Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 12-Ιουλ-2018 10:20

    Οι καλύτερες επιλογές για σνακ

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Γράφει ο Ευμένης Π. Καραφυλλίδης BSc (Hons), MSc, NYSCDN, Κλινικός Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
    Πανεπιστημίου Leeds M., Αγγλία
    Πανεπιστημίου Columbia, Νέα Υόρκη, ΗΠΑ
    Διευθυντής Διαιτολογικού Τμήματος METROPOLITAN GENERAL (τέως ΙΑΣΩ General)
    www.karafillides.gr

    Το να χάσει κανείς βάρος δεν γίνεται μόνο με την αποφυγή των λιπαρών τροφίμων. Πολλοί άνθρωποι κάνουν το λάθος να αφαιρούν από τη διατροφή τους μόνο τα τρόφιμα υψηλής θερμιδικής αξίας χωρίς όμως την αντικατάστασή τους με ποιο υγιεινά πιάτα. Η πείνα δεν αποτελεί αποτελεσματική στρατηγική για την απώλεια βάρους.

    Μια κοινή παρανόηση είναι ότι η κατανάλωση υγιεινών τροφίμων είναι κάτι πολύ δύσκολο, όμως δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Για να διατρέφεστε σωστά δεν χρειάζεται να ξοδεύετε πολλά χρήματα ή να σπαταλάτε πολύ από το χρόνο σας.

    Το μυστικό βρίσκεται στο να  γνωρίζετε ποια τρόφιμα υπερέχουν θρεπτικά
    Το μυστικό είναι να έχετε υγιεινές, εύκολες επιλογές στη διάθεσή σας όταν χρειαστείτε ένα σνακ ή ένα γρήγορο γεύμα. Το κλειδί είναι στην προετοιμασία. Αν έχετε υγιεινές - εύκολες επιλογές, όπως τα μήλα ή τα καρύδια, θα γευτείτε  ένα νόστιμο σνακ με οφέλη για την υγεία, αντί για τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες και χαμηλή περιεκτικότητα σε θρεπτικά συστατικά.

    Έτσι, αντί να καταναλώνετε τρόφιμα "φορτωμένα" με θερμίδες που υστερούν σε θρεπτικά συστατικά, προσθέστε στην καθημερινή διατροφή σας τα τρόφιμα που ακολουθούν, ώστε να έχετε αίσθημα κορεσμού, ευεξίας και ταυτόχρονα να χάνετε βάρος.
    μπισκότα βρώμης 29-05Βρώμη: είναι ένα γρήγορο και εύκολο πρωινό ή σνακ. Έχει πρωτεΐνες, υδατάνθρακες και φυτικές ίνες. Είναι φθηνό και εύκολο να το φτιάξετε! Μπορείτε να προσθέσετε μέλι , μούρα ή άλλα φρούτα, για να γίνει ακόμη πιο θρεπτικό και νόστιμο.

    μήλο 25-01Μήλα: είναι εύκολο να τα πάρετε μαζί σας οπουδήποτε. Το μήλο αποτελεί μια καλή πηγή φυτικών ινών, είναι φθηνό και γεμάτο θρεπτικά συστατικά. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να το πλύνετε και είναι έτοιμο να το φάτε! Υπάρχει ένα παλιό γνωμικό: "Ένα μήλο την ημέρα το γιατρό τον κάνει πέρα".

    Γιαούρτι: έχει ασβέστιο για τα οστά σας, αλλά είναι και μια καλή πηγή υδατανθράκων και πρωτεϊνών. Υπάρχει σε ατομικές συσκευασίες, είναι εύκολο να το βρείτε και μπορείτε να το καταναλώσετε οπουδήποτε. Βεβαιωθείτε ότι είναι "ζωντανό", ώστε να έχει ένα επιπλέον όφελος για το πεπτικό σας σύστημα.

    Μούρα: είναι τέλεια για να τα προσθέσετε στο γιαούρτι, στη βρώμη, στα δημητριακά ή απλά να τα γευτείτε σκέτα. Είναι εύγευστα, γεμάτα αντιοξειδωτικά, χρειάζονται ένα καλό πλύσιμο και είναι έτοιμα να τα καταναλώσετε.

    σπανάκι 29-01Σπανάκι: είναι ένα πολύ θρεπτικό τρόφιμο που είναι πλούσιο σε μέταλλα, ίνες, βιταμίνες Α και C, και αντιοξειδωτικά. Μπορείτε να το αναμίξετε σε μια σαλάτα ή ένα σάντουιτς για πρόσθετα οφέλη στην υγεία.


    Φασόλια: είναι μια καλή πηγή φυτικών ινών και πρωτεϊνών. Η συνδυασμένη κατανάλωση φασολιών  και μαύρου ρυζιού αποτελεί εξαίρετη  πηγή πρωτεϊνών για χορτοφάγους.

    Τσάι: Όταν το νερό γίνεται βαρετό, αντικαταστήστε το με τσάι (πράσινο, άσπρο ή του βουνού). Είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά, χωρίς θερμίδες και μπορείτε να το απολαύσετε οπουδήποτε.

    αμύγδαλα 16/11/16Ξηροί καρποί: Έχουν μονοακόρεστα λιπαρά οξέα που κάνουν καλό στην καρδιά και βιταμίνη Ε. Μελέτες έχουν δείξει ότι τα καρύδια βοηθούν στην πρόληψη καρδιακών παθήσεων και του καρκίνου. Έχοντας  μια χούφτα καρύδια είναι ένας πολύ καλός τρόπος για ένα γρήγορο σνακ στο δρόμο.

    Αυτά τα τρόφιμα μπορείτε να τα καταναλώνετε κάθε μέρα, βέβαια  στις σωστές μερίδες που ταιριάζουν στον καθένα για να βεβαιωθείτε ότι δεν παίρνετε επιπλέον θερμίδες.

    Να θυμάστε ότι κάτι  υγιεινό δεν σημαίνει και ότι είναι πάντα χαμηλό σε θερμίδες.
     

     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ