Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 09-Ιουν-2008 20:56

    Βραβεύσεις εταιρειών στο πλαίσιο του 3rd Sales Convention

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Στα τμήματα πωλήσεων της Γερμανός, Praktiker, Beiersdof Hellas , Alumil , Novartis Hellas και Astir Palace Resort, απονεμήθηκαν φέτος τα Sales Excellence Awards, από το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος.

    Ειδικότερα, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, με την βράβευση, που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του 3rd Sales Convention στο Κτήμα Πεντελικόν, το οποίο συγκέντρωσε τα περισσότερα από τα πλέον επιφανή στελέχη πωλήσεων της Ελληνικής Αγοράς, αλλά και CEOs μεγάλων εταιρειών, αναγνωρίστηκε η αφοσίωση, η φαντασία και η μεθοδικότητα όσων συμμετέχουν στις ομάδες αυτές και το γεγονός ότι με την επιμονή που τους διακρίνει οδηγήθηκαν στην κατάκτηση των στόχων τους. 

    Τα βραβεία όπου έλαβαν τα τμήματα πωλήσεων των ανωτέρω επιχειρήσεων είναι τα εξής:

    - Το δίκτυο καταστημάτων Γερμανός το βραβείο Technology & Telecoms

    - Η εταιρεία Praktiker το βραβείο Retail

    - Η Beiersdof Hellas το βραβείο Consumer

    - Η Alumil Μυλωνάς το βραβείο Industrial

    - Η Novartis Hellas το βραβείο Life Sciences  και 

    - Η Astir Palace Resort το βραβείο Professional Services

    Τιμητική βράβευση για την ανεκτίμητη και πολυετή προσφορά τους στον χώρο των πωλήσεων, έγινε σε δύο πολύ γνωστά και καταξιωμένα στελέχη της επιχειρηματικής κοινότητας. Πρόκειται για τους:

    - Παναγιώτη Ξηνταρόπουλο, Διευθυντή Πωλήσεων της Ε.Ι. Παπαδόπουλος Α.Ε.. Τη βράβευση έκανε ο κ. Τάσος Ξύδης, Γενικός Διευθυντής της Depend Ltd.

    - Νικόλαο Λιάπη, πρώην Διευθυντή Πωλήσεων της Roche Hellas Α.Ε., ο οποίος βραβεύθηκε από τον κ. Χάρη Πεζούλα, Πρόεδρο της Response International

    Στην ανακοίνωση τονίζεται, ότι κατά τις εργασίες του 3rd Sales Convention, οργανώθηκαν τρεις ανοικτές συζητήσεις:

    - Στην πρώτη φιλοξενήθηκαν, ο συντονιστής της συζήτησης κ. Αντώνης Ζαΐρης  Γενικός Διευθυντής του ΣΕΛΠΕ και οι συμμετέχοντες κ. Χριστόφορος Γκόκας Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων & Marketing του Μετρό, κ. Γιάννης Μποζοβίτης Διευθυντής Πωλήσεων του Praktiker, κ. Χαράλαμπος Σαββίνος Διευθυντής Δικτύου της εταιρείας Παγωτά Δωδώνη και ο κ. Ανδρέας Τσιρίκος Γενικός Διευθυντής της εταιρείας Fokas, οι οποίοι ανέπτυξαν τις απόψεις τους για το ρόλο των πωλήσεων στις κινήσεις της επιχειρηματικής σκακιέρας, κατά τις δεκαετίες 2000 και 2010.

    - Στη δεύτερη συζήτηση συμμετείχαν, ο συντονιστής κ. Γιώργος Πανηγυράκης Καθηγητής του Οικονομικού Πανεπιστήμιου Αθηνών και οι συμμετέχοντες κ. Γιώργος Ευσταθόπουλος  Εμπορικός Διευθυντής της εταιρείας Μέλισσα - Κίκιζας, κ. Τζώρτζης Κανακάρης Διευθυντής Πωλήσεων της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, κ. Νίκος Νικηφορίδης Διευθυντής Πωλήσεων & Εμπορίου της Imperial Tobacco και ο κ. Δημήτρης Τσοφής Business Unit Director της Roche Hellas, οι οποίοι μίλησαν για το stress και την επίδρασή του στην υγεία και την απόδοση των στελεχών των τμημάτων Πωλήσεων, που βάλλονται καθημερινά από στρεσογόνους παράγοντες.

    - Στην τρίτη συζήτηση συμμετείχαν ο κ. Παναγιώτης Κυριαζόπουλος Καθηγητής ΤΕΙ Πειραιά ως συντονιστής και οι συμμετέχοντες κ. Σπύρος Βασιλάκης Διευθυντής Πωλήσεων της εταιρείας Hellas On Line, ο κ. Γεράσιμος Ζαρκάδης Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής της SIXT, η κ. Γεωργία Κατσιρούμπα Εμπορική Διευθύντρια της PhoneMarketing και ο κ. Ανδρέας Σκιαδόπουλος Διευθυντής Πωλήσεων της Vodafone οι οποίοι ανέλυσαν φλέγοντα θέματα στρατηγικής των τμημάτων Πωλήσεων, ανά κλάδο επιχειρήσεων.

    Σημειώνεται, ότι το 3rd Sales Convention διοργανώθηκε από την εταιρεία «Depend Ltd», που ειδικεύεται στην παροχή Υπηρεσιών, στους τομείς των Πωλήσεων και του Marketing.

    Επιπρόσθετα, στο πλάισιο του 3rd Sales Convention ο παγκοσμίου φήμης Ρώσος σκακιστής Garry Kasparov, αποκάλυψε τα  μυστικά των επιτυχημένων στρατηγικών στο χώρο των πωλήσεων.

    Απευθυνόμενος σε ένα πολυπληθές ακροατήριο, ο Garry Kasparov, αφού ανέλυσε το πώς μέσα από το σκάκι αναδύονται στρατηγικές που μπορούν να εφαρμοστούν με επιτυχία στο χώρο των επιχειρήσεων και ειδικότερα στον τομέα των πωλήσεων, τόνισε ότι για την υλοποίηση των στρατηγικών αυτών, τα στελέχη θα πρέπει:


    - Να στηρίζουν τις αποφάσεις τους στη διορατικότητα.

    - Να μην επαναπαύονται στις επιτυχίες του σήμερα αν δεν θέλουν να αποτύχουν αύριο.

    - Να βελτιώνουν αδιάκοπα τις ικανότητές τους και τις επιδόσεις τους.

    - Να αναζητούν τρόπους να ξεπεράσουν τους εαυτούς τους και όχι τον ανταγωνισμό.

    - Να καλλιεργούν το ταλέντο, του να δουλεύουν σκληρά.

    - Να έχουν γρήγορα αντανακλαστικά στην κάλυψη των αναγκών του πελατειακού κοινού.

    - Να αναγνωρίζουν και να μαθαίνουν από τα λάθη του παρελθόντος.

    - Να αντιδρούν κυρίως επιθετικά, ποτέ αμυντικά και υπό πίεση.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων