Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 19-Δεκ-2017 23:59

    Πείτε αντίο στο φούσκωμα

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου


    Όποια κι αν είναι η αιτία για το φούσκωμα που σας ταλαιπωρεί, το σίγουρο είναι πως η συγκεκριμένη κατάσταση είναι επώδυνη και δυσάρεστη. Και παρότι είναι ένα παροδικό πρόβλημα, υπάρχουν τρόποι για να το κρατήσετε μακριά από την καθημερινότητά σας και να αποκτήσετε ξανά επίπεδο στομάχι.

    Τρώτε πιο αργά
    Τρώτε βιαστικά το φαγητό σας στο πόδι ή στον υπολογιστή την ώρα της δουλειάς; Όταν όμως τρώτε γρήγορα καταπίνετε και αέρα, δεν μασάτε σωστά τις μπουκιές και δεν προσέχετε την ποσότητα που καταναλώνετε. Ένας σύνδεσμος παραγόντων που προκαλούν φούσκωμα. Προσπαθήστε να αφιερώνετε τουλάχιστον 20 λεπτά στο μεσημεριανό σας γεύμα για να τρώτε με το σωστό ρυθμό.

    Ξεχάστε το καλαμάκι
    Ο καφές σας, τα smoothies, ο χυμός φρούτου... πολλά ροφήματα έχουμε μάθει να τα πίνουμε με το καλαμάκι. Παρότι με το καλαμάκι αποφεύγουμε την άμεση επαφή των σακχάρων κάθε ροφήματος με τα δόντια, προλαμβάνοντας την τερηδόνα, το καμάκι είναι ένα βασικό αίτιο για τα φουσκώματα καθώς μας υποχρεώνει να καταπίνουμε αέρα με κάθε γουλιά. Αν το ρόφημά σας δεν είναι υπερβολικά γλυκό, προσπαθήστε να το πίνετε από το ποτήρι χωρίς καλαμάκι.

    Αποφύγετε τα επεξεργασμένα και light τρόφιμα
    Τα τσιπς είναι πολύ αλατισμένα, αυτό το ξέρουμε, αλλά πολλά ακόμη έτοιμα προϊόντα όπως οι σούπες, οι σαλάτες, τα δημητριακά, ακόμη και η σάλτσα ντομάτας, κρύβουν σημαντικές ποσότητες νατρίου. Τα light προϊόντα από την άλλη πλευρά, για να αντισταθμίσουν την έλλειψη της γεύσης από την αφαίρεση των λιπαρών, οι κατασκευαστές προσθέτουν χημικές ουσίες, που είναι δύσπεπτες και προκαλούν, όπως και το πολύ νάτριο, φούσκωμα.

    Περιορίστε τις τσίχλες
    Μπορεί να καταστέλλει την όρεξη για γλυκό μετά το φαγητό ή να σας βοηθάει να περιορίσετε το κάπνισμα, η τσίχλα όμως σας κάνει να καταπίνετε αέρα. Και αυτό, σημαίνει φούσκωμα στο στομάχι.

    Πείτε αντίο στα αναψυκτικά
    Ακόμη και τα light, γιατί το πρόβλημα δεν είναι στις θερμίδες αλλά στο ανθρακικό τους που προκαλεί αέρια και φούσκωμα στην κοιλιά σας. Αν δεν μπορείτε να αντισταθείτε σε ένα αναψυκτικό που και που, ανοίξτε το και αφήστε το λίγη ώρα πριν το πιείτε για να ξεθυμάνει λίγο το ανθρακικό του.

     

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ