Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 13-Νοε-2018 07:53

    Γιατί η Μινέρβα "ποντάρει" στο ξίδι

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Γιατί η Μινέρβα "ποντάρει" στο ξίδι

    της Αλεξάνδρας Γκίτση

    Κοντά τέσσερα χρόνια μετά την εξαγορά του brand ξίδι ΤΟΠ, η Μινέρβα από τους βασικούς παίκτης της αγοράς ελαιολάδου, ανακοίνωσε χθες πως μεταφέρει την παραγωγή των προϊόντων ΤΟΠ από τον Πειραιά στις εγκαταστάσεις της στο Σχηματάρι.

    Η επένδυση άγγιξε τα ύψους 2 εκατ. ευρώ και τα κεφάλαια κατευθύνθηκαν στη δημιουργία νέας γραμμής παραγωγής που αφ’ ενός επεκτείνει την παραγωγική δυναμικότητα των προϊόντων ξιδιού και παράλληλα δίνει τη δυνατότητα για ανάπτυξη και δημιουργία νέων προϊόντων.

    Ήδη η εταιρεία προχώρησε στην παραγωγή και στο λανσάρισμα δύο νέων προϊόντων ξιδιού, το ξίδι με φράουλα και το ξίδι με πορτοκάλι.

    Με βάση τις εταιρείες μέτρησης της κατανάλωσης, οι πωλήσεις της Μινέρβα στην κατηγορία του ξιδιού, -σ.σ. η συγκεκριμένη κατηγορία εμφάνισε στο εννεάμηνο αύξηση 3% στις πωλήσεις σε αξία και όγκο-, ενίσχυσε τις πωλήσεις πάνω από 5% σε αξία, αν και οι πωλήσεις της σε όγκο υποχώρησαν 3%, ενώ κατάφερε να διατηρήσει τη δεύτερη θέση πίσω από τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Τρίτος παίκτης της κατηγορίας με μεγάλη διαφορά από τους δύο πρώτους η εταιρεία Παπαδημητρίου και ακολουθούν οι εταιρείες Ζαρειφόπουλος, Σιφναίος, κ.ά.

    Εν αντιθέσει με την πορεία των πωλήσεών της στην κατηγορία του ξιδιού, στην αγορά ελαιολάδου η οποία κατέγραψε απώλειες 15% σε αξία και όγκο πωλήσεων στο εννεάμηνο, η Μινέρβα "είδε" τις πωλήσεις της να υποχωρούν 20% σε αξία και όγκο. Market leader της κατηγορίας παρέμειναν τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας που έχασαν το 30% των πωλήσεών τους, στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Upfield Foods (σ.σ. το σχήμα που ανέλαβε τα προϊόντα της Unilever που πουλήθηκαν στην KKR) με απώλειες πάνω από 15%, στην τέταρτη θέση βρίσκεται η εταιρεία KORE με αύξηση 17% των πωλήσεών της και ακολουθούν οι εταιρείες Λαντζιμάς, Ολυμπία, Γαία, κ.ά.

    Στις μαργαρίνες πάντως όπου η κατηγορία εμφάνισε πτώση άνω του 1,5% σε αξία και 5% σε όγκο, η Μινέρβα διατήρησε τη δεύτερη θέση, πίσω από την Upfield Foods, πετυχαίνοντας οριακή αύξηση 1% στην αξία των πωλήσεών της και κοντά 10% ανάπτυξη του όγκου των πωλήσεών της.

    Εκτός από την παρουσία της στην εσωτερική αγορά, η Μινέρβα Ελαιουργικών Επιχειρήσεων και Τροφίμων Α.Ε. έχει σημαντική εξαγωγική δραστηριότητα που αυξάνεται με ρυθμούς άνω του 10% ετησίως.
     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων