Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 03-Αυγ-2018 08:15

    Τι να τρώνε τα παιδιά στις διακοπές;

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Το φαγητό των παιδιών στις διακοπές είναι ένα μεγάλο "κεφάλαιο" για κάθε οικογένεια! Παρότι τα παιδιά συνήθως "κολλάνε" σε ένα αγαπημένο τους φαγητό, μπορούμε να τα ενθαρρύνουμε να κάνουν κάποιες πιο υγιεινές επιλογές. 

    3 υγιεινές επιλογές για τα παιδιά στην ταβέρνα

    Κοτόπουλο φιλέτο με πιτούλες ψητές: Είναι από τα αγαπημένα φαγητά των παιδιών, εύκολο στη μάσηση και πλήρες σε θρεπτικά συστατικά. Το κοτόπουλο είναι καλή πηγή σιδήρου, βιταμινών του συμπλέγματος Β και πλούσιο σε πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας. Όλα αυτά τα συστατικά είναι απαραίτητα για την πρόληψη της αναιμίας, την ενίσχυση της πνευματικής διαύγειας και μνήμης και τονώνουν το ανοσοποιητικό σύστημα. Οι πιτούλες είναι μια πολύ έξυπνη και γευστική επιλογή για να μη ζητήσει το παιδί τηγανητές πατάτες.

    Ψάρι ψητό με λαχανικά ή άλλη σαλάτα: Η κατανάλωση ψαριών είναι πολύ σημαντική για την παιδική ανάπτυξη. Περιέχουν βιταμίνες Α, D και Β6, φωσφόρο, ασβέστιο, σίδηρος, μαγνήσιο και ψευδάργυρο, που ευνοούν την καλή όραση και τη λειτουργία του καρδιαγγειακού αλλά και του μυοσκελετικού συστήματος. Επιπλέον, τα λιπαρά ψάρια όπως οι σαρδέλες, ο σολομός και ο γαύρος είναι πλούσια σε ω-3 λιπαρά οξέα. Αυτά είναι απαραίτητα στον ανθρώπινο οργανισμό και ευνοούν την υγεία του εγκεφάλου, της καρδιάς και των αρθρώσεων.

    Τα  λαχανικά παρέχουν άφθονες φυτικές ίνες, που βελτιώνουν τη λειτουργία του εντέρου. Διαλέξτε βραστά λαχανικά, τα οποία σίγουρα είναι πολύ θρεπτικά ή ψητά με μπαλσάμικο, αν το μικρό σας είναι πιο… γκουρμέ! 

    Μοσχάρι με ρύζι: Η πρωτεΐνη του μοσχαριού είναι υψηλής βιολογικής αξίας, περιέχει δηλαδή όλα τα αμινοξέα που χρειάζεται ο οργανισμός και δεν μπορεί να συνθέσει μόνος του. Μαζί με την υψηλή ποσότητα σιδήρου που περιέχει, αποτελούν τον θεμέλιο λίθο για την αύξηση και ανάπτυξη του οργανισμού. Το μοσχάρι σε συνδυασμό με το ρύζι , εκτός από το ότι είναι ένας ιδανικός συνδυασμός πρωτεΐνης και υδατανθράκων, εφοδιάζουν επίσης τον οργανισμό με βιταμίνες του συμπλέγματος Β.

    Το ρύζι περιέχει όλες τις βιταμίνες του συμπλέγματος Β εκτός από την Β12, την οποία όμως περιέχει σε πολύ μεγάλη ποσότητα το μοσχάρι! Η βιταμίνη Β12 είναι απαραίτητη για να δομηθεί το γενετικό υλικό/DNA, για την παραγωγή υγιούς αίματος και για την καλή λειτουργία του νευρικού συστήματος.

    Τι είναι καλό αποφεύγουμε στην ταβέρνα

    Κιμά: Είναι δύσκολο να διακρίνουμε την ποιότητα της πρώτης ύλης και τα προστιθέμενα συστατικά.

    Λουκάνικο: Η αμφιβόλου ποιότητα του κρέατος, τα κορεσμένα λιπαρά και τα πολλά μπαχαρικά που δεν είναι φίλοι του καλοκαιριού, είναι σίγουρα πολλοί καλοί λόγοι για να το αποφύγεις.

    Σφολιάτες: Μια πολύ κακή επιλογή διατροφικά μιας και έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες, κορεσμένα (κακά) λιπαρά και αλάτι .

    Μαγειρευτά φαγητά με σάλτσα: Η αποφυγή "βαριών" φαγητών με πολλές σάλτσες συνιστάται πάντα μέρες με πολλή ζέστη. Θα βαρύνει το στομάχι και θα ζεσταινόμαστε ακόμη περισσότερο. Επιπλέον, για να επιλέξουμε ένα μαγειρευτό φαγητό το οποίο παρασκευάζεται με πολλά υλικά, θα πρέπει να είμαστε σίγουροι για την ποιότητά τους. Ο λόγος; Κάποιοι (ευτυχώς, η μικρή μειοψηφία των επαγγελματιών) μπορεί να "ανακυκλώσουν" σε ένα μαγειρευτό φαγητό τα κρέας ή άλλα υλικά που έχουν περισσέψει από προηγούμενες ημέρες.

    Πηγή: Shape.gr

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ