Συνεχης ενημερωση

    Κυριακή, 03-Φεβ-2019 23:59

    Ταξιδεύετε συχνά; Δείτε πως θα τρώτε και σωστά

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Η υγιεινή διατροφή είναι ίδια, είτε είσαι στο σπίτι είτε μακριά από αυτό. Το να βρεις, όμως, τα κατάλληλα τρόφιμα σε ένα ξένο περιβάλλον είναι πιο δύσκολο. Παρόλα αυτά, ακολουθώντας κάποιες απλές συμβουλές μπορείς να τα καταφέρεις:

    1.Κατανάλωσε ποικιλία τροφίμων. Η κατανάλωση ποικιλίας τροφίμων διευκολύνει την ισορροπημένη πρόσληψη θρεπτικών συστατικών. Εάν διατηρείς το μέγεθος των μερίδων σε λογικά πλαίσια, είναι πιο εύκολο να τρως αυτά που απολαμβάνεις, χωρίς να χρειαστεί να παραλείψεις οτιδήποτε.

    2.Αναζήτησε υγιεινές επιλογές. Μετρίασε την πρόσληψη λιπιδίων, ειδικά των κορεσμένων, αλλά και της ζάχαρης, του νατρίου (αλάτι) και των αλκοολούχων ποτών. Κατανάλωσε άφθονα φρούτα και λαχανικά, στοχεύοντας στις συνιστώμενες 5 μερίδες την ημέρα, αλλά και δημητριακά πλούσια σε διαιτητικές ίνες. 

    3.Μην παραλείπεις το πρωινό. Το πρωινό θα πρέπει να περιλαμβάνει κάτι περισσότερο από ένα φλιτζάνι καφέ ή ένα ποτήρι χυμό. Η κατανάλωση πρωινού θα σου δώσει την ενέργεια που χρειάζεσαι και θα ελαχιστοποιήσει το αίσθημα της πείνας κατά τη διάρκεια της ημέρας, βοηθώντας σε να αποφύγεις την υπερφαγία.

    4.Μην παραλείπεις γεύματα και προσπάθησε να τρως ένα ελαφρύ βραδινό. Προσπάθησε να μην περάσουν περισσότερες από 4 με 5 ώρες χωρίς να έχεις φάει. Το αίσθημα της πείνας στο γεύμα δυσχεραίνει την ικανότητά σου να επιλέγεις υγιεινά τρόφιμα, ενώ παράλληλα προάγει την υπερφαγία. Τα σταθερά επίπεδα ενέργειας σε βοηθάνε να παραμένεις σε εγρήγορση. Εξάλλου, το να μην τρως τίποτα κατά τη διάρκεια της ημέρας, καταλήγοντας σε ένα μεγάλο και βαρύ δείπνο, παρεμποδίζει την πέψη και διαταράσσει τον ύπνο σου. Ακολούθησε όσο το δυνατόν πιο πιστά το καθημερινό σου πρόγραμμα διατροφής.

    5.Για να ελαχιστοποιήσεις την επίδραση του jet-lag, το οποίο διαταράσσει τους φυσιολογικούς σου ρυθμούς, δοκίμασε να ρυθμίσεις το ρολόι σου σύμφωνα με την ώρα του προορισμού σου στην αρχή της πτήσης και προσάρμοσε τα γεύματά σου στη νέα χρονική ζώνη. Κοιμήσου στο αεροπλάνο, εάν στον προορισμό σου είναι νύχτα, και μείνε ξύπνιος κατά τη διάρκεια της πτήσης, εάν εκεί είναι ημέρα.

    6.Προσπάθησε να καταναλώσεις ένα υγιεινό και ελαφρύ γεύμα πριν το ταξίδι σου. Αναζήτησε κάποια σαλάτα, φρέσκα φρούτα, σούπες λαχανικών και ψητό κοτόπουλο.

    7.Μετρίασε την κατανάλωση καφεϊνούχων ποτών, και μην τα χρησιμοποιείς ως υποκατάστατα τροφής. Η καφεΐνη είναι ένα ήπιο διεγερτικό και η αυξημένη κατανάλωσή της συμβάλλει στην εμφάνιση αφυδάτωσης, ενώ μπορεί να διαταράξει τον ύπνο.

    8.Προσπάθησε να παραμείνεις σωματικά δραστήριος. Η μέτρια σωματική δραστηριότητα είναι ευεργετική για την καρδιά και το κυκλοφορικό σύστημα, καθώς και για τη συνολική υγεία και ευεξία. Ανέβα από τις σκάλες, παρά με το ασανσέρ, πήγαινε έναν περίπατο, ή επισκέψου το γυμναστήριο. 

    Πηγή: EUFIC

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ