Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 03-Αυγ-2018 22:51

    Η συμφωνία Starbucks - Alibaba ήρθε την κατάλληλη στιγμή

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Η συμφωνία Starbucks - Alibaba ήρθε την κατάλληλη στιγμή

    της Rebecca Fannin

    Η Starbucks έχει καταφέρει να είναι μία από τις ελάχιστες επιτυχημένες αμερικανικές εταιρείες στην Κίνα, κάτι που συνιστά σημαντικό κατόρθωμα με δεδομένη την αγάπη των Κινέζων για το τσάι. Τώρα, το μεγαλύτερο αμερικανικό brand καφέ σημειώνει ακόμη μία επιτυχία συμμαχώντας με το online πολυκατάστημα Alibaba, για να ενδυναμώσει τις πωλήσεις της εν μέσω της εμπορικής έντασης των ΗΠΑ με την Κίνα και δημοσιευμάτων που αναφέρουν ότι οι Κινέζοι καταναλωτές μποϊκοτάρουν τα Starbucks. 

    Η κίνηση έρχεται μετά την πρόσφατη υποχώρηση που σημείωσαν οι πωλήσεις της Starbucks στην Κίνα, κατά 2%, ενώ παράλληλα εντείνεται ο ανταγωνισμός. Οι τοπικές ανταγωνίστριες εταιρείες, όπως η προσφάτως ιδρυθείσα Luckin Coffee, κερδίζουν μερίδιο αγοράς έναντι της κυρίαρχης Starbucks. Η Luckin Coffee διαθέτει 660 καταστήματα, έχει ανταγωνιστικές τιμές και δίνει τη δυνατότητα παραγγελίας μέσω εφαρμογής που διαθέτει για κινητά. 

    Η συνεργασία της Starbucks με την Alibaba έρχεται λοιπόν σε μία κατάλληλη στιγμή - και μιμείται την ψηφιακή προσέγγιση της Luckin Coffee, που ξεκίνησε στις αρχές της χρονιάς. Με αυτή τη νέα προσπάθεια σε συνεργασία με την κορυφαία εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου της Κίνας, η Starbucks που εδρεύει στο Σιάτλ των ΗΠΑ, θα αξιοποίηση τις καινοτομίες της Alibaba στο λιανικό εμπόριο. Οι καταναλωτές θα μπορούν να παραγγέλνουν τον καφέ τους από την εφαρμογή για κινητά που έχει η Starbucks, να πληρώνουν μέσω Alipay και να τους παραδίδεται κατ' οίκον ή στο γραφείο μέσω της υπηρεσίας delivery φαγητού της Alibaba, την Ele.me. 

    Η νέα συνεργασία της ομάδας του Jack Ma με την Starbucks φέρνει το δημοφιλές αμερικανικό brand στο επίκεντρο της κινεζικής καινοτομίας στο χώρο του λιανικού εμπορίου, της διανομής κατ' οίκον και των πληρωμών μέσω κινητού τηλεφώνου. 

    Η πιλοτική λειτουργία της υπηρεσίας σε 150 καταστήματα στο Πεκίνο και τη Σαγκάη, αναμένεται να ξεκινήσει τον προσεχή Σεπτέμβριο και θα επεκταθεί σε περισσότερα από 2.000 καταστήματα σε 30 κινεζικές πόλεις. Στα σκαριά υπάρχουν επίσης σχέδια για ένα κεντρικό σημείο πώλησης της Starbucks στα νέα σούπερ μάρκετ λιανικής της Alibaba, τα Hema, σε Σαγκάη και Χανγκτσόου. Στα Hema δεν υπάρχουν ταμίες ούτε ουρές και το φαγητό μπορεί να παρασκευαστεί και να καταναλωθεί σε μίνι εστιατόρια εντός του καταστήματος.  

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Forbes 100 κορυφαία μυαλά
    Forbes 100+ The Greek List

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Jeff Bezos

    Jeff Bezos

    155,7 δισ. $

    +1.269,3 εκ. $

    Bill Gates

    Bill Gates

    94,9 δισ. $

    +266,1 εκ. $

    Warren Buffett

    Warren Buffett

    85,7 δισ. $

    +833,2 εκ. $

    Bernard Arnault

    Bernard Arnault

    79,0 δισ. $

    +1.769,6 εκ. $

    Amancio Ortega

    Amancio Ortega

    67,3 δισ. $

    -355,4 εκ. $