Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 19-Ιουν-2017 20:44

    Γιατί η Snap δοκιμάζεται τρεις μήνες μετά την εισαγωγή της στο χρηματιστήριο

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Η ζωή ως εισηγμένη επιχείρηση έχει γίνει δύσκολη για την Snap.

    Μόνο τρεις μήνες μετά το χρηματιστηριακό ντεμπούτο της εταιρείας, η μετοχή της επέστρεψε στην τιμή εκκίνησης των 17 δολαρίων την Πέμπτη μετά την πτώση 5%. Σήμερα αγωνίζεται να ανακάμψει, κερδίζοντας όμως λιγότερο από 3%.

    Το πρώτο μεγάλο χτύπημα στη μητρική του Snapchat ήρθε με τα πρώτα αποτελέσματα τριμήνου που ανακοίνωσε η εταιρεία ως εισηγμένη στις 11 Μαΐου. Η Snap εξέπληξε τους επενδυτές και τους αναλυτές, αποκαλύπτοντας ζημιές 20 σεντς ανά μετοχή, χειρότερες από ό,τι αναμενόταν. Αυτό μεταφράστηκε σε συνολικές ζημιές 2,2 δισ. δολαρίων για το τρίμηνο. Η μετοχή της επλήγη σφοδρά εκείνη την ημέρα, χάνοντας περισσότερο από 21% της αξίας της.

    Μεταξύ των social media που προηγήθηκαν, η Snap είναι η νεότερη επιχείρηση που πραγματοποίησε αρχική δημόσια εγγραφή. Όταν το Facebook εισήχθη στο χρηματιστήριο το 2012, ήταν 8 ετών. Το Twitter μετρούσε περίπου 7 χρόνια λειτουργίας προτού προχωρήσει σε ΙPO το 2013. Η Snap ήταν 6 ετών και το νεαρό της ηλικίας της έχει επιπτώσεις για τους επενδυτές.

    Η πλατφόρμα social media που βασίζεται σε εφαρμογές δυσκολεύεται να ανταποκριθεί στις δύσκολες προκλήσεις της αφοσίωσης των χρηστών, της αύξησης του αριθμού τους και της λήψης εφαρμογών -νούμερα που υπολείπονται σε σχέση με αυτά άλλων, πιο ώριμων, μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Για μια εταιρεία που παραμένει στο "κόκκινο", αυτά τα αναπτυξιακά στοιχεία μπορούν να πείσουν τους επενδυτές ότι η επιχείρηση βρίσκεται σε μονοπάτι προς την κερδοφορία.

    Η Snap κατέγραψε 166 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες ημερησίως, λιγότερους σε σχέση με τους τους 168 εκατομμύρια που ανέμεναν οι αναλυτές. Το κοινό της Snap, ένα μείγμα που αποτελείται κυρίως από έφηβους αλλά και millennials ήταν δύσκολο να "πουληθεί" σε διαφημιζόμενους. Η εταιρεία αποκάλυψε μέσο εισόδημα ανά χρήστη ύψους 90 σεντς -λιγότερα σε σχέση με τα 4,70 δολ. ανά χρήστη του Twitter και τα σχεδόν 20 δολ. του Facebook.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    20:30 26/06

    Ακίνητα πρώτης κατηγορίας σε τιμές ευκαιρίας -θα τα βρείτε στην Ελλάδα

    Η βαθιά και παρατεταμένη οικονομική συρρίκνωση έχει εξαναγκάσει την Ελλάδα σε πωλήσεις ακινήτων πρώτης κατηγορίας σε τιμές με μεγάλο "discount", δημιουργώντας καλές ευκαιρίες για όσους τις κυνηγούν....

    18:17 25/06

    Πώς θα αντιδρούσαν οι Ρεπουμπλικανοί εάν η Clinton εισήγαγε ένα ομοσπονδιακό πρόγραμμα μαθητείας;

    Αν υποθέσουμε πως οι αμερικανικές εταιρείες ωφελούνται από προγράμματα μαθητείας, αυτό εξηγεί γιατί δεν υπάρχει η ανάγκη η ομοσπονδιακή κυβέρνηση να προωθήσει κάτι τέτοιο.