Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 31-Αυγ-2017 16:06

    WIND: YouTube και Ηλιοθεραπεία

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    WIND: YouTube και Ηλιοθεραπεία

    Σε μαραθώνιο επικοινωνίας επιδόθηκαν φέτος το καλοκαίρι Έλληνες και ξένοι επισκέπτες που δεν σταμάτησαν να ενημερώνουν τους διαδικτυακούς τους φίλους για κάθε σταθμό των καλοκαιρινών διακοπών τους στη χώρα μας.

    Σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκέντρωσε το Εθνικό Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου της WIND, και που αφορούν στο Δίκτυο 4G της εταιρείας, το αποκορύφωμα της καλοκαιρινής σεζόν είναι o Αύγουστος και ειδικότερα η  εβδομάδα του Δεκαπενταύγουστου με την επικοινωνία να απογειώνεται και τα δεδομένα στο Δίκτυο 4G να σημειώνουν αύξηση 413% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Πελοπόννησος, Κρήτη, Ιόνιο, Δωδεκάνησα και Κυκλάδες φιλοξένησαν τους πιο δραστήριους επικοινωνιακά  επισκέπτες και συνέβαλαν στο διπλασιασμό της κίνησης δεδομένων του δικτύου.

    Εξίσου εντυπωσιακή είναι η αύξηση δεδομένων (151%) για το πρώτο μισό του Αυγούστου, αφού όπως ήταν αναμενόμενο ούτε οι φετινοί παραθεριστές αποχωρίστηκαν τα social media, με το YouTube να αναδεικνύεται πρωταθλητής της διαδικτυακής επικοινωνίας ενώ ακολούθησαν  Facebook και Instagram.

    Την ίδια εμπιστοσύνη στο Δίκτυο της WIND επέδειξαν και οι ξένοι επισκέπτες της χώρας αυξάνοντας την κίνηση roaming 700% σε σχέση με πέρυσι. Τη μεγαλύτερη κατανάλωση σε δεδομένα έκαναν οι Άγγλοι, ακολουθούμενοι από τους Ολλανδούς, τους Σουηδούς και τους Ιταλούς γείτονες. 

    Η επικοινωνία στο δίκτυο της WIND γίνεται απρόσκοπτα καθώς ανταποκρίνεται απόλυτα στην εκρηκτική αύξηση της ζήτησης στις τουριστικές περιοχές. Εξειδικευμένο προσωπικό παρακολουθεί σε 24ωρη βάση το δίκτυο κινητής και σταθερής τηλεφωνίας μέσα από τα συστήματα του Εθνικού Κέντρου Διαχείρισης. 

    Με ένα επενδυτικό πρόγραμμα που έχει ξεπεράσει τα 500 εκατομμύρια ευρώ την τελευταία 5ετία, το δίκτυο 4G της WIND εξασφαλίζει χωρητικότητα και υψηλές ταχύτητες ώστε να υπάρχει άριστη εμπειρία όχι μόνο στην κάλυψη αλλά και στη χρήση του mobile Internet σε ιδιαίτερα απαιτητικές περιόδους. Έτσι τόσο οι Έλληνες συνδρομητές της εταιρείας όσο και οι ξένοι επισκέπτες στο δίκτυο της WIND χρειάζονται μόλις λίγα δευτερόλεπτα για να ανεβάσουν στο Facebook μία selfie διακοπών από το κινητό τους. 

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    16:36 25/09

    Το Παιχνίδι αλλιώς… στα Public!

    Μία συνεργασία των Public με την επιστημονική ομάδα της Gordon Hellas, που αλλάζει τον τρόπο επιλογής και αξιολόγησης των παιδικών παιχνιδιών!

    18:55 20/09

    Coca-Cola Τρία Έψιλον: Το 14ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης έγινε "Το Σχολείο που θέλεις"

    Το 14ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης, πρώτο στην φετινή ψηφοφορία του Προγράμματος "Το Σχολείο που θέλεις", παραδόθηκε από την Coca-Cola Τρία Έψιλον στους 612 μαθητές και καθηγητές του, πλήρως ανακαινισμένο...

    10:53 15/09

    TÜV Austria Hellas: Ελάχιστο το ποσοστό των σχολικών λεωφορείων και κυλικείων που έχουν λάβει πιστοποίηση

    Παρά τις αυστηρές διατάξεις που προβλέπουν ελέγχους στη λειτουργία των σχετικών επιχειρήσεων, το ποσοστό που αυτή τη στιγμή έχει πιστοποιηθεί στην Ελλάδα από ανεξάρτητο φορέα είναι περίπου 10%, με...