Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 27-Νοε-2018 23:59

    Γιατί να πίνετε τσάι όταν κάνετε δίαιτα

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου


    Το "μυστικό" όπλο για το αδυνάτισμα φαίνεται πως παραμένει το πράσινο τσάι, το ταπεινό αυτό ρόφημα που αποδεικνύεται με κάθε νέα έρευνα ως "θαυματουργό" βότανο. Κυριολεκτικά εκατοντάδες μελέτες έχουν γίνει γύρω από το τσάι και όλες τονίζουν τα οφέλη των κατεχινών, των αντιοξειδωτικών που περιέχουν τα φύλλα του τσαγιού. Και η πιο ισχυρή απ’ όλες τις κατεχίνες, ένα συστατικό που αποκαλείται γαλλική επιγαλλοκατεχίνη (EGCG) βρίσκεται αποκλειστικά και μόνο στο πράσινο τσάι.

    Πώς θα απολαύσετε το πράσινο τσάι

    Πιείτε το για πρωινό
    Το σώμα σας απορροφά τα θρεπτικά συστατικά του τσαγιού πιο αποτελεσματικά όταν το πίνετε τουλάχιστον τέσσερις ώρες μετά το τελευταίο σας γεύμα. Γι’ αυτό και είναι εξαιρετική επιλογή για πρωινό. Άλλος ένας λόγος: αν αντικαταστήσετε 3 μέρες την εβδομάδα τον αγοραστό πρωινό καφέ με τσάι, θα κόψετε τουλάχιστον 1000 θερμίδες ανά εβδομάδα.

    πράσινο τσάι 2 16/11/15

    Προσθέστε λίγες σταγόνες λεμόνι
    Όταν πίνετε τσάι, ένα σημαντικό ποσοστό των αντιοξειδωτικών του διασπάται προτού φτάσουν στο κυκλοφορικό σας. Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο Περντιού ανακάλυψαν πως η προσθήκη λεμονιού στην εξίσωση βοήθησε να διατηρηθούν οι πολυφαινόλες.

    Συνδυάστε το με σούσι
    Ή απλά με ένα λιπαρό ψάρι που σας αρέσει. Τα ωμέγα 3 λιπαρά οξέα του ψαριού αυξάνουν την αποτελεσματικότητα της EGCG. Και οι ίδιοι ερευνητές από το Περντιού βρήκαν πως η κατανάλωση τσαγιού μαζί με το φαγητό μπορεί να εμποδίζει την απορρόφηση τυχόν τοξινών που μπορεί να περιέχει το γεύμα σας – για παράδειγμα, τον υδράργυρο από το ψάρι. Κάτι ξέρουν οι Κινέζοι και οι Ιάπωνες που πίνουν τσάι με το σούσι τους!

    Και για το τέλος: φτιάξτε το ντρέσινγκ που "μειώνει την όρεξη
    Μελέτη στην επιθεώρηση Nutrition Journal βρήκε πως εκείνοι που κατανάλωναν μονοακόρεστα λιπαρά στο γεύμα, π.χ. ελαιόλαδο, ανέφεραν 40% μειωμένη επιθυμία για φαγητό για αρκετές ώρες αργότερα. Για να προσθέσετε σε αυτό τις ισχυρές κατεχίνες του πράσινου τσαγιού μουλιάστε 1-2 σακουλάκια σε λάδι (ή στο ξύδι) για ένα αρωματικό, υγιεινό και αδυνατιστικό ντρέσινγκ για κάθε πράσινη σαλάτα. 

     

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ