Συνεχης ενημερωση

    Σάββατο, 23-Δεκ-2017 13:55

    Τη δυναμική του αποκτά ξανά το πρόγραμμα αυτόνομης οδήγησης της Uber

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Τη δυναμική του αποκτά ξανά το πρόγραμμα αυτόνομης οδήγησης της Uber

    Της Biz Carson

    ​Τον Σεπτέμβριο, η Uber ανακοίνωσε πως τα αυτο-οδηγούμενα οχήματά της έκαναν 1 εκατ. μίλια, ένα ορόσημο που χρειάστηκε 2,5 χρόνια για να επιτευχθεί. Χρειάστηκε όμως να περάσουν μόνο 100 ημέρες για να καταγράψουν άλλο ένα εκατ. μίλια στους δρόμους.

    "Τελικά πιάσαμε τον ρυθμό μας", είπε ο Eric Meyhofer, επικεφαλής του τμήματος προηγμένων τεχνολογιών της Uber. "Είμαστε περίπου 84.000 μίλια την εβδομάδα στους δρόμους".

    Όσο πιο πολλά μίλια τόσο το καλύτερο για ένα αυτο-οδηγούμενο όχημα, καθώς έτσι θα αξιολογηθεί το λογισμικό που φέρουν αλλά και θα εκτιμηθούν οι αποφάσεις που λαμβάνει το σύστημα του αυτοκινήτου. Για την Uber, όμως, το 1 εκατ. μίλια είναι πολύ σημαντικό γεγονός, μετά την αναταραχή που γνώρισε η εταιρεία το 2017.

    Το τμήμα αυτόνομων οχημάτων της Uber ξεκίνησε το 2017 σε αντιπαράθεση με τις ρυθμιστικές αρχές της Καλιφόρνιας επειδή κυκλοφορούσε τα αυτοκίνητά του χωρίς άδεια. Μετά, τον Φεβρουάριο, η ανταγωνίστρια Waymo μήνυσε την Uber επειδή έκλεψε τα μυστικά της για την αυτόνομη οδήγηση. Έναν μήνα αργότερα, ένα αυτο-οδηγούμενο όχημα της Uber ενεπλάκη σε ατύχημα στην Αριζόνα. Μέχρι τον Μάιο του 2017, ο Anthony Levandowski, απολύθηκε από τη θέση του επικεφαλής του προγράμματος λόγω των ευθυνών του για την υπόθεση της Waymo.

    "Είχαμε πραγματικά δύο επιλογές: θα μπορούσαμε να επιμείνουμε ή θα μπορούσαμε να καταρρεύσουμε. Και όταν είδαμε την ομάδα να εμμένει και να ενώνεται, ήταν πραγματικά μια καθοριστική στιγμή για μας", είπε ο Meyhofer στο Forbes.

    Σήμερα, το τμήμα αυτόνομης οδήγησης της Uber, σύμφωνα με τον Meyhofer, δεν είναι σε κατάσταση κρίσης, αλλά σε κατάσταση ανάπτυξης, και γι' αυτό κοιτάζει το μέλλον.

    Τα τελευταία τρία χρόνια, στο πρόγραμμα της Uber έχουν αυξηθεί οι υπάλληλοι σε 1.500 και έχουν επεκταθεί τα γραφεία στο Πίτσμπουργκ, στο Σαν Φρανσίσκο, στο Φοίνιξ και στο Τορόντο. Ο στόλος των αυτόνομων οχημάτων έχει επίσης αυξηθεί σε πάνω από 200, κάτι που ο Meyhofer συσχετίζει με τα μίλια που πέτυχε το πρόγραμμα σε μόλις 100 ημέρες.

    Εσωτερικά του πρόγραμματος αναγνωρίστηκε επίσης ότι δεν πρόκειται να επικεντρωθεί στην κατασκευή ενός αυτόνομου αυτοκινήτου, αλλά καλύτερα στο να οικοδομήσει ένα αυτόνομο δίκτυο διαμετακόμισης. Αυτά τα δύο είναι "εντελώς διαφορετικά", είπε ο Meyhofer.

    Αυτό σημαίνει ότι οι μηχανικοί και οι σχεδιαστές της Uber δεν επικεντρώνονται μόνο σε αυτό που κάνει και βλέπει το αυτοκίνητο, αλλά και στην εμπειρία που μπορεί να εξασφαλίσει στον επιβάτη, καθώς και στη συντήρηση του οχήματος.

    Εν τω μεταξύ, αν και ο νέος CEO, Dara Khosrowshahi, αρχικά ήταν αβέβαιος για το μέλλον του προγράμματος, ο Meyhofer δήλωσε ότι οι δύο τους πλέον είναι πλήρως ευθυγραμμισμένοι με τη σημασία της αυτόνομης οδήγησης αυτοκινήτων για το μέλλον της Uber.

    Ενώ μερικοί θεωρούν την αυτόνομη οδήγηση ως τη μεγαλύτερη ανακάλυψη μετά το διαδίκτυο, ο Meyhofer διαφωνεί. Αντ' αυτού, ο επικεφαλής του τμήματος αυτόνομης οδήγησης της Uber εκτιμά πως η ίδια η Uber υπήρξε η μεγαλύτερη επιτυχία μετά το διαδίκτυο. Και αυτό γιατί "επέτρεψε την ύπαρξη και κυκλοφορία των αυτόνομων οχημάτων".

    "Χωρίς την ιδέα του διαμοιρασμού των αυτοκινήτων, δεν μπορεί να υπάρξει αγορά αυτόνομων οχημάτων", είπε. "Είναι απλά ένα καταπληκτικό έργο πληροφορικής και τώρα υπάρχει μια χρήση για αυτό το έργο, το οποίο ονομάζεται ride-sharing".

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Forbes 100 κορυφαία μυαλά
    Forbes 100+ The Greek List
    Jeff Bezos

    Jeff Bezos

    108,2 δισ. $

    -777,9 εκ. $

    Bill Gates

    Bill Gates

    92,1 δισ. $

    +153,5 εκ. $

    Warren Buffett

    Warren Buffett

    91,9 δισ. $

    +1.758,8 εκ. $

    Amancio Ortega

    Amancio Ortega

    76,5 δισ. $

    +135,6 εκ. $

    Mark Zuckerberg

    Mark Zuckerberg

    71,6 δισ. $

    -312,8 εκ. $