Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 22-Μαϊ-2018 14:29

    Χάστε βάρος με περπάτημα

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Ποιο είναι το μυστικό πίσω από αυτό το αποτελεσματικό πρόγραμμα απώλειας βάρους με περπάτημα; Με το γρήγορο περπάτημα, καίμε τόσες θερμίδες όσες και με το τζόγκινγκ. Εάν, δε, προσθέσετε ανηφόρες ή σκάλες, θα ενισχύσετε την καύση θερμίδων και θα τονώσετε ακόμη περισσότερο τα πόδια σας. Διαβάστε και υιοθετήστε αυτό το εύκολο πλάνο, σχεδιασμένο από τους υπευθύνους fitness του Shape, που χρησιμοποιεί και τα δύο κόλπα για να επιταχύνει τα αποτελέσματα.

    "Θα δείτε διαφορά σε 1 μήνα αν ακολουθήσετε τους δύο κανόνες", εξηγεί ο Λευτέρης Καβούκης, personal trainer, και προσθέτει: "Φροντίστε ο γρήγορος ρυθμός σας να είναι ακριβώς αυτό –πρέπει το περπάτημα να είναι τόσο δύσκολο, που θα σας φαινόταν πιο εύκολο να αρχίσετε να τρέχετε– και ακολουθήστε ανηφορική διαδρομή, που αυξάνει τις θερμίδες που καίτε μέχρι και κατά 50%".

    Πώς αποδίδει το πρόγραμμα απώλειας βάρους με περπάτημα;

    Κάντε το "περπάτημα 1" τρεις φορές και το "περπάτημα 2" δύο φορές την εβδομάδα. Εάν επιλέξετε διάδρομο, προσπαθήστε να χρησιμοποιείτε την ταχύτητα 4,8 ως τον εύκολο ρυθμό, 5,6-6,4 ως το μέτριο και 6,4-7,2 ως το δύσκολο. Εάν περπατάτε έξω, ο εύκολος ρυθμός σας είναι η ταχύτητα που έχετε όταν κάνετε μια χαλαρή βόλτα, ο μέτριος είναι όπως όταν βιάζεστε για ένα ραντεβού και ο δύσκολος τόσο γρήγορος που να δυσκολεύεστε να μιλήσετε. Χρησιμοποιήστε τη συνιστώμενη απόσταση για να υπολογίσετε τη διαδρομή σας –η πραγματική απόσταση διαφέρει ανάλογα με το ρυθμό σας- και περπατάτε πάντα τουλάχιστον για το συνολικό χρόνο που αναφέρεται. Εάν δεν υπάρχουν ανηφόρες στο δρόμο σας, προσπαθήστε να ανεβαίνετε σκάλες.

    Δείτε τα δύο προγράμματα απώλειας βάρους με περπάτημα στο shape.gr

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ