Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 06-Δεκ-2017 10:23

    Δεν μπορείτε να κόψετε την ζάχαρη; Να πως θα τα καταφέρετε!

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Δεν είναι μόνο η ζάχαρη που προσθέτουμε στον καφέ μας. Ούτε τα αναψυκτικά που περιέχουν υψηλή ποσότητα ζάχαρης. Η ζάχαρη μπορεί να βρίσκεται "μεταμφιεσμένη” σε τρόφιμα που κατά τα άλλα θεωρούνται υγιεινά, όπως για παράδειγμα στους συσκευασμένους χυμούς φρούτων, στις μπάρες δημητριακών ή στα "διαιτητικά" μπισκότα με φυτικές ίνες.

    Αν και καμία τροφή ή επιλογή δεν θα πρέπει να αποκλείεται από την καθημερινή μας διατροφή, όπως επισημαίνουν οι ειδικοί, στο τέλος της ημέρας η πρόσληψη ζάχαρης από διάφορες τέτοιες τροφές υπερβαίνει κατά πολύ την επιθυμητή ποσότητα. Τα αποτελέσματα: κίνδυνος αύξησης βάρους, μειωμένη ενέργεια, καθώς και πρόωρη γήρανση, δεδομένου όπως δείχνουν πολλές νέες μελέτες, η κατανάλωση απλών σακχάρων οδηγεί στη γήρανση των κυττάρων του δέρματος.

    Οι ειδικοί τονίζουν πως δεν χρειάζεται να κόψουμε τη ζάχαρη... μαχαίρι. Μικρές όμως καθημερινές αλλαγές θα μας βοηθήσουν να εκπαιδεύσουμε τη γεύση μας ανάλογα, ενώ πολύ σύντομα τα αποτελέσματα θα φανούν και στο δέρμα, και στην ζυγαριά:

    *Προτιμήστε γλυκαντικά, όπως η στέβια. Μην το παρακάνετε όμως, γιατί η ουσία είναι να μάθουμε το οργανισμό μας να μην ζητά τις γλυκές τροφές.

    *Βάλτε κανέλα στο γιαούρτι, στο γάλα, στα φρούτα σας και γενικότερα όπου μπορείτε στη διατροφή σας. Η κανέλα συμβάλλει στο να διατηρούνται σταθερά τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα, με αποτέλεσμα να μειώνεται η επιθυμία μας για γλυκές τροφές.

    *Κάντε μια προσπάθεια να μειώσετε τη ζάχαρη που βάζετε στον καφέ σας, ειδικά να πίνετε πολλούς καφέδες μέσα στην ημέρα. Μπορείτε μάλιστα να ζητάτε τον καφέ σας πιο ελαφρύ, ώστε η απουσία ζάχαρης να μην είναι τόσο έντονη.

    *Φάτε ένα φρούτο. Σίγουρα δεν μπορεί να συγκριθεί με μια λαχταριστή πάστα, όμως είναι μια υγιεινή επιλογή που μειώνει τη λιγούρα για γλυκό και προκαλεί κορεσμό εξαιτίας των φυτικών ινών που περιέχουν. Όταν τα σάκχαρα καταναλώνονται ως μέρος

    *Ναι στη μαύρη σοκολάτα, σε λογικές ποσότητες. Οι ιδιότητες της σοκολάτας με μεγάλη ποσότητα κακάο είναι πολύ ευεργετικές για τον οργανισμό.

    *Μειώστε την ζάχαρη στα γλυκά που φτιάχνετε και ιδανικά προτιμήστε την ακατέργαστη, πάντα σε λογικές ποσότητες.

    *Πείτε όχι στους χυμούς φρούτων και προτιμήστε τους φυσικούς. Και εδώ η ποσότητα είναι σημαντική όμως. Ένα μικρό ποτήρι φυσικό χυμό θεωρείται ιδανική επιλογή.

    Να προτιμήσω φρουκτόζη;
    Ο μύθος της φρουκτόζης –και πολλών άλλων υποκατάστατων ζάχαρης- είναι αρκετά διαδεδομένος και πολλοί από εμάς την επιλέγουμε ως λιγότερο παχυντική από τη ζάχαρη.Πράγματι η φρουκτόζη όπως και η στέβια συστήνεται σε δίαιτες, αλλά ως προς τις θερμίδες της είναι ουσιαστικά ίδιες με αυτές της ζάχαρης.
    Η αλήθεια είναι πως η φρουκτόζη απορροφάται πιο αργά από το αίμα και είναι πιο γλυκιά από τη ζάχαρη. Αν τη χρησιμοποιούμε μπορούμε να μειώσουμε στις μισές τις θερμίδες που παίρνουμε κάθε μέρα από τη ζάχαρη που προσθέτουμε στα ροφήματά μας και επιπλέον είναι πιο υγιεινή λόγω της μικρότερης επεξεργασίας της.

    Αυτό το ξέρατε;
    Υπάρχουν τροφές που είναι φυσικές πηγές σακχάρων. Τα φρούτα είναι πλούσια πηγή φυσικών σακχάρων, ενώ κάποια λαχανικά (π.χ., παντζάρια, καρότα, αρακάς) περιέχουν μικρές ποσότητες.

    •Το μέλι περιέχει γλυκόζη και φρουκτόζη. Σε αντίθεση με τη ζάχαρη, περιέχει και άλλα συστατικά, με αντιοξειδωτική και αντιμικροβιακή δράση.

    •Η καστανή ζάχαρη είναι λιγότερο επεξεργασμένη σε σύγκριση με τη λευκή. Ωστόσο, είναι "μύθος" ότι περιέχει λιγότερες θερμίδες.

     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ