Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 20-Μαρ-2017 08:30

    8 μαγικές τροφές που προλαμβάνουν τις ρυτίδες

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Αν οι πρώτες  ρυτίδες έχουν κάνει ήδη την εμφάνισή τους στο πρόσωπό σας, υπάρχει ακόμη χρόνος και λύσεις για να παρατείνετε τη νεότητα της επιδερμίδας σας. Κι αν το μυαλό σας πάει σε ακριβές καλλυντικές κρέμες και θεραπείες, καλύτερα να ρίξετε πρώτα μια ματιά στην κουζίνα σας.

    Έτσι πριν πολλαπλασιαστούν οι ρυτίδες, προσθέστε αυτές τις οκτώ τροφές στη διατροφή σας:

    Μαυροσούσαμο
    Είναι πλούσιο σε αμινοξέα, κάλιο και φυτικές ίνες, συστατικά που προσφέρουν νεανικό δέρμα.

    Κολοκυθόσποροι
    Μάλλον περιέχουν κάποιο… μαγικό συστατικό καθώς καταπολεμούν τις ρυτίδες αλλά και τις ουλές από παλιά ακμή. Περιέχοντας άφθονο ψευδάργυρο, βιταμίνη Ε, θείο και ω3 λιπαρά οξέα, οι σπόροι αυτοί θεραπεύουν, θρέφουν, αναπλάθουν και ενυδατώνουν το δέρμα. Μπορεί επίσης να επιδιορθώσουν σημάδια που σου έχει αφήσει η ακμή.

    Αβοκάντο
    "Το αβοκάντο περιέχει ένα λιπαρό με τόσο μικρό μόριο που μπορεί να γλιστρήσει μέσα από τις μεμβράνες και να προστατεύσει τα μιτοχόνδρια και το DNA από τις ελεύθερες ρίζες" εξηγεί η διαιτολόγος Dana James. "Αυτό σημαίνει πιο λαμπερό δέρμα! Πρόσθεσε το αβοκάντο σε ένα nori wrap που θα γεμίσεις με baby λαχανικά, σολομό, ντομάτες, πιπεριές και φύτρα". Ή μπορείς να το τρως πιο απλά, σε σαλάτες!

    Ωμέγα 3 λιπαρά
    Υπάρχει λόγος που επαναλαμβάνουμε συνέχεια πόσο θαυμαστά είναι τα ω3 λιπαρά οξέα και για τον οργανισμό και για το δέρμα σου. Οι τροφές με μεγάλη περιεκτικότητα σε αυτά τα λιπαρά καταστέλλουν την ανταπόκριση του οργανισμού σας στις φλεγμονές και κάνουν τα κύτταρα να συγκρατούν νερό (με την καλή έννοια), οπότε το δέρμα γίνεται πιο σφιχτό και μειώνονται οι ρυτίδες. Για να επωφεληθείτε από αυτές τις ιδιότητες, προσθέστε στη διατροφή σας σολομό, λιναρόσπορο, tofu, γαρίδες και φασόλια σόγιας.

    Σελήνιο
    Για να διατηρηθεί η ελαστίνη της επιδερμίδας η διαιτολόγος προτείνει να τρώτε τροφές πλούσιες σε σελήνιο, ένα μέταλλο που βοηθά την επιδερμίδα να είναι πιο λεία και σφιχτή. Φάτε βραζιλιάνικα καρύδια, τόνο από κονσέρβα, γαλοπούλα, τυρί cottage με λίγα λιπαρά και μύδια.

    Διαβάστε τη συνέχεια στο Shape.gr

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    07:34 04/07

    4ο ΣΦΕΕ Business Day

    Για τέταρτη συνεχή χρονιά ο ΣΦΕΕ, μέσω του θεσμού άνοιξε τις πόρτες του σε νέους φοιτητές.