Συνεχης ενημερωση

    Κυριακή, 03-Φεβ-2019 23:59

    Μετά τη δίαιτα… τι;

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Το δύσκολο δεν είναι να χάσει κανείς κιλά, το δύσκολο είναι να καταφέρει να διατηρήσει μακροπρόθεσμα το νέο, ιδανικό του βάρος. Μερικές καλές συνήθειες θα σας βοηθήσουν να πετύχετε αυτό το στόχο.

    Σταθεροποιήστε το βάρος σας
    Αν η δίαιτα που ακολουθήσατε συμπεριλάμβανε μια φάση σταθεροποίησης του βάρους σας, προσπαθήστε να ακολουθείτε 5 στις 7 ημέρες της εβδομάδας αυτή τη διατροφή. Αυτό δεν σημαίνει να στερείστε. Απολαύστε το γλυκό και το αγαπημένο σας –όχι διαιτητικό- φαγητό ή ένα δυο ποτά όταν βγαίνετε έξω, προσπαθήστε όμως να αποφεύγετε τις υπερβολές.

    Φτιάξτε ένα διατροφικό πρόγραμμα
    Στη διάρκεια της δίαιτας ακολουθήσατε ένα συγκεκριμένο διατροφικό πρόγραμμα και είχατε το αποτέλεσμα που επιθυμούσατε. Κάνετε το ίδιο και μετά: Γράψτε σε ένα χαρτί το εβδομαδιαίο σας πρόγραμμα που θα συμπεριλαμβάνει το πρωινό, το μεσημεριανό και το βραδινό σας, συν δύο σνακ. Αν δυσκολεύεστε να φτιάξετε μόνοι σας ένα ισορροπημένο πρόγραμμα ζητήστε τη βοήθεια του διαιτολόγου σας ή κάνετε μερικές αλλαγές και μικρές προσθήκες στο διαιτολόγιό σας της περιόδου της συντήρησης.

    Το κέρδος θα είναι διπλό: Όταν έχετε προγραμματισμένο τι θα φάτε όλη τη μέρα είναι πολύ πιο δύσκολο να "ξεφύγετε" και να πέσετε στην παγίδα του έτοιμου φαγητού. Το δεύτερο σκέλος του κέρδους, θα είναι στο πορτοφόλι σας. Ένα οργανωμένο διατροφικό πρόγραμμα σημαίνει οργανωμένα ψώνια στο σούπερ μάρκετ, με μετρημένες ποσότητες και καλύτερη διαχείριση των τροφίμων.

    Επιλέγετε τροφές που σας βοηθούν να διατηρήσετε σταθερό το βάρος σας
    Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι σύμμαχοί σας στην προσπάθεια διατήρησης ενός σταθερού βάρους: Με το γεύμα, με το δείπνο, σαν σνακ και όποτε πεινάτε μέσα στη μέρα.

    Γιατί είναι καλοί σύμμαχοι; Κυρίως επειδή είναι πλούσια σε φυτικές ίνες που βοηθούν τη διαδικασία της πέψης και την κίνηση του εντέρου, συμβάλλοντας να απορροφηθούν τα θρεπτικά συστατικά και να αποβληθούν τα λίπη. Συνδυάστε τα λαχανικά και τα όσπρια με σύνθετους υδατάνθρακες όπως δημητριακά και ζυμαρικά ολικής άλεσης. Ο συνδυασμός αυτός δημιουργεί τροφές που διασπώνται πιο αργά από τον οργανισμό σας και σας κρατούν περισσότερες ώρες χορτάτους.

    Όχι στο φαινόμενο γιογιό
    Το χειρότερο που μπορείτε να κάνετε μακροπρόθεσμα για τη λειτουργία του μεταβολισμού και το βάρος σας είναι να παίρνετε και να χάνετε κιλά με ταχύτητα γιογιό! Στην πλειοψηφία τους οι διαιτολόγοι συμφωνούν πως οι δίαιτες αστραπή ή οι έντονα στερητικές δίαιτες είναι αρνητικές για τον οργανισμό και την εμφάνισή μας. Δεν βοηθούν να χάσουμε λίπος παρά κυρίως υγρά και μυική μάζα και επίσης δεν βοηθούν να υιοθετήσουμε καλές διατροφικές συνήθειες. Επιπλέον, μετά από αυστηρές δίαιτες ή στερητικές δίαιτες, το πιο πιθανό είναι πως θα ξαναπάρουμε τα κιλά που χάσαμε – και ακόμη περισσότερα.

     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ