Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 05-Φεβ-2018 07:44

    Αυτό το πρωινό είναι καλύτερο από τα δημητριακά!

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου


    Σύμφωνα με την Αμερικανίδα διαιτολόγο Chelsey Amer, MS, RDN, CDN ένα κομμάτι πίτσα μπορεί να έχει τελικά τις ίδιες θερμίδες με ένα μπολ με δημητριακά και πλήρες γάλα και να είναι καλύτερη επιλογή για ένα υγιεινό πρωινό! Η πίτσα, ισχυρίζεται η ειδικός, έχει περισσότερη πρωτεΐνη από το γάλα με τα δημητριακά, η οποία μας κρατήσει χορτάτους μέχρι το επόμενο γεύμα, και επιπλέον, ένα κομμάτι πίτσα έχει περισσότερα λιπαρά και πολύ λιγότερη ζάχαρη από τα περισσότερα δημητριακά πρωϊνού που σημαίνει ότι δεν υπάρχει απότομη αυξομείωση του σακχάρου μετά το γεύμα. 

    Η παγίδα
    Όλα αυτά ακούγονται καλά, πόσο πιθανό όμως είναι να φάμε μόνο ένα κομμάτι πίτσα για πρωινό; Εάν τα καταφέρουμε, τότε ίσως η ιδέα της διαιτολόγου να έχει βάση, οι περισσότεροι όμως δεν θα αντισταθούμε σε ένα δεύτερο κομμάτι, οπότε οι θερμίδες και τα λιπαρά του γεύματος θα αυξηθούν και δεν θα είναι πια καλύτερη επιλογή από τα δημητριακά. Μία άλλη παράμετρος είναι το είδος της πίτσας. Αν είναι ένα κομμάτι πίτσας με λεπτή ζύμη, σάλτσα ντομάτας, τυρί και άπαχο αλλαντικό ή κοτόπουλο έχει διαφορετική διατροφική αξία από ένα κομμάτι πίτσα με αφράτη ζύμη, πολλά αλλαντικά και διπλό τυρί! Και πάλι όμως, ακόμη και ένα κομμάτι "πλούσιας" πίτσας μπορεί να είναι πιο υγιεινή επιλογή από μια μερίδα δημητριακά με πολλή ζάχαρη. 

    Η καλύτερη επιλογή
    Ανάμεσα τα δημητριακά με το γάλα και την πίτσα, υπάρχουν πολλές και πιο υγιεινές επιλογές πρωινού, όπως για παράδειγμα ένα βραστό αβγό με μια φέτα ζαμπόν γαλοπούλας και μια φέτα ψωμί ολικής άλεσης, ένα τοστ με τυρί με λίγα λιπαρά και γαλοπούλα, ή μια φέτα ψωμί ολικής με ταχίνι και μέλι. Αυτό που ενδεχομένως θέλει να τονίσει η διαιτολόγος είναι πως θα πρέπει να βλέπουμε την πλήρη εικόνα όταν επιλέγουμε ένα γεύμα ή όταν αποκλείουμε κάτι από τη διατροφή μας, που σημαίνει να λαμβάνουμε υπόψη τις θερμίδες, την πρωτεΐνη, τα σάκχαρα και τα λιπαρά που περιέχει. 

     

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ