Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 29-Ιουν-2017 21:00

    Πώς ο ΟΠΑΠ στηρίζει την επιχειρηματικότητα

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

     

    Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά ο ΟΠΑΠ το πρόγραμμα "Επιχειρηματική Ανάπτυξη". Καθεμία από τις 20 μικρομεσαίες επιχειρήσεις του προγράμματος έχει τον κατάλληλο μέντορα, που της προσφέρει ολοκληρωμένη καθοδήγηση, ενώ παράλληλα πραγματοποιούνται εκπαιδευτικά σεμινάρια σε θέματα χρηματοδότησης και στρατηγικής από έμπειρους συμβούλους και επαγγελματίες της αγοράς. Οι μέντορες που υποστηρίζουν το πρόγραμμα είναι επιτυχημένα και υψηλόβαθμα στελέχη της ελληνικής αγοράς και επιχειρηματίες που έχουν αντιμετωπίσει παρόμοιες προκλήσεις στο παρελθόν και έχουν καταφέρει να αναπτύξουν πετυχημένα την επιχείρησή τους, δημιουργώντας, έτσι, υπεραξία για την οικονομία και την κοινωνία.

    Με αυτόν τον τρόπο, το πρόγραμμα "Επιχειρηματική Ανάπτυξη" από τον ΟΠΑΠ έρχεται για να δώσει μια διαφορετική και μοναδική προοπτική στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, ώστε μέσα από την εξέλιξή τους να δημιουργήσουν νέες θέσεις εργασίας και να διευρύνουν τους επιχειρηματικούς τους ορίζοντες.

    20 πολλά υποσχόμενες επιχειρήσεις

    Οι 20 αναπτυσσόμενες μικρομεσαίες επιχειρήσεις του προγράμματος "Επιχειρηματική Ανάπτυξη" από τον ΟΠΑΠ είναι οι: Alvion Pharmaceuticals, Anassa, Bläuel, Cream Team, Diving Status, Doctoranytime, Evrofarma, Κουφετοποιία Χατζηγιαννάκη, KANAKAS, Madame Shoushou, Nannuka, Nanophos, ΝΗΣΟΣ, Plex.Earth, Pockee, Provertia, Radiki, Τυροκομική εταιρεία Ρούσσας, Spotawheel και Τσιλιλής.

    Πρόκειται για εταιρείες που εκπροσωπούν παραγωγικούς και εξωστρεφείς κλάδους της ελληνικής οικονομίας, όπως το λιανικό εμπόριο, τις ναυτιλιακές υπηρεσίες, την επεξεργασία τροφίμων, την τεχνολογία, τη φαρμακοβιομηχανία κ.λπ. Υποστηρίζουν περισσότερες από 10.000 θέσεις απασχόλησης, περίπου οι μισές εξάγουν τα προϊόντα τους, το 45% δραστηριοποιείται εκτός της περιφέρειας Αττικής, ενώ παράλληλα όλες έχουν δυναμική ανάπτυξης και δημιουργίας νέων θέσεων εργασίας.

    Οι 20 επιχειρήσεις επελέγησαν μεταξύ 539 εταιρειών που υπέβαλαν αιτήσεις συμμετοχής, κατόπιν αξιολόγησης σε μια σειρά από κριτήρια όπως η καινοτομία, το επιχειρηματικό μοντέλο, οι προοπτικές της επιχείρησης, καθώς και το όραμα του επιχειρηματία.

    Βασικοί άξονες

    Το πρόγραμμα, που υλοποιείται σε συνεργασία με τον διεθνή μη κερδοσκοπικό οργανισμό Endeavor, παρέχει στις συμμετέχουσες επιχειρήσεις:

    - Ολοκληρωμένη καθοδήγηση: Ένα δίκτυο επιτυχημένων επιχειρηματιών και υψηλόβαθμων στελεχών της αγοράς βοηθά τις εταιρείες να ξεπεράσουν τα προβλήματά τους. Σύμφωνα με τις ανάγκες και τις προτεραιότητες της κάθε επιχείρησης, έχει επιλεγεί ο κατάλληλος μέντορας με τον οποίο θα συνεργαστεί καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος.

    - Εκπαιδευτικά σεμινάρια: Κάθε επιχείρηση λαμβάνει καθοδήγηση σε βασικούς άξονες δράσης της, όπως είναι η στρατηγική, η διαχείριση οικονομικών και ανθρώπινου δυναμικού, το marketing και οι πωλήσεις, το branding και η επικοινωνία, μέσω μιας σειράς εκπαιδευτικών εργαστηρίων και συναντήσεων. Στο πλαίσιο του προγράμματος θα οργανωθούν οκτώ εκπαιδευτικά σεμινάρια που καλύπτουν βασικούς τομείς λειτουργίας μιας επιχείρησης.

    - Πρόσβαση σε χρηματοδοτικά εργαλεία: Οι επιχειρήσεις αποκτούν πρόσβαση σε ένα δίκτυο επενδυτών και, σε συνεργασία με την Εθνική Τράπεζα, έχουν τη δυνατότητα να διερευνήσουν πιθανές επιλογές χρηματοδότησης και δανεισμού με τη βοήθεια των στελεχών της τράπεζας.

    - Πρόσβαση σε διεθνείς αγορές: Οι επιχειρηματίες που ενδιαφέρονται για διεθνή επέκταση ενημερώνονται για τις αγορές που τους ενδιαφέρουν προκειμένου να σχεδιάσουν ένα ολοκληρωμένο στρατηγικό πλάνο για την περαιτέρω επέκταση της δραστηριότητάς τους.

    - Δράσεις δικτύωσης: Οι επιχειρήσεις έχουν πολυάριθμες ευκαιρίες δικτύωσης με τους υπόλοιπους συμμετέχοντες, αλλά και άλλους επιχειρηματίες, σε ειδικά σχεδιασμένες εκδηλώσεις.

    Οπάπ-Κοινωνική Ευθύνη
    Επιχειρηματίες παρακολουθούν σεμινάρια από έμπειρα στελέχη της αγοράς

    Το προφίλ των εταιρειών

    Alvionpharma. Καινοτόμος φαρμακευτική εταιρεία με πρωτοποριακή προσέγγιση στον χώρο του γενόσημου φαρμάκου. Στόχος να καταστεί μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες φαρμακευτικές εταιρείες στη Ν. Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή.

    Anassa Organics. Επιλέγει ελληνικά βιολογικά αρωματικά φυτά για αφεψήματα, εξάγοντας τα προϊόντα της σε όλο τον κόσμο.

    Blaeuel. Η επιχείρηση "Φρίντριχ Μπλάουελ" εγγράφηκε επίσημα στην Καλαμάτα το 1980. Έχοντας φέρει στην Ελλάδα την οργανωμένη βιολογική καλλιέργεια, διαθέτει το βιολογικό ελαιόλαδο με το σήμα Mani®.

    Cream Team. Είναι κύριος του σήματος "Dust+Cream", διαθέτει μονάδα καλλυντικών (μακιγιάζ και κρεμικών) με έδρα τη Θεσσαλονίκη, τροφοδοτώντας απευθείας την αλυσίδα καταστημάτων, χωρίς ενδιαμέσους.

    Diving Status. Υποστηρίζει τον χώρο της ναυτιλίας, παρέχοντας υπηρεσίες υποβρύχιας επιθεώρησης, συντήρησης και επισκευής πλοίων.

    Doctoranytime. Επιτρέπει στους ασθενείς να βρουν τον γιατρό που επιθυμούν και παράλληλα να κλείσουν δωρεάν ραντεβού οnline, γρήγορα και εύκολα.

    Evrofarma. Ανέδειξε πρώτη το παραδοσιακό γάλο αριάνι, διαθέτει ισχυρό δίκτυο πωλήσεων στην ευρύτερη Θράκη και εξάγει σε 13 χώρες το στραγγιστό γιαούρτι και τη φέτα ΠΟΠ.

    Hatziyiannakis. Η Κουφετοποιία Χατζηγιαννάκη εξάγει σε περισσότερες από 20 χώρες. Τα προϊόντα της συναντώνται από μικρά σημεία λιανικής μέχρι μεγάλα πολυκαταστήματα, όπως το Harrods.

    Kanakas. Αντιπροσωπεύει το 24% της ελληνικής παραγωγής ρυζιού, με το 65% και το 35% της εταιρικής παραγωγής να εξάγεται σε Ευρώπη και Μέση Ανατολή, αντίστοιχα.

    Madame Shoushou. Το ομώνυμο fashion brand της Ελίνας Κορδαλή διατίθεται σε 90-100 καταστήματα σε ολόκληρη την Ελλάδα, καθώς και σε 25 χώρες σε ολόκληρο τον κόσμο.

    Nannuka. Πρόκειται για την πρώτη online υπηρεσία εύρεσης και αξιολόγησης επαγγελματιών και χώρων για τη φύλαξη, εκπαίδευση, ψυχαγωγία και δημιουργική απασχόληση των παιδιών.

    Nanophos. Τα προϊόντα νανοτεχνολογίας της, που αποτελούνται από έξυπνα υλικά και δίνουν λύσεις σε καθημερινά προβλήματα, βρίσκονται σε περισσότερες από 27 χώρες σε όλο τον κόσμο.

    Nissos. Η Μικροζυθοποιία Κυκλάδων έχει δημιουργήσει την κορυφαίας ποιότητας κυκλαδίτικη μπίρα "Νήσος", που ζυθοποιείται και εμφιαλώνεται 100% στην Τήνο.

    Plexscape. Το Plex.Earth, ως πρόσθετο στο AutoCAD, επιτρέπει την αυτοματοποίηση της δημιουργίας υποβάθρων με αεροφωτογραφίες και δορυφορικές εικόνες υψηλής ανάλυσης για έργα μεγάλης κλίμακας. Κατά 90% οι πελάτες προέρχονται από το εξωτερικό.

    Pockee. Παρέχει στους καταναλωτές έναν καλύτερο τρόπο για να κάνουν τα ψώνια του σούπερ-μάρκετ, έξυπνα και οικονομικά.

    Provertia. Σε λιγότερο από 5 έτη οι εξαγωγές φέτας της εταιρείας έχουν πετύχει να αντιπροσωπεύουν το 6% του συνόλου των ελληνικών εξαγωγών φέτας.

    Radiki. Προμηθεύει με υψηλής ποιότητας φρούτα και λαχανικά αγορές σε Ολλανδία, Σουηδία, Γερμανία και Γαλλία και το 80% του τζίρου της προέρχεται από εξαγωγές.

    Roussas. Υπήρξε και παραμένει πρωτοπόρος στην παραγωγή βιολογικής φέτας στην Ελλάδα και ο μεγαλύτερος παραγωγός συσκευασμένης παραδοσιακής φέτας. Εξάγει τουλάχιστον το 90% της παραγωγής.

    Spotawheel. Πρόκειται για την πρώτη online εμπορία μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στην Ελλάδα και εγγυάται στους ιδιοκτήτες τις καλύτερες τιμές μεταπώλησης του αυτοκινήτου τους σε όλη την αγορά.

    Tsililis. Η αποσταγματοποιία-οινοποιία δημιουργεί νέες σειρές οινικών προϊόντων, συνδυάζοντας τις παραδοσιακές αξίες με τις σύγχρονες πρακτικές, έχοντας πρώτη τυποποιήσει τσίπουρο στη Θεσσαλία, με την ομώνυμη γεωγραφική ένδειξη, αναγνωρισμένη από την Ε.Ε.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων