Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 14-Ιαν-2019 08:33

    New Year’s Resolutions … για τη νέα χρονιά

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Κάθε νέα χρονιά που ξεκινάει δίνουμε στον εαυτό μας υποσχέσεις ότι θα αλλάξουμε τη ζωή μας προς το καλύτερο, τα λεγόμενα New Years Resolutions. Νιώθουμε έτσι την  επιθυμία να ξεκινήσουμε κάποια θετική συνήθεια ή να σταματήσουμε κάποια αρνητική. Στα πλαίσια των φετινών σας New Years Resolutions λοιπόν, υιοθετήστε από σήμερα κιόλας θετικές συνήθειες στην καθημερινότητά σας σε 3 βασικούς τομείς: υγιεινή διατροφή, περισσότερη άσκηση και θετική ψυχολογία!

    Υγιεινή Διατροφή

    Επιχειρήστε σταδιακά τις θετικές αλλαγές στις διατροφικές σας συνήθειες, χωρίς να προσπαθήσετε να αλλάξετε όλες τις "κακές" συνήθειες μαζί. Μην ξεχνάτε άλλωστε ότι το μυστικό της υγιεινής διατροφής δεν είναι η στέρηση αλλά η ισορροπία. Για το λόγο αυτό επιλέξτε εύκολα ισορροπημένα γεύματα.

    Αποκτήστε τη συνήθεια να τρώτε κάθε μέρα πρωινό, το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας, και φροντίζετε πάντα να έχετε μαζί σας στη δουλειά υγιεινές επιλογές σνακ για δεκατιανό και μεσημεριανό.

    Προσθέστε στη διατροφή σας άφθονα φρούτα και λαχανικά εποχής, λιπαρά ψάρια, προϊόντα ολικής άλεσης. Αυξήστε την πρόσληψη φυτικών τροφίμων πλούσιων σε ακόρεστα "καλά" λιπαρά, όπως το εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο, οι ανάλατοι ξηροί καρποί και τα φυτικά προϊόντα επάλειψης.

    Περισσότερη Άσκηση

    Εάν ήδη γυμνάζεστε τακτικά είτε πηγαίνοντας σε κάποιο γυμναστήριο είτε κάνοντας γυμναστική στο σπίτι, συνεχίστε έτσι ή εφόσον θέλετε να πειραματιστείτε περαιτέρω, μπορείτε να δοκιμάσετε και κάποιο νέο είδος άσκησης που θα σας προκαλέσει θετικά.

    Και για όσους όμως δεν σας ενθουσιάζει η τακτική και οργανωμένη άσκηση π.χ. στο γυμναστήριο, ο τρόπος είναι απλός: Το περπάτημα ή το τρέξιμο σε κάποιο κοντινό εξωτερικό χώρο είναι ένας εύκολος τρόπος για να διατηρείστε σε καλή κατάσταση και για να βελτιώσετε την καρδιαγγειακή σας υγεία. Αρκεί να αυξάνετε τους καρδιακούς σας παλμούς, για τουλάχιστον, 30 λεπτά, 5 φορές την εβδομάδα.

    Ενώ μην παραλείπετε να ξεχνάτε επιπλέον και άλλες πιο μικρές αλλά επίσης ωφέλιμες για την υγεία αλλαγές στην καθημερινότητά σας όπως χρήση της σκάλας αντί για τον ανελκυστήρα, η επιλογή του περπατήματος αντί για το αυτοκίνητο για σύντομες, κοντινές αποστάσεις.

    Θέλετε έναν ακόμη λόγο να βάλετε την άσκηση στη ζωή σας; Είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο πως η συχνή, ήπια άσκηση μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση της "καλής" HDL χοληστερίνης, οι αυξημένες τιμές της οποίας συμβάλλουν στην καλή καρδιαγγειακή λειτουργία.

     Θετική ψυχολογία

    Εξίσου σημαντική με την υγιεινή διατροφή και την τακτική άσκηση είναι και η βελτίωση της ψυχολογίας μέσω μιας πιο θετικής στάσης ζωής! Μπορεί να ακούγεται απλό, αλλά πιθανώς να είναι ο πιο απαιτητικός τομέας. Το μυστικό είναι να βρείτε τρόπους να αυξήσετε τις χαρούμενες στιγμές στην ημέρα σας και να μειώσετε τις αρνητικές. Βρείτε τρόπους εκτόνωσης και μείωσης του στρες, βελτιώστε τις συνήθειες του ύπνου σας και βάλτε στιγμές χαλάρωσης στη ζωή σας. Πειραματιστείτε και δείτε ποια θετική αλλαγή μπορείτε να εντάξετε στην καθημερινότητα σας εύκολα και ξεκινήστε με αυτήν.

     

    Για κάθε θετική συνήθεια που υιοθετείτε μπορείτε να θέτετε αντίστοιχους έξυπνους ή SMART στόχους! Με τον τρόπο αυτό θα έρθετε ένα βήμα πιο κοντά στο να πετύχετε τα New Years Resolutions!

    Καλή Χρονιά!

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ