Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 23-Ιαν-2018 23:59

    Εσείς, είστε καλός ασθενής;

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου


    Ο τρόπος που προσεγγίζει ο ασθενής το γιατρό του παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στο να γίνει σωστή διάγνωση, αφού η επικοινωνία μεταξύ τους και η συμμόρφωση του ασθενούς στις οδηγίες του γιατρού είναι δύο κομβικά στοιχεία επιτυχίας. 

    Αν μπορούσαμε να φτιάξουμε έναν κατάλογο με τα χαρακτηριστικά του καλού ασθενή, τι θα συμπεριλάμβανε; 
     
    Να είναι ειλικρινής - ο γιατρός χρειάζεται να έχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες προκειμένου να αξιολογήσει την κατάσταση του ασθενούς, ο ρόλος του δεν είναι να τον κρίνει.

    Να είναι προετοιμασμένος - να διατηρεί αρχείο και να γνωρίζει το ιστορικό του, τα φάρμακα που παίρνει, γιατί τα παίρνει,  να έχει προετοιμάσει κάποιες ερωτήσεις που θα ήθελε να συζητήσει με το γιατρό.

    Να φροντίζει να είναι ενήμερος για την κατάσταση της υγείας του από έγκυρες πηγές – η πιο βασική πηγή ενημέρωσης είναι οι ερωτήσεις που θα κάνει ερωτήσεις στο γιατρό του ενώ αν απευθύνεται για πληροφορίες στο Internet, να ελέγχει την αξιοπιστία και την εγκυρότητα των πηγών του.

     Να ακούει το γιατρό και να συμμετέχει στη συζήτηση - να υπάρχει διάθεση για συνεργασία, να εκφράζει απορίες ή δυσκολίες που μπορεί να έχει ως προς την κατανόηση των όσων λέει ο γιατρός ή σχετικά με τη θεραπεία του. 
     
    Να είναι ενεργητικός και συνεπής σε ότι αφορά τη θεραπεία του - ο ρόλος του γιατρού είναι να συμβουλεύει, από τον ασθενή εξαρτάται η εφαρμογή της θεραπείας και πολλές φορές χρειάζεται να προβεί σε αλλαγές συνηθειών προς έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής.
     
    Ο ασθενής να μην παίρνει πρωτοβουλία για τη λήψη ή τη διακοπή φαρμάκων εάν πρώτα δεν έχει ενημερώσει το γιατρό του.
     
    Να φέρνει μαζί του συνοδό –ένα άτομο εμπιστοσύνης, φίλο ή μέλος της οικογένειας- εάν νιώθει ανασφάλεια, άγχος ή φόβο. Πολλές φορές, η επίσκεψη στο γιατρό είναι έτσι κι αλλιώς αγχωτική και συμβαίνει συχνά να ξεχνάμε κάποιες λεπτομέρειες ή δεν σκεφτόμαστε εκείνη τη στιγμή να κάνουμε τις κατάλληλες ερωτήσεις για να καταλάβουμε τι συμβαίνει. Ο άνθρωπος που θα μας συνοδεύει θα μπορεί να κάνει αυτά ακριβώς! 
     

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ