Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 02-Ιαν-2019 16:24

    Dior Hellas: Αύξησε τις πωλήσεις της το 2018 στα 19,628 εκατ. ευρώ

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Dior Hellas: Αύξησε τις πωλήσεις της το 2018 στα 19,628 εκατ. ευρώ

    Αύξηση σημείωσαν οι πωλήσεις της Dior Hellas για το 2018 επιβεβαιώνοντας τη δυναμική ανάπτυξης της ελληνικής θυγατρικής του Οίκου ChristianDior, που παράλληλα συνεχίζει και τη συστηματική ενίσχυση των θέσεων εργασίας, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της εταιρείας.

    Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις για την Dior Hellas το 2018 έφτασαν τα 19,628 εκατ. ευρώ, με αύξηση 9% να σημειώνουν τα αρώματα του Οίκου (Sauvage, Poison Girl, Miss Dior). Αύξηση 9% παρουσιάστηκε και στις κρέμες (Capture Totale, Prestige), ενώ ενισχυμένες κατά 11% εμφανίζονται οι πωλήσεις στα προϊόντα make-up (Diorskin Forever).

    Την τελευταία 5ετία, η εταιρεία σημείωσε άνοδο κατά 30% στον κύκλο εργασιών, ενώ την ίδια περίοδο, και παρά τις συνθήκες οικονομικής ύφεσης, ο αριθμός των εργαζομένων αυξήθηκε κατά 25%, φθάνοντας τα 202 άτομα το 2018.

    Όπως επίσης αναφέρεται σχετικά, το περασμένο διάστημα, η Dior Hellas είχε μια ιδιαίτερα σημαντική επιτυχία καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση ανάμεσα σε όλες τις εταιρείες του Οίκου Dior, κατά τη διαδικασία πολύμηνης αξιολόγησης που πραγματοποίησε ο Οίκος στο σύνολο των καταστημάτων και των θυγατρικών του σε όλο τον κόσμο. Η διαδικασία της αξιολόγησης που βασίστηκε στα πιο αυστηρά διεθνή πρότυπα του Οίκου Dior, κατέγραψε την ποιότητα και το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών καθώς και επίπεδο της εξυπηρέτησης πελατών σε σχέση με την πελατοκεντρική φιλοσοφία του Οίκου.

    Η διευθύνουσα σύμβουλος της Dior Hellas, Ίνα Αργυρίου, δήλωσε σχετικά: "Είμαστε υπερήφανοι για τη συνεχή ανοδική πορεία και την αύξηση πωλήσεων που σημείωσε η εταιρεία σε μια ομολογουμένως δύσκολη οικονομική περίοδο. Είναι μια επιτυχία που, πέρα από το λανσάρισμα του νέου αρώματος Joy και της νέας σειράς επαγγελματικού μακιγιάζ backstage, οφείλεται κυρίως στους εργαζομένους μας. Για τον λόγο αυτό θα επιμείνουμε στη στρατηγική μας επιλογή να επενδύουμε συνεχώς στους ανθρώπους μας, παρέχοντας συστηματική και εξειδικευμένη εκπαίδευση, ευκαιρίες και κίνητρα για την περαιτέρω εξέλιξή τους".

    Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων