Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 09-Οκτ-2009 12:34

    Εθνική Τράπεζα: Διπλή βράβευση στα “Marketing Excellence Awards”

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Δύο βραβεία  «Marketing Excellence Awards» απονεμήθηκαν στην Εθνική Τράπεζα  κατά τη διάρκεια εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε χθες Πέμπτη, 8 Οκτωβρίου, στο Ζάππειο Μέγαρο. Συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η τράπεζα βραβεύτηκε για το προϊόν “MyCash” στην κατηγορία “Ανάπτυξη Νέων Υπηρεσιών” και για την εφαρμογή Νέου Μοντέλου Καταστημάτων Δικτύου στην κατηγορία “Διαχείριση Σχέσεων με πελάτες”.

    Στο διαγωνισμό συμμετείχαν πολλές και σημαντικές εταιρίες, ενώ η αξιολόγηση των προτάσεων που υποβλήθηκαν έγινε με βάση συγκεκριμένα κριτήρια και παραμέτρους, με στόχο την ανάδειξη των εταιριών που έχουν επιτύχει εξαιρετικές επιδόσεις στην εφαρμογή ολοκληρωμένων και αποτελεσματικών προγραμμάτων Μάρκετινγκ.

    Ο διαγωνισμός, που αποτελεί ήδη θεσμό στο  χώρο του μάρκετινγκ για πολλά  χρόνια στο εξωτερικό, πραγματοποιείται για δεύτερη φορά στην Ελλάδα από το Ελληνικό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ της ΕΕΔΕ με την επιστημονική συνεργασία της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ και τη συμμετοχή  στις ειδικές επιτροπές αξιολόγησης, υψηλόβαθμων στελεχών του Μάρκετινγκ και της Επικοινωνίας, της ΄Ερευνας Αγοράς, καθώς και μελών της Ακαδημαϊκής Κοινότητας.

    Οι βραβεύσεις αυτές αποτελούν για την Εθνική Τράπεζα, όπως τονίστηκε, μια ακόμα αναγνώριση της προσήλωσής της στο σχεδιασμό και την υλοποίηση καινοτόμων και αποτελεσματικών δράσεων μάρκετινγκ, με στόχο την ικανοποίηση των ιδιαίτερων αναγκών των πελατών της και την υποστήριξή τους με σύγχρονες υπηρεσίες. 
     
     

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων