Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 05-Ιαν-2018 09:40

    6 συμβουλές για να χάσετε τα κιλά των γιορτών – εύκολα!

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Αυτή είναι η εποχή που συνήθως νιώθουμε τα παντελόνια να μας σφίγγουν περισσότερο και αποφασίζουμε να κάνουμε κάτι για να επανέλθουμε στα κιλά μας! Αν δεν είστε τύπος της δίαιτας είναι εύκολο να χάσετε τα κιλά των γιορτών υιοθετώντας τις παρακάτω συμβουλές της Αμερικανίδας διαιτολόγου Alissa Rumsey.

    Διώξτε το φούσκωμα 
    Κάποιο μέρος από τα κιλά των γιορτών μπορεί να είναι απλά κατακράτηση. Ο τρόπος για να απαλλαγείτε από αυτήν είναι να πίνετε πολύ νερό, που θα "ξεπλύνει” το επιπλέον νάτριο από το σώμα σας. Επιπλέον, όταν το σώμα είναι αφυδατωμένο μπορεί να στέλνει μηνύματα "δίψας” που ο εγκέφαλος να τα εκλαμβάνει ως "πείνα”! Κι ένας πολύ σημαντικός λόγος για να πίνετε τουλάχιστον 500 ml τη μέρα; Η ποσότητα αυτή αυξάνει έως και κατά 30% το ρυθμό του μεταβολισμού σας. 

    Φάτε σαλάτα σε κάθε γεύμα 
    Ξεκινήστε τη μέρα σας με μια ομελέτα με λαχανικά ή φάτε σαλάτα σε κάθε γεύμα. Τα λαχανικά είναι πλούσια σε φυτικές ίνες που θα βοηθήσουν το έντερο να λειτουργεί σωστά ενώ σας χορταίνουν με πολύ λίγες θερμίδες. Το μυστικό για να χάσετε ή να διατηρήσετε το βάρος σας είναι να γεμίζετε σε κάθε γεύμα το μισό σας πιάτο με μια φρέσκια ή βραστή σαλάτα. 

    Αποφύγετε τους απλούς υδατάνθρακες 
    Σε αυτούς συμπεριλαμβάνονται όλα τα "λευκά” ζυμαρικά και ψωμιά, τα δημητριακά πρωινού και τα αρτοποιήματα. Εστιάστε στους σύνθετους υδατάνθρακες και τις "καστανές” τροφές, όπως βρόμη, πλήρη σιτηρά, κινόα και καστανό ρύζι. 

    Προσέχετε τι πίνετε
    (Έστω) για ένα μικρό διάστημα αποφύγετε τον latte με αρώματα και γεύσεις και γενικά τον έτοιμο καφέ με κρέμα, πολλή ζάχαρη, σιρόπι και όλα εκείνα που τον μεταμορφώνουν σε... θερμιδική βόμβα. Επιλέξτε όσο το δυνατό πιο απλό καφέ ή τσάι χωρίς ζάχαρη και αποφασίστε μια μικρή αποχή από το αλκοόλ. Αυτός είναι ίσως και ο πιο εύκολος τρόπος να μειώσετε τις καθημερινές σας θερμίδες. Αν δεν θέλετε να κάνετε πλήρη αποχή, αποφύγετε τα κοκτέιλ και το συνδυασμό ποτού με αναψυκτικό ή χυμό και απολαύστε σκέτο το ποτό σας. 
     
    Πιάστε τα βαράκια
    Η γυμναστική με αντιστάσεις θα πρέπει να αποτελεί μέρος της καθημερινότητάς σας. Εκτός από όλα τα υπόλοιπα οφέλη για τα οστά και την υγεία σας, είναι η άσκηση που θα σας βοηθήσει να "χτίσετε” άλιπη μυική μάζα - και οι μυς "καίνε” περισσότερες θερμίδες απ' ότι το λίπος. 

    Επιλέξτε σνακ με πρωτεΐνη
    Γνωρίζουμε όλοι πλέον ότι πρέπει να τρώμε δύο σνακ μέσα στη μέρα καθώς με τον τρόπο αυτό διατηρείται σταθερό το σάκχαρο στο αίμα και τα επίπεδα της ενεργητικότητάς μας. Ειδικά όμως σε περιόδους που θέλουμε να χάσουμε κιλά, τα σνακ με άπαχη πρωτεΐνη όπως π.χ. ένα αβγό, ένα κομμάτι άπαχο τυρί, ξηροί καρποί, είναι μια καλή επιλογή που θα ενεργοποιήσουν το μεταβολισμό και θα μας κρατήσουν χορτάτους για περισσότερη ώρα. 

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ