Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 02-Ιαν-2018 09:53

    Ο ξηρός καρπός που προστατεύει την καρδιά σας

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου


    Νέα έρευνα από το Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ που δημοσιεύτηκε πρόσφατα στο Journal of the American College of Cardiology επιβεβαιώνει για ακόμη μία φορά αυτό που γνωρίζει καλά πλέον η επιστημονική κοινότητα: Οι ξηροί καρποί προσφέρουν καρδιαγγειακή προστασία εφόσον καταναλώνει κανείς 5-7 μερίδες την εβδομάδα σε μικρή ποσότητα – περίπου 30 γρ. για κάθε μερίδα. Η νέα αυτή έρευνα μάλιστα επιβεβαιώνει την υπεροχή των καρυδιών έναντι άλλων ξηρών καρπών.

    Πιο συγκεκριμένα, οι ερευνητές κατέληξαν πως οι άνθρωποι που τρώνε μία ή περισσότερες μερίδες καρύδια την εβδομάδα έχουν 19% χαμηλότερο κίνδυνο καρδιαγγειακών νοσημάτων, 21% χαμηλότερο κίνδυνο για στεφανιαία νόσο και 17% λιγότερες πιθανότητες για εγκεφαλικό επεισόδιο. Εκείνοι που προτιμούν τα αράπικα φιστίκια είχαν με παρόμοια κατανάλωση μικρότερη προστασία – 13% μικρότερος κίνδυνος για καρδιαγγειακά νοσήματα και 10% για στεφανιαία νόσο. 

    Είναι το φυστικοβούτυρο αντίστοιχα ωφέλιμο για την καρδιά;
    Η απάντηση είναι πως οι ερευνητές δεν έχουν βρει ακόμη συσχετισμό ανάμεσα στην καλύτερη καρδιαγγειακή υγεία και την κατανάλωση φυστικοβούτυρου. Ωστόσο, επισημαίνουν πως αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα κάτι αφού μέχρι στιγμής δεν έχουν ερευνήσει συγκεκριμένα το άλειμμα από ξηρούς καρπούς. 

    φυστικοβούτυρο 27/12/17Ωστόσο, το φυστικοβούτυρο και τα άλλα αλείμματα από ξηρούς καρπούς δεν συμπεριλαμβάνονται στις διατροφικές συστάσεις του αντίστοιχου υπουργείου υγείας των ΗΠΑ. Ο λόγος είναι πως οι περισσότεροι άνθρωποι συνδυάζουν το φυστικοβούτυρο με ανθυγιεινές τροφές όπως το λευκό ψωμί και η μαρμελάδα. Στο άρθρο που συνόδευσε τη δημοσίευση της μελέτης, ο Emilio Ros, M.D., Ph.D., διευθυντής της Κλινικής Ελέγχου Λιπιδίων και σύμβουλος του κέντρου Ενδοκρινολογίας και Διατροφής στο Hospital Clínic στη Βαρκελώνη σημειώνει πως το φυστικοβούτυρο περιέχει συνήθως στη σύνθεσή του αλάτι και γλυκαντικά, τα οποία μπορεί να ακυρώνουν πιθανά οφέλη για την υγεία από τα φιστίκια που περιέχει.

     

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ