Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 04-Ιαν-2019 14:00

    Χορηγίες προϊόντων από τη SEVEN CHC το 2018

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Σε χορηγίες προϊόντων της προχώρησε η SEVEN CHC το 2018.

    Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει η εταιρεία σε σχετική της ανακοίνωση, το πλάνο εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της SEVEN CHC για το 2018 κινήθηκε σε δύο βασικούς άξονες, τον αθλητισμό και τα κοινωφελή ιδρύματα σε όλη την Ελλάδα.

    Στο πλαίσιο της υλοποίησης του η SEVEN CHC χορήγησε προϊόντα Aqua Power The Vitamin Water & Μy Tea tale σε 10 αθλητικούς οργανισμούς και αθλητικά κέντρα συνολικής αξίας 15.000€ καθώς επίσης και σε 7 κοινωφελή ιδρύματα συνολικής αξίας 10.000€.

    Μεταξύ των αθλητικών οργανισμών που εντάχθηκαν στο πρόγραμμα χορηγιών της SEVEN CHC για το 2018, διακρίνονται το Ρέθυμνο Cretan Kings Assist, ο Ημιμαραθώνιος Κρήτης, το 3 ο παγκόσμιο τουρνουά ρακέτας, ο Ναυτικός Όμιλος Χανίων, ο Μαραθώνιος Αλικιανού, η ομάδα Βόλεϊ Αμαζόνες ΑΟΝΝΕ, η ομάδα μπάσκετ νέων του γυμναστικού συλλόγου Νέων Παλατιών Ωρωπού και το Mountain Bike Race Μαραθώνα.

    Μεταξύ των κοινωφελών ιδρυμάτων διακρίνονται η Κιβωτός του Κόσμου, η Αποστολή, το ΕΛΕΠΑΠ Χανιών, τα Ορφανοτροφείο Χανιών & Ηρακλείου Κρήτης καθώς και τα κοινωνικά συσσίτια των ενοριών Αγ. Γεωργίου & Αγ. Νεκταρίου Κρήτης.

    Στην ανακοίνωση προστίθεται πως πέραν του εταιρικού πλάνου κοινωνικής ευθύνης, μέσω του εμπορικού της πλάνου παρείχε εκπτώσεις που ξεπέρασαν τις 35.000€.

    Αναφορικά με τον ετήσιο εταιρικό απολογισμό ο ιδρυτής και επικεφαλής της SEVEN CHC κ. Δημήτρης Τιμοθεάτος δήλωσε:

    Η εταιρική μας φιλοσοφία επιβάλλει να δραστηριοποιούμαστε τόσο σε επίπεδο προϊόντων όσο και σε επίπεδο εταιρικών πρακτικών έχοντας ως γνώμονα τον άνθρωπο. Μία εταιρική "επιβολή" η οποία μας δεσμεύει ευχάριστα! Ο ετήσιος εταιρικός κοινωνικός απολογισμός αποδεικνύει τη δέσμευσή μας αυτή και μας οδηγεί σε μία ακόμα μεγαλύτερη. Να συνεχίσουμε με το ίδιο πάθος και ένταση να βρισκόμαστε στο πλάι των νέων μας αλλά και στο πλάι συνανθρώπων μας που έχουν ανάγκη.

    Σε εμπορικό επίπεδο θεωρήσαμε ηθική μας υποχρέωση μας να επιβραβεύσουμε, μέσω του εμπορικού μας πλάνου, τον Έλληνα καταναλωτή ο οποίος τοποθέτησε το πρώτο παραγόμενο στην Ελλάδα βιταμινούχο νερό, το brand μας Aqua Power The Vitamin Water στην πρώτη θέση της κατηγορίας των functional Waters με μερίδιο που ξεπερνά το 60% σε όγκο σύμφωνα με τα στοιχεία της IRI. Στο ίδιο πλαίσιο κινηθήκαμε και με το brand μας My Tea tale, το οποίο κερδίζει συνεχώς έδαφος στην προτίμηση των Ελλήνων καταναλωτών παρέχοντας μία διαφορετική εμπειρία κατανάλωσης στην κατηγορία των Ice Tea.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων