Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 05-Απρ-2018 12:45

    Τι να φάτε το Πάσχα για να μην πάρετε ούτε κιλό!

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Γράφει ο Ευμένης Π. Καραφυλλίδης BSc (Hons), MScNYSCDN​
    Κλινικός Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
    Πανεπιστημίου Leeds M., Αγγλία
    Πανεπιστημίου Columbia, Νέα Υόρκη, ΗΠΑ
    Διευθυντής Διαιτολογικού Τμήματος ΙΑΣΩ General
    Μέλος Ογκολογικού Συμβουλίου

    "Χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη!" Μία υπέροχη μέρα για να γιορτάσετε και να περάσετε χρόνο με τα αγαπημένα σας πρόσωπα. Φάτε, τραγουδήστε, χορέψτε, χαρείτε τον ήλιο, τη θάλασσα, το βουνό και γελάστε με την ψυχή σας!

    Το άρθρο αυτό γράφεται για όλους εσάς που αναζητάτε τον καλύτερο τρόπο να διαχειριστείτε αυτή τη μέρα διατροφικά (και όχι μόνο!). Οι πρώτες συμβουλές δόθηκαν ήδη… χαρείτε τη μέρα και ζήστε κάθε λεπτό της! Μην αφήσετε την κούραση όλης της σεζόν να σας αποπροσανατολίσει και τον ύπνο να σας "πάρει". Συναντηθείτε με αυτούς που αγαπάτε, πάρτε μαζί σας τη γιορτινή σας διάθεση, ακόμα και αν είναι κάπου ξεχασμένη, και είμαι σίγουρος πως θα είναι μία καταπληκτική μέρα για εσάς!

    Αφήστε τις υπερβολές στην άκρη! Εάν ακολουθείτε κάποιο πρόγραμμα διατροφής με στόχο την απώλεια βάρους, σίγουρα δεν είναι η καταλληλότερη μέρα για να αποδείξετε πόσο πειθαρχημένοι είστε, χωρίς φυσικά να φτάσετε στο άλλο άκρο. Μία μέρα με παρασπονδίες δεν μπορεί να καταστρέψει μια προσπάθεια μηνών! Γι’ αυτό μην καταδικάσετε τον εαυτό σας, αναγκάζοντάς τον να φάει από το ταπεράκι του, εφόσον το μενού έχει κάτι που σας ευχαριστεί!

    Από την άλλη πλευρά υπάρχει και η υπερβολή που χαρακτηρίζεται από την ακατάσχετη λήψη τροφής, και συγκεκριμένα κρέατος και παραγώγων του, που όταν έπεται της νηστείας μπορεί να μετατρέψει μια μεγάλη γιορτή σε συμφορά. Όταν το σώμα απέχει για μέρες από το κρέας και τα ζωικά παράγωγά σίγουρα υπάρχει πιθανότητα να σοκαριστεί, όταν βίαια προσθέσουμε στο διαιτολόγιό, σε λιγότερες από 12 ώρες (μην ξεχνάτε ότι το μεγάλο φαγοπότι ξεκινά το Μ. Σάββατο, μετά την Ανάσταση), κρέας, αυγά, εντόσθια, γλυκά, τσουρέκι, πολύ αλκοόλ κλπ. Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί στα άτομα που πάσχουν από καρδιαγγειακά νοσήματα, σακχαρώδη διαβήτη, γαστρεντερικές διαταραχές, έχουν ιστορικό λιθίασης και γαστρίτιδας, έλκος και αυξημένες τιμές ουρικού οξέος. Επίσης, μεγάλη προσοχή σε όλα τα άτομα άνω των 50!

    Tips:
    *Ύστερα από την Ανάσταση, το Μ. Σάββατο, συγκρατηθείτε και προσπαθήστε να   καταναλώσετε μέτρια ποσότητα φαγητού. Είναι η πρώτη σας επαφή με το κρέας ύστερα από μέρες. Μην φάτε ταυτόχρονα μαγειρίτσα και αυγά και μην πιείτε πολύ αλκοόλ κλπ.

    *Ξυπνώντας την Κυριακή του Πάσχα μην παραλείψετε το πρωινό σας. Είναι κάτι που συνηθίζεται τη συγκεκριμένη ημέρα, αφού στη θέση του πρωινού μπαίνουν αυγά, αρνί και ότι άλλο είναι ορατό κατά την προετοιμασία του μεγάλου τραπεζιού.

    *Πιείτε αρκετό νερό… για να μην βάλετε νερό στο κρασί σας!

    *Πιείτε αλκοόλ με μέτρο!

    *Γεμίστε το πιάτο σας με όλες τις τροφές, όχι μόνο κρέας. Προσθέστε και σαλάτες και αμυλούχες τροφές! Τη συγκεκριμένη ημέρα δεν είναι μόνο το κρέας σημαντικό.

    *Μετά το φαγητό βγάλτε λίγα πασχαλινά κουλουράκια και άφθονα φρούτα και αφήστε τα υπόλοιπα γλυκά για αργότερα ή για την επόμενη μέρα!!

    Καλό Πάσχα!

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ