Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 19-Ιουν-2018 09:15

    Κάσιους: Τι γίνεται με τα λιπαρά τους;

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Αν σας ήρθε η επιθυμία για ένα αλμυρό σνακ, μια χούφτα κάσιους είναι από τις επιλογές που θα σας χορτάσουν -χάρη στις φυτικές τους ίνες- αλλά θα κάνουν καλό και στην καρδιαγγειακή σας υγεία. 

    Γιατί τα λιπαρά κάσιους σας κάνουν καλό;

    Είναι δεδομένο πως τα κάσιους περιέχουν πολλά λιπαρά. Και εξαιτίας της περιεκτικότητάς τους περίπου κατά 20% σε κορεσμένα λιπαρά, ο αμερικανικός οργανισμός υγείας FDA δεν τα συμπεριέλαβε στους ξηρούς καρπούς που κάνουν καλό στο καρδιαγγειακό. Μάλιστα, τα άφησε έξω από τις συστάσεις του για τους ξηρούς καρπούς που μπορεί να μειώνουν τον καρδιαγγειακό κίνδυνο όταν καταναλώνονται ως μέρος μια διατροφής χαμηλής σε κορεσμένα λιπαρά και χοληστερόλη. 

    Γιατί όμως τελικά τα κάσιους είναι υγιεινά;

    Το μεγαλύτερο τμήμα των κορεσμένων λιπαρών στα κάσιους προέρχεται από στεατικό οξύ, ένα λιπαρό οξύ που θεωρείται πως έχει ουδέτερη επίδραση στη χοληστερόλη του αίματος.

    Η μελέτη 

    Σε μικρού μεγέθους μελέτη που δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό The American Journal of Clinical Nutrition, όταν 51 εθελοντές πρόσθεσαν 35-70 γρ. κάσιους στην καθημερινή τους διατροφή για τέσσερις εβδομάδες, τα επίπεδα της επικίνδυνης LDL χοληστερόλης έπεσαν κατά 5% συγκριτικά με τους συμμετέχοντες που ακολούθησαν μια ελεγχόμενη διατροφή.

    Η ελεγχόμενη διατροφή συμπεριλάμβανε ψητά τσιπς πατάτας αντί για κάσιους. Η ακριβής ποσότητα και των δύο ειδών σνακ προσαρμόστηκε ώστε να προσφέρει περίπου το 11% της ημερήσιας πρόσληψης θερμίδων σε κάθε συμμετέχοντα. Τα 35 γρ. κάσιους (περίπου 18 μέτριοι καρποί) αντιστοιχούν σε 163 θερμίδες. 

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ