Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 05-Μαρ-2019 07:34

    300 ελληνικά eShops και Τράπεζες στη μάχη των εκπτώσεων

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    300 ελληνικά eShops και Τράπεζες στη μάχη των εκπτώσεων

    της Αλεξάνδρας Γκίτση

    Με ρεκόρ συμμετοχών από τα ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα ξεκίνησε τη Δευτέρα και ολοκληρώνεται στις 11 Μαρτίου, η Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου που διοργανώνει ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου, GR.EC.A., για έκτη συνεχή χρονιά. 

    Στην εκπτωτική εβδομάδα, συμμετέχουν περισσότερα από 300 ελληνικά eShops, ενώ για πρώτη φορά θα συμμετάσχουν και οι τράπεζες που θα παρέχουν επιπλέον εκπτώσεις μέσω των προγραμμάτων επιβράβευσης, αναφέρει ο GR.EC.A. 

    Σχετικά με τα φυσικά καταστήματα, το ταμείο παρέμεινε "μείον" για 7 στις 10 επιχειρήσεις που "είδαν” τις πωλήσεις τους κατά τη διάρκεια των φετινών χειμερινών εκπτώσεων να κινούνται χαμηλότερα σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο ένα χρόνο πριν.

    Από τις επιχειρήσεις που παρουσίασαν πτώση του τζίρου, σύμφωνα με έρευνα της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας, 4 στις 10 (ποσοστό 42%) κατέγραψαν μείωση έως 20%, πτώση από 21% έως 40% παρουσίασε το 33% ενώ υποχώρηση άνω του 41% εμφάνισε το 16% του δείγματος.

    Για κόπωση του θεσμού των εκπτώσεων κάνει λόγο ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ κ. Γιώργος Καρανίκας, ο οποίος κατά τη διάρκεια παρουσίασης των αποτελεσμάτων της έρευνας της ΕΣΕΕ υποστήριξε πως ο μικρομεσαίος επιχειρηματίας έχει δεχθεί τη μεγαλύτερη πίεση. Με τον πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών Σταύρο Καφούνη, να αναφέρει πως το 75,5% των εμπόρων ζητά την κατάργηση των ενδιάμεσων εκπτώσεων. Από τις τοποθετήσεις των κ.κ. Καρανίκα και Καφούνη γίνεται σαφές πως οι μεγάλοι κερδισμένοι της μάχης των εκπτώσεων ήταν τα μεγάλα δίκτυα. 

    Σε ό,τι αφορά το ύψος των εκπτώσεων, 1 στις 3 επιχειρήσεις πραγματοποίησε εκπτώσεις από 21% και 40%, ενώ 1 στις 4 έως και 20% επί της αρχικής τιμής. Σχετικά με τη λειτουργία του καταστήματος την Κυριακή 20 Ιανουαρίου, 2 στους 3 επιχειρηματίες υποστήριξαν πως δεν επηρέασε τον τζίρο της εκπτωτικής περιόδου, ενώ 1 στους 4 επιχειρηματίες θεωρεί πως επηρέασε αρνητικά και μόλις το 6% ότι τον επηρέασε θετικά.

    Σίγουρα δεν συνέβαλε στην αύξηση της απασχόλησης, αφού η πλειονότητα των επιχειρηματιών (73%) που άνοιξαν την Κυριακή 20 Ιανουαρίου τα καταστήματά τους, επωμίστηκαν οι ίδιοι την κάλυψη της ανάγκης απασχόλησης προσωπικού όπως δήλωσαν. Ποσοστό 17% επέκτεινε το ωράριο των υπαλλήλων που απασχολεί, ενώ μόλις το 2% προσέλαβε επιπλέον υπάλληλο για την κάλυψη της κυριακάτικης λειτουργίας των καταστημάτων.

    Σχετικά με τον τρόπο πληρωμής 1 στους 2 καταναλωτές (ποσοστό 49%) χρησιμοποίησε κυρίως πλαστικό χρήμα, ποσοστό 36% συνδυασμό κάρτας και μετρητών ενώ μετρητά χρησιμοποίησε μόλις το 14%.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων