Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 23-Ιαν-2018 08:54

    5 φυσικές λύσεις για τη στυτική δυσλειτουργία

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου


    Μπορείτε να τρέξετε όπως όταν ήσασταν 20 χρονών; Να κλοτσήσετε τη μπάλα με την ίδια δύναμη; Να κάνετε έρωτα με την ίδια ένταση; Το σώμα σας δεν έχει τις ίδιες ικανότητες, τα καλά νέα όμως είναι πως αναφορικά με την ερωτική σας ζωή, υπάρχουν φυσικοί τρόποι για να προλάβετε ή να αντιμετωπίσετε τη στυτική δυσλειτουργία

    Η στυτική δυσλειτουργία μπορεί να οφείλεται σε πολλούς παράγοντες. Μερικές φορές είναι απλά μια ανεπιθύμητη ενέργεια ορισμένων φαρμάκων. Περίπου όμως για το 75% των ανδρών, το πρόβλημα είναι πιο σύνθετο και μπορεί να συνδέεται με μια καρδιαγγειακή νόσο, με νευρολογική ασθένεια, με διαβήτη ή με θεραπεία για τον προστάτη.

    Είτε έχετε παρουσιάσει στυτική δυσλειτουργία είτε θέλετε να την αποφύγετε στο μέλλον, δοκιμάστε αυτές τις συμβουλές για καλύτερη υγεία και ερωτική ζωή. 

    Αρχίστε να περπατάτε. Σύμφωνα με μια μελέτη από το Χάρβαρντ, μόλις 30 λεπτά περπάτημα τη μέρα σχετίστηκαν με 41% μείωση του κινδύνου για στυτική δυσλειτουργία. 

    Τρώτε υγιεινά. Στη μεγάλης έκτασης μελέτη για άντρες μεγαλύτερης ηλικίας, Massachusetts Male Aging Study, βρήκαν πως μια διατροφή πλούσια σε φρούτα, λαχανικά, πλήρη σιτηρά και ψάρι –με λιγότερο κόκκινο και επεξεργασμένο κρέας και ραφιναρισμένους υδατάνθρακες- μείωσε την πιθανότητα για στυτική δυσλειτουργία.

    Φροντίζετε την υγεία του αγγειακού σας συστήματος. Η υψηλή αρτηριακή πίεση και οι αυξημένες τιμές στο σάκχαρο, τη χοληστερόλη και τα τριγλυκερίδια μπορεί να βλάψουν τις αρτηρίες της καρδιάς (προκαλώντας καρδιακή προσβολή), του εγκεφάλου (προκαλώντας εγκεφαλικό) και στην αιμάτωση του πέους (συμβάλλοντας στη στυτική δυσλειτουργία). 

    Διατηρήστε το βάρος σας φυσιολογικό. Η απώλεια των περιττών κιλών μπορεί να συμβάλει στην πρόληψη και τη βελτίωση της στυτικής δυσλειτουργίας, ενώ έχει βρεθεί πως νοσήματα που σχετίζονται με το αυξημένο σωματικό βάρος, όπως ο διαβήτης, συμβάλουν πολύ στη δυσλειτουργία αυτή. 

    Κάνετε ασκήσεις Κέγκελ. Το δυνατό πυελικό έδαφος βελτιώνει την ποιότητα της στύσης και συμβάλει στην καλύτερη κυκλοφορία του αίματος στο πέος. Σε βρετανική μελέτη, άντρες που έκαναν δύο φορές της μέρα μερικά σετ ασκήσεων Κέγκελ (σε συνδυασμό με αλλαγή ορισμένων καθημερινών τους συνηθειών όπως κόψιμο του τσιγάρου, περιορισμό του αλκοόλ και απώλεια βάρους) είδαν σημαντική βελτίωση στην ερωτική τους ζωή. (Διαβάστε εδώ πώς θα κάνετε τις ασκήσεις Κέγκελ.)

     

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ