Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 06-Μαρ-2018 10:30

    Βαρεθήκατε την ίδια σαλάτα; Τότε δοκιμάστε αυτή τη συνταγή!

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Οι πατάτες, που τις τρώνε σχεδόν καθημερινά στην Ικαρία, βοηθούν στη μείωση της αρτηριακής πίεσης και του κινδύνου για διαβήτη και προλαμβάνουν τις φλεγμονές.

    Μερίδες: 6
    Συνολικός χρόνος: 20 λεπτά

    Σαλάτα με γλυκοπατάτα και ρόκα:
    Υλικά
    • 650 γραμ. γλυκοπατάτες
    • θαλασσινό αλάτι
    • 1 μεγάλο κόκκινο ξερό κρεμμύδι, κομμένο στη μέση και σε λεπτές φέτες (ή ένα μάτσο φρέσκα κρεμμυδάκια σε φέτες)
    • 2 μάτσα φρέσκια ρόκα, χοντροκομμένη
    • 1/2 φλιτζ. ελαιόλαδο
    • 3-4 κ.σ. ξίδι από κόκκινο κρασί
    • 1 φλιτζ. θρυμματισμένη φέτα (προαιρετικά)

    Εκτέλεση
    1. Σε μεγάλη κατσαρόλα βάλτε τις γλυκοπατάτες και σκεπάστε με 5 εκατοστά κρύο νερό. Προσθέστε το αλάτι και αφήστε το να πάρει βράση σε μέτρια θερμοκρασία. Μετά χαμηλώστε τη φωτιά και συνεχίστε το βράσιμο, ώσπου να είναι οι γλυκοπατάτες μαλακές (περίπου 15 λεπτά). Βγάζετε τις πατάτες από τη φωτιά, τις αφήνετε να κρυώσουν ελαφρά, τις ξεφλουδίζετε και τις κόβετε σε κύβους 4 εκατοστών. Εναλλακτικά, μπορείτε να βράσετε, να ψήσετε στο φούρνο ή στο γκριλ κύβους γλυκοπατάτας.

    2. Μεταφέρετε τις γλυκοπατάτες σε μπολ σερβιρίσματος. Προσθέστε τα κρεμμύδια και τη ρόκα και αλατίστε. Ρίξτε το ελαιόλαδο και το ξίδι και ανακατέψτε τα καλά,  προσθέστε το τυρί, αν το χρησιμοποιείτε, ανακατέψτε ξανά και σερβίρετε.

    Διατροφική αξία ανά μερίδα: 227 θερμίδες, 19 γραμμ. λιπαρά (3 γραμμ. κορεσμένα), 25 γραμμ. υδατάνθρακες, 4 γραμμ. πρωτεΐνη, 4,5 γραμμ. φυτικές ίνες, 53 mg νάτριο.

    Διαβάσαμε τη συνταγή στο Shape.gr

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ