Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 08-Ιουν-2018 11:40

    Ελέγξτε το βάρος σας ορθομοριακά…

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Του Θεόδωρου Γιάνναρου, Μοριακού Βιολόγου -Γενετιστή, PhD rer. nat. PhD rer. nat. PhD phil (h.c.)  MSc rer. nat.

     

    Μπορείτε να πιστέψετε πως ήδη βρισκόμαστε πριν το  καλοκαίρι, που το περιμένουμε όλοι μας, από τότε που τελείωσε το προηγούμενο; Θυμηθείτε να κάνετε αυτά που πρέπει, ώστε να ελέγξετε το βάρος σας πριν από τις καλοκαιρινές διακοπές; Οι μέρες του "Θα ξεκινήσω αύριο" πρέπει να τελειώσουν για σας.


    Τα πρώτα 5 κιλά είναι συχνά τα πιο δύσκολα να χαθούν. Οι νέες συνήθειες που απαιτούνται για να τεθεί σε κίνηση η διαδικασία του ορθού ελέγχου του βάρους, είναι αρκετά διαφορετικές από τον τρόπο που έχετε επιλέξει να ζείτε έως σήμερα.

    Ίσως να έχετε κάνει άπειρες προσπάθειες… να γυμνάζεστε δυο φορές την εβδομάδα και να τρώτε το ήμισυ της συνηθισμένης μερίδας… αλλά δεν έχετε δει ακόμα ορατά αποτελέσματα, οπότε τώρα αυτός ο στόχος του πραγματικού ελέγχου του βάρους να φαίνεται μακρινός και εσείς να έχετε απογοητευθεί.


    Αν θέλετε αποτελέσματα, θα πρέπει να κάνετε μερικά απλά πράγματα, που δεν απαιτούν ιδιαίτερη προσπάθεια, αλλά απόφαση μόνο και δέσμευση. Πιστέψτε με σε αυτό και κάντε την εμπειρία σας για 30 μόνο ημέρες, κάθε μέρα, παραμένοντας πιστοί στο στόχο…


    Προσπαθήστε να ξεκινήσετε χωρίς κανένα άγχος, αλλά να συνειδητοποιήσετε πως ήρθε η ώρα να βάλετε στη μάχη τα μεγάλα όπλα και να πετύχετε αυτόν τον στόχο, σε κάθε περίπτωση. Αξίζει να το κάνετε και μπορείτε να το κάνετε! Στη ζωή δεν υπάρχει "μπορώ” ή "δεν μπορώ”, αλλά μόνο "θέλω” ή "δεν θέλω”!

    Μην ξεχνάτε όμως, πως για να μπορέσετε να ελέγξετε το βάρος σας αποτελεσματικά και σύντομα… πρέπει να τρώτε, αλλά όχι μόνο αυτό, διότι δεν είναι αρκετό!

    Πρέπει να πίνετε καθημερινά, τουλάχιστον 10-15 ποτήρια καλό, θρεπτικό και ενεργοποιημένο νερό, στα πρότυπα του ορθομοριακού νερού της βουνίσιας πηγής… Χωρίς σωστό και αρκετό νερό, όλα τα άλλα, είναι καταδικασμένα να αποτύχουν… Θυμηθείτε όμως, πως για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα θα ήταν έξυπνο, αν μπορούσατε να πίνετε δύο ποτήρια νερό όταν ξυπνάτε και δύο ποτήρια νερό, 10 λεπτά πριν το οποιοδήποτε γεύμα σας.

    Για τις 30 ημέρες αυτές της προσπάθειας για τον έλεγχο του βάρους σας, καλό θα ήταν να τρώτε τρεις φορές την ημέρα.
    -Πρωινό: χυμός από φρέσκα φρούτα και λαχανικά και 4-5 ασπράδια αυγού με φέτες ντομάτα
    -Μεσημεριανό: οτιδήποτε επιθυμείτε σε βραστά, ατμού, ψητά  ή μαγειρευτά, ή σε σούπες, λαχανικά  και ευτυχώς η ελληνική κουζίνα διαθέτει χιλιάδες τέτοιες συνταγές! (Μερίδα κανονική εστιατορίου)
    -Βραδινό: οτιδήποτε επιθυμείτε σε βραστά, ατμού, ψητά  ή μαγειρευτά, ή σε σούπες, λαχανικά, όπως το μεσημέρι. (Μερίδα κανονική εστιατορίου)

    Μισή ώρα με μία τουλάχιστον την ημέρα περπάτημα ή διάδρομο αν διαθέτετε.

    Λήψη καθημερινά, πρωί-μεσημέρι-βράδυ μιας πολυθρεπτικής ορθομοριακής φόρμουλας  για "optimum” αποτέλεσμα, από αυτές που υπάρχουν στο εμπόριο και είναι 100% φυσικές, χωρίς χημικά έκδοχα ή χημική παρασκευή των βιταμινών, καθώς και χωρίς χημικά συντηρητικά και χρωστικές ουσίες.

    Μετά από αυτές της ημέρες μπορείτε να επανέλθετε στην πρότερη διατροφή σας, χωρίς όμως υπερβολές. Όταν μια μέρα αισθανθείτε πως κάπου υπερβάλατε, τότε προχωρήστε την επομένη, σε διορθωτικές ενέργειες, με γεύματα λαχανικών και η ατασθαλία θα εξουδετερωθεί, χωρίς καμία επίπτωση.

    Καλό καλοκαίρι, με αρκετό και θρεπτικό ορθομοριακό νερό, όπως έπιναν οι πρόγονοί μας και αν δεν μπορείτε να πάτε σε βουνίσιες πηγές… φέρτε τις στο σπίτι σας, επιλέγοντας ένα φίλτρο για καθαρισμό αλλά και εμπλουτισμό ταυτόχρονα του νερού, από εκείνα που υπάρχουν στην αγορά, προσθέτοντας  ήπια άσκηση και κυρίως καλή πολύ διάθεση στη ζωή σας.

     

     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ