Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 14-Δεκ-2018 17:51

    Οι 11 εταιρείες - νικητές των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών (CS AWARDS)

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Οι 11 εταιρείες - νικητές των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών (CS AWARDS)

    Τις 11 εταιρείες που θέτουν την Εξυπηρέτηση ως προτεραιότητα ανέδειξε και επιβράβευσε ο θεσμός των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών (CS AWARDS) που διοργάνωσε για 9η χρονιά το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) τη Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2018 στο Μέγαρο Μουσικής. 

    Πριν την ανακοίνωση των μεγάλων νικητών της βραδιάς ο Πρόεδρος του ΕΙΕΠ, κ. Frank Thibaut κάλεσε στη σκηνή την κα. Αγάπη Παπαδάκη, Υπεύθυνη Προγράμματος & Ανάπτυξης Πρώιμης Παρέμβασης του οργανισμού Αμυμώνη - Πανελλήνιος Σύλλογος Γονέων, Κηδεμόνων & Φίλων Ατόμων με Προβλήματα Όρασης & Πρόσθετες Αναπηρίες για να παραλάβει το τιμητικό "Βραβείο ΕΙΕΠ" για το σχεδιασμό και την υλοποίηση της πρώτης Παιδικής Χαράς στην Ελλάδα για παιδιά με προβλήματα όρασης και πρόσθετες αναπηρίες.

    Στο τέλος της βραδιάς, ο κ. Frank Thibaut, Πρόεδρος του ΕΙΕΠ και Διευθυντής Διοδίων, Εμπορικής Διαχείρισης & Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών Αττικής Οδού, μεταξύ άλλων ανέφερε: "Σήμερα επιβραβεύσαμε για 9η χρονιά τις εταιρείες και τα στελέχη που δουλεύουν καθημερινά με πρώτο γνώμονα την Εξυπηρέτηση του πελάτη, αναδεικνύοντας βέλτιστες πρακτικές Εξυπηρέτησης πελατών. Θέλω να συγχαρώ όλες τις εταιρείες που τόσα χρόνια παρακολουθούν τις δραστηριότητές μας, ανταλλάσσουν πρακτικές, αναπτύσσονται και μας τιμούν με την υποψηφιότητά τους στα CS AWARDS. Καλούμε όλο τον επιχειρηματικό κόσμο να αναδείξει τη πελατοκεντρική κουλτούρα των ελληνικών επιχειρήσεων δηλώνοντας συμμετοχή στην επόμενη και επετειακή διοργάνωση των CS AWARDS το 2019." 

    Οι νικητές ανά κατηγορία στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2018 είναι:

    1. Εκπαίδευση για την Εξυπηρέτηση Πελάτη: PRAKTIKER HELLAS A.E.

    2. Καινοτομία στην Εμπειρία του Πελάτη (Μικρός Οργανισμός): BRAINCANDY GROUP

    3. Καινοτομία στην Εμπειρία του Πελάτη (Μεγάλος Οργανισμός): ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΠΑΙΔΩΝ ΠΕΝΤΕΛΗΣ

    4. Αντιμετώπιση Παραπόνων και Ειδικών Απαιτήσεων των Πελατών: VODAFONE

    5. Ολοκλήρωση Διαύλων Εξυπηρέτησης Πελάτη: ΝΕΣΠΡΕΣΣΟ ΕΛΛΑΣ Α.Ε.

    6. Επαγγελματίας της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών: EUROBANK ERGASIAS AE

    7. Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μικρός Οργανισμός): ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΚΤΕΟ ΑΜΦΙΘΕΑΣ Α.Ε.

    8. Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μεγάλος Οργανισμός): ALPHA BANK

    9. Οργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μικρός Οργανισμός): ENARTIA

    10. Οργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μεγάλος Οργανισμός): ΝΕΣΠΡΕΣΣΟ ΕΛΛΑΣ Α.Ε.

    11. Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς (Μεγάλος Οργανισμός): COSMOTE

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων