Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 26-Ιαν-2018 17:58

    LG: Στόχος μας να είμαστε η πρώτη επιλογή του καταναλωτή

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Mε θετικό πρόσηµο κατάφερε η LG Ελλάδας να κλείσει τη φετινή χρονιά, έχοντας αυξήσει το µερίδιο αγοράς της, όπως αναφέρει σε συνέντευξή του στο "Forbes" ο επικεφαλής της, Άρης Κουτελός. Μιλώντας για την αγορά της λιανικής στον τοµέα των καταναλωτικών προϊόντων, σηµειώνει ότι έχει πλέον σταθεροποιηθεί και τονίζει ότι για το 2018 κυρίαρχος στόχος της LG είναι η εδραίωση των νέων τεχνολογιών στο μυαλό του καταναλωτή. 

    -Πώς διαµορφώνεται η αγορά λιανικής στην Ελλάδα; Υπάρχουν κατηγορίες προϊόντων που εµφανίζουν υψηλή ζήτηση και, συνεπώς, καλύτερες επιδόσεις;

    Με δεδοµένο ότι διανύουµε τα τελευταία χρόνια την περίοδο της µεγάλης κρίσης, η οποία δηµιούργησε ισχυρές µεταπτώσεις στην αγορά, είναι ευχάριστο το γεγονός ότι έχει πλέον σταθεροποιηθεί η αγορά της λιανικής στον τοµέα των καταναλωτικών προϊόντων, παρουσιάζοντας ανοδική τάση. Στην Ελλάδα παρατηρείται αύξηση στις πωλήσεις premium συσκευών, µε βασικά κριτήρια τα καινοτόµα χαρακτηριστικά, τον υψηλό σχεδιασµό και την εξοικονόµηση ενέργειας στις λευκές συσκευές, όπως το ψυγείο InstaView Door-in-Door™ και το πλυντήριο ρούχων ΤWINWash™, ενώ στον τοµέα της οικιακής ψυχαγωγίας η πρωτοποριακή OLED τεχνολογία κατέχει ηγετική θέση. Επίσης, αξίζει να σηµειώσουµε ότι ανοδική πορεία παρουσιάζει και η κατηγορία των gaming monitors, µε τους καταναλωτές να δείχνουν την προτίµησή τους στα LG 21: 9 UltraWide™ monitors.
    Πιστεύουµε ότι η ανοδική πορεία της αγοράς θα συνεχιστεί και το 2018, ιδιαίτερα στα προϊόντα ήχου και εικόνας, καθώς το Παγκόσµιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου µετά τον Μάιο αναµένεται να συµβάλει θετικά στις πωλήσεις.

    Τέλος, σε επίπεδο επαγγελµατικών λύσεων, το τµήµα LG Business Solutions έχει ήδη πραγµατοποιήσει πολλές επιτυχηµένες συνεργασίες µέσα στο 2017, ενώ βασικός µας στόχος µας είναι πάντα να είµαστε η Νο 1 επιλογή των επαγγελµατιών. Σε αυτόν τον κλάδο τα τελευταία χρόνια παρατηρείται έντονη κινητικότητα και ζήτηση στα προϊόντα digital signage, καθώς και στις λύσεις ψύξης και θέρµανσης, λόγω της ανάπτυξης που παρουσιάζει η χώρα στον τοµέα του τουρισµού και στο λιανικό εµπόριο. 

    -Ποια είναι τα χαρακτηριστικά που προσελκύουν περισσότερο τον Έλληνα καταναλωτή;

    Όσον αφορά την οικιακή ψυχαγωγία, έχει παρατηρηθεί η τάση των καταναλωτών να επιλέγουν τηλεοράσεις µεγαλύτερων ιντσών, µε σκοπό την κινηµατογραφική εµπειρία στο σπίτι µε 4Κ και UHD τεχνολογία για ρεαλιστικά χρώµατα και απόλυτο µαύρο από κάθε γωνία θέασης. Επίσης, η SMART λειτουργία, που ενσωµατώνεται πλέον στις περισσότερες τηλεοράσεις τους, προσφέρει ευκολότερο χειρισµό και ταχύτερη πρόσβαση σε live streaming προγράµµατα και σειρές, τη δυνατότητα να σερφάρουν στο Ιnternet, να βλέπουν video στο Υoutube, καθώς και άλλες αµέτρητες επιλογές. 

    Επιπλέον, στις οικιακές συσκευές, και συγκεκριµένα στα ψυγεία, η ενεργειακή κλάση και, κατ’ επέκταση, η χαµηλότερη κατανάλωση αποτελεί ένα σηµαντικό κριτήριο επιλογής, ενώ στα πλυντήρια ρούχων οι καταναλωτές αναζητούν συσκευές µε τη µεγαλύτερη χωρητικότητα αλλά και τον συνδυασµό λύσεων πλυντηρίου-στεγνωτηρίου, που εξοικονοµεί χρόνο για τους ίδιους και τις οικογένειές τους. 

    Παράλληλα, όπως ανέφερα και παραπάνω, το PC gaming φαίνεται να κερδίζει ολοένα και περισσότερο το ενδιαφέρον των Ελλήνων καταναλωτών, οδηγώντας σε έντονη αύξηση πωλήσεων των LG gaming monitors.

    -Ποια είναι η θέση της εταιρείας στην αγορά των τηλεοράσεων και των οθονών στην Ελλάδα;

    Η LG βρίσκεται εδώ και πολλά χρόνια στις πρώτες θέσεις µεριδίων πωλήσεων στην ελληνική αγορά. Συγκεκριµένα, ο κλάδος της τηλεόρασης µέσα στον χρόνο 2017 διατηρήθηκε σε πολύ υψηλά επίπεδα, αφήνοντάς µας µία ανάσα πριν από την πρώτη θέση, ενώ κατέχουµε ηγετική θέση στις οθόνες monitor. 
    Αξίζει να σηµειωθεί επίσης ότι τα τελευταία δύο χρόνια είµαστε στην κορυφή της αγοράς στις οικιακές συσκευές, οπότε θεωρούµε ότι µέσα στο 2018 θα βρεθούµε συνολικά στην πρώτη θέση σε όλα τα business units της LG.  

    -Ποιες ήταν οι επιδόσεις της LG το 2017 και πώς αναµένετε αυτές να διαµορφωθούν το 2018;

    Σε µια αγορά που δεν έχει ακόµη περάσει σε ετήσια βάση σε θετικό πρόσηµο, η LG κατάφερε να κλείσει µε θετικό πρόσηµο τη χρονιά, έχοντας αυξήσει τα µερίδιά της σχεδόν σε όλες τις κατηγορίες καταναλωτικών αλλά και προϊόντων επαγγελµατικών λύσεων, παρουσιάζοντας, µάλιστα, µεγάλη αύξηση σε αυτόν τον τοµέα. Ο βασικός στόχος είναι ξεκάθαρος: η ολοκληρωµένη και αποτελεσµατική κάλυψη των αναγκών τόσο του καταναλωτή όσο και του σύγχρονου επαγγελµατία. Γι’ αυτό προσπαθούµε να είµαστε η πρώτη επιλογή και να διευρύνουµε τις υπηρεσίες µας.

    Στον τοµέα των οικιακών συσκευών ήδη κατέχουµε ηγετική θέση για άλλη µία χρονιά, ενώ αξίζει να αναφέρω ότι φέτος είχαµε ξανά αύξηση 5%, αυξάνοντας τα µερίδιά µας στις τηλεοράσεις, στον ήχο, στις οθόνες υπολογιστών / gaming monitors, καθώς και στην ψηφιακή σήµανση. 

    Για το 2018 ευελπιστούµε, σε συνδυασµό µε την αύξηση της αγοράς, ειδικά στο β' εξάµηνο, να διευρύνουµε την άνοδο των πωλήσεων και την εδραίωση των νέων τεχνολογιών στο µυαλό του καταναλωτή. 

    -Οι έξυπνες συσκευές και οι εφαρµογές του Internet of Τhings βρίσκονται στο επίκεντρο της LG;

    Φέτος, στην αρχή του χρόνου παρουσιάσαµε µια σειρά από νέες προσθήκες στο IoT οικοσύστηµά της και επαναπροσδιορίσαµε τον όρο "έξυπνο σπίτι". Ενδεικτικά, µπορούµε να αναφέρουµε την προηγµένη συσκευή Hub Robot, που έκανε την πρώτη της εµφάνιση και χρησιµεύει τόσο ως έξυπνη πύλη στο σπίτι (smart homegate) όσο και ως έξυπνο κέντρο κοινοποιήσεων. Ουσιαστικά, ως ψηφιακός βοηθός, το ροµπότ ολοκληρώνει τις δουλειές του σπιτιού χρησιµοποιώντας τεχνολογία αναγνώρισης φωνής συνδεόµενο µε άλλες έξυπνες οικιακές συσκευές LG.

    Επιπλέον, όλες οι µελλοντικές οικιακές συσκευές της LG θα διαθέτουν προηγµένη συνδεσιµότητα Wi-Fi για εύκολο χειρισµό και παρακολούθηση από απόσταση, ενώ θα είναι εξοπλισµένες µε τεχνολογία deep learning. 
    Έχοντας ήδη λάβει αναγνώριση ως πρωτοπόρος στο IoT, θα συνεχίσουµε να ηγούµαστε της καινοτοµίας, προκειµένου να ενισχύσουµε τη θέση µας στην πρώτη "γραµµή" αυτής της δυναµικής της αγοράς. 
     
    -Πώς ξεδιπλώνεται η στρατηγική στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη της LG;

    Πιστοί στο µότο της εταιρείας µας "Life is Good", στην LG Ελλάς πρεσβεύουµε ότι "η Ζωή είναι Ωραία όταν Συµµετέχεις", γι’ αυτό και υποστηρίζουµε και συµµετέχουµε σε πρωτοβουλίες που προάγουν αξίες, όπως ο αθλητισµός και ο πολιτισµός, ενώ ταυτόχρονα προσφέρουν στην κοινωνία όπου δραστηριοποιούµαστε. 

    Μέσα στο πλαίσιο αυτό, φέτος εγκαινιάσαµε το νέο Πρόγραµµα ΕΚΕ "LG Αθλητές του Αύριο", το οποίο επικεντρώνεται στη σηµασία της άθλησης και ενθαρρύνει τα παιδιά και τους εφήβους να συνεχίσουν να αθλούνται µε στόχο να αναδείξουµε τη νέα γενιών αθλητών.

    Για την εποµένη χρονιά θα παραµείνουµε συγκεντρωµένοι στη στρατηγική που έχουµε χαράξει, στηρίζοντας αθλητικές χορηγίες µε κοινωνικό χαρακτήρα, µε απώτερο σκοπό την προσφορά στην κοινωνία και την ενεργή συµµετοχή του κόσµου.

    Αναδημοσίευση από την ελληνική έκδοση του περιοδικού Forbes

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ