Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 17-Οκτ-2018 14:09

    Τι μπορείτε να πάθετε αν κοιμάστε λιγότερο από 6 ώρες!

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Κοιμάσαι συνήθως λιγότερες από 6 ώρες κάθε βράδυ; Η έλλειψη ύπνου μπορεί να έχει σοβαρές συνέπειες στη λειτουργία του οργανισμού σου.

    Δερματικά εξανθήματα
    Λιγότερος ύπνος μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση των φλεγμονών στο σώμα, μαζί με  περισσότερη ορμόνη του στρες, κορτιζόλη, η οποία μπορεί με τη σειρά της να είναι αιτία εμφάνισης παθήσεων όπως η ακμή, η ψωρίαση, η δερματίτιδα ή το έκζεμα.

    Αύξηση βάρους
    Η χρόνια έλλειψη ύπνου αυξάνει τον κίνδυνο εμφάνισης παχυσαρκίας κατά 15%. Ο λιγότερος ύπνος μειώνει την ορμόνη λεπτίνη, η οποία σηματοδοτεί ότι είμαστε χορτάτοι και αυξάνει την ορμόνη που διεγείρει την πείνα, τη γρελίνη. Σε μελέτη βρέθηκε ότι γυναίκες που κοιμήθηκαν λιγότερο από 5 ώρες έφαγαν επιπλέον 329 θερμίδες την επόμενη μέρα.

    Πρόωρη γήρανση
    Η έρευνα δείχνει ότι όσοι κοιμούνται λίγες ώρες έχουν αυξημένα σημάδια γήρανσης του δέρματος. Κατά τη διάρκεια του βαθιού ύπνου επισκευάζονται τα κατεστραμμένα κύτταρα και όσοι δεν κοιμούνται αρκετά έχουν μειωμένη ελαστικότητα, ξηρότητα και ορατές ρυτίδες.

    Αυξάνεται ο κίνδυνος εκδήλωσης διαβήτη
    Αν ο βαθύς ύπνος σου δεν είναι αρκετός, μπορεί να μειωθεί η ευαισθησία του σώματος στην ινσουλίνη αυξάνοντας τον κίνδυνο για διαβήτη τύπου 2.

    Πίεση στην καρδιά
    Η στέρηση ύπνου για μεγάλο χρονικό διάστημα συνδέεται με υψηλότερη πίεση του αίματος  και υψηλότερα επίπεδα φλεγμονής. Μακροπρόθεσμα αυξάνεται ο κίνδυνος ανάπτυξης παθήσεων της καρδιάς αλλά και θνησιμότητας κατά 48%.

    Η συνέχεια στο Shape.gr

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ