Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 30-Οκτ-2018 09:44

    Πόνοι αρθρίτιδας; 4 fitness στόχοι που θα κάνουν τη ζωή σας καλύτερη

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Ακόμη και οι πιο υγιείς άνθρωποι δυσκολεύονται να ακολουθούν ένα πρόγραμμα άσκησης. Εάν, δε, υποφέρετε από αρθρίτιδα και τους σχετικούς πόνους τότε είναι πιθανό πως η γυμναστική είναι το τελευταίο πράγμα που θα θέλατε να κάνετε. Παρόλα αυτά, σύμφωνα με δημοσίευση της Ιατρικής Σχολή τους Χάρβαρντ, η τακτική άσκηση όχι μόνο βοηθά το σώμα να διατηρήσει τη λειτουργικότητα των αρθρώσεων αλλά προλαμβάνει την δυσκαμψία και μειώνει τον πόνο και την κόπωση. 

    Εάν υποφέρετε από αρθρίτιδα, αυτοί είναι οι fitness στόχοι που πρέπει να έχετε στο νου σας. Συζητήστε το με τον ρευματολόγο ή/και τον γυμναστή σας και προσπαθήστε να τους επιτύχετε. 

    Μεγαλύτερο εύρος κίνησης
    Για να αυξήσετε το εύρος κίνησης, κινήστε την άρθρωση σε όλο της το εύρος και μετά προσπαθήσετε να πιέσετε για λίγο περισσότερο. Οι ασκήσεις αυτές μπορούν να γίνονται σε κάθε προπόνηση, ακόμη και εάν οι αρθρώσεις σας είναι πρησμένες ή πονάνε. Ζητήστε από το γυμναστή να σας δείξει ακριβώς πώς πρέπει να τις κάνετε για να μην τραυματιστείτε. 

    Πιο δυνατοί μυς
    Αυτό που χρειάζεστε είναι προπόνηση με αντιστάσεις. Δεν είναι απαραίτητο να έχετε στη διάθεσή σας όργανα, το βάρος του σώματός σας μπορεί να είναι αρκετό για να χτίσετε μυική δύναμη. Είναι επίσης ο πιο ασφαλής τρόπος να αυξήσετε τη μυική σας δύναμη αποφεύγοντας τραυματισμούς.

    Περισσότερη αντοχή 
    Η αεροβική άσκηση -όπως το περπάτημα και το κολύμπι- δυναμώνει την καρδιά και τους πνεύμονες και αυξάνει συνολικά την αντοχή και την καρδιαγγειακή σας υγεία. Προτιμήστε δραστηριότητες που δεν θα επιβαρύνουν τις αρθρώσεις και αποφύγετε ασκήσεις υψηλής πρόσκρουσης, όπως το τρέξιμο. Εάν περνάτε φάση έξαρσης των συμπτωμάτων, διακόψτε την προπόνηση αντοχής και περιμένετε μέχρι να υποχωρήσει για να συνεχίσετε.  

    Καλύτερη ισορροπία
    Η βελτίωση της ισορροπίας είναι σημαντική για τους ανθρώπους που υποφέρουν από πόνους αρθρίτιδας και υπάρχουν απλοί τρόποι για να το καταφέρετε. Ένα παράδειγμα: Σταθείτε όρθιος ρίχνοντας όλο το βάρος σας στο ένα πόδι. Μετά προσπαθήστε να το ανασηκώσετε για μερικά δευτερόλεπτα. Επαναλάβετε με το άλλο πόδι. Σταδιακά, προσπαθήστε να φτάσετε τα 30 δευτερόλεπτα  στο κάθε πόδι. Η yoga και το tai chi είναι πολύ καλές ασκήσεις για τη βελτίωση της ισορροπίας αλλά και για τη γενικότερη ευεξία σας. 

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ