Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 12-Μαρ-2019 07:39

    Τμηματικά βγαίνει στο σφυρί το εμπορικό κέντρο Avenue

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Τμηματικά βγαίνει στο σφυρί το εμπορικό κέντρο Avenue

    Τελευταία Ενημέρωση: 18:29

    Του Δημήτρη Δελεβέγκου

    Με τον πλειστηριασμό, λίγο πριν εκπνεύσει το 2018, του εμπορικού κέντρου Avenue στο Μαρούσι, ως σύνολο, να είναι άγονος, η Eurobank, ως επισπεύδουσα εκποιεί, τμηματικά, αυτή τη φορά το κτήριο επιφάνειας 22.000 τετραγωνικών μέτρων. 

    Συγκεκριμένα, η Eurobank ως εκπρόσωπος των ομολογιούχων  τραπεζών, θα προχωρήσει στις 14 Μαρτίου στην εκποίηση ομάδας ακινήτων του Avenue, που ανήκει στην Τρόπαια Συμμετοχική (πρώην Σάνυο). Πρόκειται για 10 καταστήματα, χώρους στάθμευσης και ποσοστά εξ αδιαιρέτου σε βοηθητικούς χώρους, τα οποία θα εκποιηθούν με συνολική τιμή εκκίνησης της τάξης των 9 εκατ. ευρώ. Συνδέονται με ομολογιακό δάνειο 12 εκατ. ευρώ και φέρουν προσημειώσεις και υποθήκες αξίας δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ.

    Η Τρόπαια

    Σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις εξαμήνου 2018, η Τρόπαια εμφανίζει αρνητικά κεφάλαια κίνησης  52,49 εκατ. ευρώ και 24,11 εκατ. ευρώ, ληξιπρόθεσμες οφειλές ύψους 51,81 εκατ. ευρώ και 28,33 εκατ. για τον όμιλο και την εταιρεία, αντίστοιχα. Από αυτά ποσά 37,49 εκατ. ευρώ αφορούν δάνεια που έχουν καταγγελθεί από τις τράπεζες, ενώ μέσα του Δεκεμβρίου 2017, η τράπεζα Πειραιώς κοινοποίησε διαταγή αναγκαστικής πληρωμής, που υπέχει θέση αναγκαστικής κατάσχεσης των ακινήτων της Τρόπαια, για το ομολογιακό δάνειο αρχικού ύψους 7,15 εκατ. ευρώ. Το τελευταίο χορηγήθηκε από τις τράπεζες Πειραιώς και Alpha τον Ιανουάριο του 2007 για την αναχρηματοδότηση υφιστάμενων βραχυπρόθεσμων υποχρεώσεων της θυγατρικής εταιρείας Sanyocom.

    Λίγο αργότερα, τον Απρίλιο του 2007, η πρώην Sanyo Ελλάς Συμμετοχική έλαβε ένα ακόμη ομολογιακό δάνειο ύψους 12 εκατ. ευρώ και διάρκειας 14 ετών από τη Eurobank. Σκοπός του συγκεκριμένου δανείου ήταν η χρηματοδότηση των εργασιών επέκτασης του εμπορικού κέντρου Sanyo Carrefour σε όμορο αυτού οικόπεδο έκτασης 6.658 τ.μ. Στο υφιστάμενο κτήριο προστέθηκαν περίπου 6.500 νέα τετραγωνικά μέτρα, ενώ το αναβαθμισμένο Avenue ξεκίνησε να λειτουργεί τον Μάιο του 2007. Ωστόσο, τρία χρόνια μετά, η είσοδος στο μηχανισμό δημοσιονομικής προσαρμογής εγκαινίασε την ελληνική χρηματοπιστωτική κρίση που έπληξε και την Τρόπαια Συμμετοχική. Δεν είναι τυχαίο ότι το 2009 η εταιρεία προχώρησε στη διακοπή της παραγωγικής δραστηριότητας των θυγατρικών Arcadia και Arcadia Audiovisual με αντικείμενο την παραγωγή ψηφιακών δίσκων και οπτικών μέσων.

    Τι αναφέρει η διεύθυνση επικοινωνίας και μάρκετινγκ του Avenue

    Σε συνέχεια του δημοσιεύματος του Capital.gr, η διεύθυνση επικοινωνίας του εμπορικού κέντρου αναφέρει:

    "Το Εμπορικό Κέντρο AVENUE δεν εκποιείται. Πρόκειται για μια τραπεζική διαδικασία ρύθμισης κόκκινων δανείων που δημιουργήθηκαν με εγγύηση ένα μικρό μέρος των ιδιοκτησιών του Εμπορικού Κέντρου και που, λόγω των δυσμενών οικονομικών συνθηκών, που όλοι γνωρίζουμε, δεν καλύφθηκαν.

    Στη συγκεκριμένη περίπτωση πρόκειται για το 4.3% που σημαίνει ότι η όποια μετατροπή του ιδιοκτησιακού καθεστώτος του Εμπορικού Κέντρου AVENUE, κατά ένα τόσο μικρό ποσοστό, δεν επηρεάζει ούτε στο ελάχιστο, τη λειτουργία του.

    Με την ευκαιρία αυτή λοιπόν, θέλουμε να θυμίσουμε στους αναγνώστες σας τι είναι το Εμπορικό Κέντρο AVENUE, το οποίο παραμένει αγαπητό και αποτελεί την πρώτη επιλογή όλων όσοι θέλουν να καλύψουν κάθε ανάγκη εύκολα, γρήγορα και φιλικά!

    Πριν από μια δεκαετία, μια δημοφιλής Εμπορική Στοά SANYO-CARREFOUR (έτσι λεγόταν τότε το Εμπορικό Κέντρο) μεγάλωσε! Ένα διαφορετικό, πολύ όμορφο και σε πρακτικό μέγεθος Εμπορικό Κέντρο δημιουργήθηκε στη Λεωφόρο Κηφισίας, στο Μαρούσι και ονομάστηκε AVENUE. Πολλά επώνυμα καταστήματα το εμπιστεύτηκαν και τα περισσότερα έμειναν μαζί του μέχρι και σήμερα, που διανύει τον 11ο χρόνο ζωής του.

    Μια σημαντική αλλαγή έγινε στη σύνθεση των καταστημάτων του και αυτή δεν είναι άλλη από την αντικατάσταση του CARREFOUR MARINOPOULOS με ένα πολυτελές και πανέμορφο Hypermarket ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ.

    Ένα κατάστημα που απλώνεται σε εκθεσιακούς χώρους 12.000 τ.μ. και περιλαμβάνει - μεταξύ άλλων - τμήματα Οπωροπωλείου, Κρεοπωλείου, Ιχθυοπωλείου, Αρτοζαχαροπλαστείου και Έτοιμων Φαγητών, ενώ επιπλέον διαθέτει είδη οικιακού εξοπλισμού – ένδυσης – υπόδησης, μικροέπιπλα, βιβλία και παιχνίδια καθώς και δωρεάν Παιδότοπο.

    Το Εμπορικό Κέντρο AVENUE είναι στο κεντρικότερο σημείο της Λεωφόρου Κηφισίας και ξεχώρισε αμέσως με τον μοναδικό αρχιτεκτονικό σχεδιασμό του και τους μεγάλους χώρους πρασίνου.

    Πέρα από αυτό όμως διακρίνεται για το ξεχωριστό προφίλ του, που το διαφοροποιεί από τα άλλα Εμπορικά Κέντρα που βρίσκονται στις περιοχές που απευθύνεται και το AVENUE. Και αυτό δεν είναι άλλο από τον χαρακτήρα της πρακτικότητας που παρέχει.

    Με βάση πρόσφατη έρευνα που πραγματοποιήθηκε, το AVENUE χαρακτηρίζεται σαν "εύκολο, γρήγορο και φιλικό". Λόγω αυτού του γεγονότος, οι πελάτες του το επισκέπτονται πολύ συχνά και συγκεκριμένα, τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα. 9 στους 10 επισκέπτες του το επισκέπτονται στοχευμένα για συγκεκριμένες ανάγκες/αγορές (και όχι για window shopping βόλτα). Γνωρίζουν τι θα βρουν και πού θα το βρουν. Δεν χάνονται. Δεν μπερδεύονται.

    Αισθάνονται άνετα και ευχάριστα γιατί είναι φυσικά φωτεινό τις περισσότερες ώρες της ημέρας. Ανήκουν στην Α/Β και C1 τάξη, έχουν υψηλό μορφωτικό επίπεδο και έρχονται από όλες τις γειτονικές περιοχές των Βορείων Προαστίων για να κάνουν τα ψώνια τους αλλά και για να καλύψουν κάθε άλλη ανάγκη όπως κομμωτήριο, μανικιούρ, τσαγκάρη, ταχυδρομείο, φαρμακείο, καθαριστήριο, πλύσιμο αυτοκινήτου.

    Ουσιαστικά πρόκειται για μια "στεγασμένη γειτονιά", όπου εύκολα, γρήγορα και φιλικά ικανοποιείς κάθε ανάγκη. Ειδικά για το ευαίσθητο κοινό των εγκύων και των μαμάδων με βρέφη και μικρά παιδιά, αποτελεί την πρώτη επιλογή γιατί ο γονιός:

    • μπορεί να παρκάρει εύκολα και άνετα στο ευρύχωρο παρκινγκ του,

    • μπορεί να ανέβει από το πάρκινγκ και να κινηθεί σε όλους τους χώρους, ακόμη και με δίδυμο (ή και τρίδυμο καρότσι), χωρίς δυσκολία, χάρι στην ευρυχωρία των χώρων του και στους κυλιόμενους διαδρόμους - δεν υπάρχουν σκάλες πουθενά

    • έχει τη μεγαλύτερη ποικιλία καταστημάτων που απευθύνονται στην έγκυο, στο μωρό και στο παιδί

    • έχει τον μεγαλύτερο Παιδότοπο σε Εμπορικό Κέντρο αλλά και πολλές ευκαιρίες για παιδική ψυχαγωγία στους εσωτερικούς χώρους του. Επιπλέον, όντας σε κομβικό σημείο, με εύκολη πρόσβαση, με βολικό και ευρύχωρο πάρκινγκ και μέσα στην περιοχή με τις περισσότερες εταιρίες, αποτελεί τη λύση και την επιλογή για κάθε βιαστικό/η εργαζόμενο/η που σε ένα break ή/και μετά το πέρας του ωραρίου του, και πριν να γυρίσει στο σπίτι του, θα "πεταχτεί" για ότι του χρειάζεται.

    Αυτό λοιπόν είναι το AVENUE. Το πιο μικρό από τα Εμπορικά Κέντρα της περιοχής πέριξ του Ολυμπιακού Σταδίου, αλλά συγχρόνως αυτό που εύκολα και γρήγορα καλύπτει, κυριολεκτικά, κάθε ανάγκη".

     

     dimitris.delevegos@capital.gr

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων