Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 13-Δεκ-2018 07:54

    Ο ΑΒ Βασιλόπουλος θέλει το e-fresh

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Ο ΑΒ Βασιλόπουλος θέλει το e-fresh

    Της Αλεξάνδρας Γκίτση

    Σε προχωρημένες συζητήσεις με τους επικεφαλής του ηλεκτρονικού καταστήματος e-fresh βρίσκεται η διοικητική ομάδα της αλυσίδας ΑΒ Βασιλόπουλος, όπως αναφέρουν στο Capital.gr πηγές με γνώση των επαφών. 

    Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές οι διαπραγματεύσεις βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο και δεν αποκλείεται να υπάρξουν ανακοινώσεις το αμέσως προσεχές διάστημα. Ωστόσο αδιευκρίνιστο παραμένει αν η σημερινή ομάδα του e-fresh θα παραμείνει ή η ΑΒ Βασιλόπουλος θα αποκτήσει τον πλήρη έλεγχο του e-fresh.

    Η ουσία είναι ότι η ΑΒ Βασιλόπουλος, η οποία διαθέτει ήδη το δικό της ηλεκτρονικό κατάστημα, το ΑΒ Click2Shop, επιδιώκει να ενισχύσει περαιτέρω τη θέση της στη συγκεκριμένη αγορά η οποία καταγράφει διψήφια ποσοστά ανάπτυξης. Παράλληλα μέσω του e-fresh, που αποτελεί ουσιαστικά ένα από τα πρώτα "καθαρόαιμα” αυτόνομα online supermarket της χώρας, η ΑΒ Βασιλόπουλος θα αποκτήσει, αν και εφόσον πραγματοποιηθεί το deal, την τεχνογνωσία και ένα από τα πιο οργανωμένα κέντρα συλλογής και διανομών, κάτι που αποτελεί "κλειδί” για τη λειτουργία των ηλεκτρονικών καταστημάτων.

    Η ανάπτυξη των online πωλήσεων, αποτελεί βασική προτεραιότητα για τη μητρική της ΑΒ Βασιλόπουλος, τον   Βέλγο - Ολλανδικό ο οποίος εκτιμά ότι το 2020 θα πιάσει 5 δις τζίρο από αυτό το κομμάτι της αγοράς. Στο εννεάμηνο οι online πωλήσεις του άγγιξαν το 1,951 δισ. ευρώ από 1,668 δισ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.  

    Στην Κεντρική και Νοτιοανατολική Ευρώπη, γεωγραφική περιοχή στην οποία ανήκει η Ελλάδα, οι online πωλήσεις διαμορφώθηκαν στα 11 εκατ. ευρώ από 9 εκατ. ευρώ που ήταν το αντίστοιχο διάστημα του 2017. 

    Την ίδια στιγμή σε αλλαγή της στρατηγικής της στην αγορά, σε μια προσπάθεια να περιορίσει τις πιέσεις που δέχεται, προχωρά η αλυσίδα, όπως αναφέρουν άλλες πηγές στο Capital.gr.

    Η αλλαγή εμπορικής και όχι μόνο στρατηγικής του λιανεμπορικού ομίλου, έρχεται λίγες μόλις εβδομάδας από την αλλαγή σκυτάλης στο τιμόνι της. Από την 1η Οκτωβρίου νέος Brand President της ανέλαβε ο κ. Βασίλης Σταύρου, διαδεχόμενος τον Λεωνίδα Βρεττάκο.

    Συμπίπτει δε χρονικά με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του βελγο-ολλανδικού ομίλου όπου επιβεβαιώθηκαν οι πιέσεις που συνεχίζουν τα δέχονται τα μεγέθη της θυγατρικής του στην Ελλάδα. Το τρίτο τρίμηνο τα μεγέθη της ΑΒ Βασιλόπουλος επηρέασαν αρνητικά την πορεία των πωλήσεων του βέλγο-ολλανδικού ομίλου Ahold Delhaize στην περιοχή της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης.

    "Ο ρυθμός ανάπτυξης των συγκρίσιμων πωλήσεων παρέμεινε αρνητικός, παρά το γεγονός ότι η τάση βελτιώθηκε σε σχέση με το δεύτερο τρίμηνο του 2018", ανέφερε ο διεθνής όμιλος για την πορεία του στην ελληνική αγορά. 

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων