασία των Public με την επιστημονική ομάδα της Gordon Hellas, που αλλάζει τον τρόπο επιλογής και αξιολόγησης των παιδικών παιχνιδιών!

    12:53 25/09

    Συμφωνία Πειραιώς με τη γαλακτοκομική επιχείρηση Στειακάκης Κωνσταντίνος για Συμβολαιακή Κτηνοτροφία

    Με στόχο την άμεση και ενεργό υποστήριξη όλων των εμπλεκομένων στην παραγωγική διαδικασία του πρωτογενούς τομέα, αλλά και την ενίσχυση της παραγωγής τοπικών παραδοσιακών γαλακτοκομικών προϊόντων...

    18:55 20/09

    Coca-Cola Τρία Έψιλον: Το 14ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης έγινε "Το Σχολείο που θέλεις"

    Το 14ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης, πρώτο στην φετινή ψηφοφορία του Προγράμματος "Το Σχολείο που θέλεις", παραδόθηκε από την Coca-Cola Τρία Έψιλον στους 612 μαθητές και καθηγητές του, πλήρως ανακαινισμένο...

    10:53 15/09

    TÜV Austria Hellas: Ελάχιστο το ποσοστό των σχολικών λεωφορείων και κυλικείων που έχουν λάβει πιστοποίηση

    Παρά τις αυστηρές διατάξεις που προβλέπουν ελέγχους στη λειτουργία των σχετικών επιχειρήσεων, το ποσοστό που αυτή τη στιγμή έχει πιστοποιηθεί στην Ελλάδα από ανεξάρτητο φορέα είναι περίπου 10%, με...