Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 09-Νοε-2017 23:59

    Να τρώμε ή όχι φαγητό από κονσέρβα;

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου


    Παρότι εκθειάζουμε τα φρέσκα και τα σπιτικά φαγητά, τα κατεψυγμένα λαχανικά και τα έτοιμα φαγητά σε κονσέρβα έχουν επίσης πλεονεκτήματα και οφέλη για τη διατροφή μας. (Άρα η ερώτηση "αλήθεια ή μύθος" απαντάται από την αρχή!)

    Κατεψυγμένα για έξτρα θρεπτικά συστατικά
    Κι όμως, έχει βρεθεί πως ορισμένα κατεψυγμένα προϊόντα είναι πιο θρεπτικά από τα φρέσκα. Μελέτη που έγινε το 2013 στο Πανεπιστήμιο του Τσέστερ στο Ηνωμένο Βασίλειο, αποκάλυψε πως ορισμένα κατεψυγμένα φρούτα και λαχανικά διαθέτουν ισάξια ή, σε κάποιες περιπτώσεις, περισσότερα θρεπτικά συστατικά όπως βιταμίνη C, λουτεΐνη και βήτα καροτένιο από τα αντίστοιχα φρέσκα. Οι ερευνητές πιστεύουν πως αυτό συμβαίνει επειδή το προϊόν που προορίζεται για κατάψυξη συλλέγεται στην τέλεια ωριμότητά του και καταψύχεται αμέσως μετά (προηγουμένως πλένεται και μερικές φορές ξεφλουδίζεται και ζεματίζεται), ώστε να διατηρήσει στο μέγιστο τα θρεπτικά συστατικά και τη γεύση του. Τα φρέσκα προϊόντα, από την άλλη πλευρά, μπορεί να χάσουν μέρος από το θρεπτικό τους περιεχόμενο κατά τη φύλαξη και τη μεταφορά – ακόμη και αφότου φτάσουν στην κουζίνα μας. 

    Διαβάστε επίσης: Είναι υγιεινά τα κατεψυγμένα λαχανικά;
     
    Το πιο υγιεινό... fast food
    Το φορτωμένο καθημερινό πρόγραμμα δεν μας αφήνει πάντα χρόνο για σπιτικά φαγητά από το μηδέν. Και αυτό δεν είναι καθόλου πρόβλημα, λένε οι ειδικοί. Μπορούμε να δημιουργήσουμε εύκολα και γρήγορα ένα υγιεινό και γευστικό γεύμα χρησιμοποιώντας ένα συνδυασμό από φρέσκα, κατεψυγμένα λαχανικά και κονσερβοποιημένα τρόφιμα. 

    Σαρδέλες σε κονσέρβα με ποικιλία από κατεψυγμένα λαχανικά στον ατμό: Ένα θρεπτικό, διαιτητικό και πολύ ωφέλιμο γεύμα έτοιμο σε ελάχιστα λεπτά. 

    Υγιεινά, αρκεί να κάνουμε έξυπνες επιλογές
    Η χρήση κατεψυγμένων και κονσερβοποιημένων τροφίμων μπορεί να είναι ένας υγιεινός τρόπος για να κερδίσουμε χρόνο στο μαγείρεμα, για να είναι όμως υγιεινές θα πρέπει να μάθουμε να διαβάζουμε τις διατροφικές τους ετικέτες. Ψάξτε τροφές χωρίς προσθήκη ζάχαρης, λιπαρών, με χαμηλή περιεκτικότητα σε νάτριο ή με πολλές πρωτεΐνες και βάλτε τες στο καλάθι του σούπερ μάρκετ χωρίς τύψεις. 

     

     

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ