Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 09-Ιαν-2019 12:57

    3 ημέρες για λιγότερη ζάχαρη, γίνεται;

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Οι πρώτες 72 ώρες είναι το πιο δύσκολο διάστημα κάθε αποτοξινωτικού προγράμματος, καθώς το σώμα σας θα βιώσει την εμπειρία ενός αρχικού σοκ με την αλλαγή στη διατροφή. Μην αφήσετε όμως ούτε μία μπουκιά να χαλάσει το πλάνο, αλλιώς θα έχετε ακόμα περισσότερες λιγούρες.

    Το πλάνο για 3 ημέρες χωρίς ζάχαρη

    Αντικαταστήστε τους λευκούς υδατάνθρακες με ολικής αλέσεως, φασόλια και λαχανικά, όπως κίτρινη κολοκύθα, καρότο και ραπανάκι, για αργή απελευθέρωση ενέργειας.

    Αυτές τις τρεις ημέρες χωρίς ζάχαρη αποφύγετε τα σνακ. Αυτό σημαίνει πως στα κύρια γεύματα θα χρειαστείτε όσο το δυνατόν περισσότερες τροφές που απελευθερώνουν αργά ενέργεια.

    Προσθέστε στα γεύματά σας σπόρους και ξηρούς καρπούς, όπως πρωινό με μούσλι ή σος με ξηρούς καρπούς στις μεσημεριανές σαλάτες.
     

    Επιλέγετε μόνο "καθαρά" υγρά: Πίνετε νερό, σκέτο ή με φρούτα και λαχανικά, και αφεψήματα.

    Τα tips της Αναστασίας Κόκκαλη, διαιτολόγου διατροφολόγου για να κάνετε πιο εύκολη τη sugarfree μετάβαση:

    1. Μάθετε τα σάκχαρα: "Χωρίς πρόσθετα σάκχαρα" σημαίνει ότι έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε σάκχαρα. Έλεγξε για γλυκόζη, σουκρόζη, μαλτόζη και υδρολυμένο άμυλο.

    2. Προτιμήστε υγιεινά σάκχαρα: Δοκίμασε καρότο, γλυκοπατάτα και άλλες τροφές με φυσικά σάκχαρα.

    3. Με προσοχή τα αποξηραμένα φρούτα: Έχουν περισσότερα σάκχαρα από τα νωπά φρέσκα φρούτα.

    4. Κινηθείτε: Όταν είμαστε δραστήριοι, το σώμα μας στηρίζεται λιγότερο στη ζάχαρη.

    Βρείτε εδώ ένα πεντανόστιμο σοκολατένιο κέικ χωρίς ζάχαρη για τις απογευματινές λιγούρες!

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ