Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 07-Νοε-2018 07:37

    Beat: Αν και διωκόμενη... κάνει προσλήψεις

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Beat: Αν και διωκόμενη... κάνει προσλήψεις

    Του Δημήτρη Δελεβέγκου

    Παρότι, εμμέσως, ένας από τους διώκτες της είναι η ελληνική κυβέρνηση, η Beat, επιμένει ελληνικά. Στην προγραμματισμένη για αύριο Πέμπτη εκδίκαση της αγωγής της εταιρείας παροχής υπηρεσιών μεταφοράς μέσω ταξί, κατά του Προέδρου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί Αγοραίων (ΠΟΕΙΤΑ) Θύμιου Λυμπερόπουλου για συκοφαντική δυσφήμιση, η εξαγορασθείσα από τον γερμανικό κολοσσό Daimler εταιρεία θα έχει απέναντί της κορυφαία κυβερνητικά στελέχη.

    Τον υπουργό Υποδομών Χρήστο Σπίρτζη και τον Γενικό Γραμματέα του υπουργείου Θάνο Βούρδα, οι οποίοι αναμένεται να δώσουν το "παρών” στο δικαστήριο ως μάρτυρες υπεράσπισης του προέδρου των αυτοκινητιστών. Τη στήριξη υπέρ του Θύμιου Λυμπερόπουλου εξέφρασε, πρόσφατα, μέσω ανάρτησης στο Twitter, ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Πάνος Καμμένος, ενώ πριν από περίπου έντεκα μήνες-στις 20 Σεπτεμβρίου- ο Αλέξης Τσίπρας συνάντησε στο Μέγαρο Μαξίμου τον πρόεδρο του ΠΟΕΙΤΑ. Οι αυτοκινητιστές είναι κρίσιμη εκλογική πελατεία για την κυβέρνηση: Σε όλη την Ελλάδα υπάρχουν 30.000 άδειες ταξί, οι οποίες αντιστοιχούν σε έως και τριπλάσιο αριθμό ατόμων, δεδομένου ότι μία άδεια, εάν "δουλεύεται" επί 24ωρης βάσης, δημιουργεί τρεις άμεσες θέσεις εργασίας. Εάν ληφθούν υπόψη οι πολλαπλασιαστικές συνέπειες, γίνεται αντιληπτό ότι ο αριθμός των δυνητικών ψήφων θα μπορούσε να ξεπεράσει τις 120.000.

    Νέες προσλήψεις

    Παρόλ’ αυτά, η Beat εξακολουθεί να επενδύει στην ελληνική αγορά που αντιπροσωπεύει μόλις του 5% του συνολικού κύκλου εργασιών, με τη βασική δραστηριότητα να αναπτύσσεται στη Νότια Αμερική. Όπως ανέφερε, χθες, στην ενότητα για τις startups του συνεδρίου Capital+Vision με συντονιστή το δημοσιογράφο Σπύρο Δημητρέλη, ο ιδρυτής της Beat Νίκος Δρανδάκης, η δραστηριότητα στην Ελλάδα -μέσω της Beat- δεν εντάχθηκε στην ομπρέλα της θυγατρικής της Daimler, Mytaxi, όπως έγινε σε όλη την Ευρώπη, για συναισθηματικούς λόγους.

    "Θα μπορούσε η ελληνική αγορά να ενταχθεί στην My taxi, όπως προβλέπει η συμφωνία (σ.σ.: εξαγοράς από την Daimler).  Ωστόσο,  η μετάβαση αυτή της Beat συνέπεσε με τη δικαστική και νομική διαμάχη της εταιρείας με την ελληνική κυβέρνηση και τον Θύμιο Λυμπερόπουλο και φάνηκε ότι θα έπρεπε να συνεχίσω να υποστηρίζω την προσπάθεια της εταιρείας στην Αθήνα. Είναι η σωστή απόφαση, αγαπάω το κομμάτι της λειτουργίας της εταιρείας στην Αθήνα, παρότι το κέντρο βάρους είναι η Λατινική Αμερική. Αποτελεί την προσωπική μου ενασχόληση – η εταιρεία δεν απασχολείται ιδιαίτερα, αλλά είναι μία μάχη που πρέπει να κερδηθεί” σημείωσε ο κ. Δρανδάκης.

    Η Beat διατηρεί στην Αθήνα το τεχνολογικό κέντρο της, ενώ στη Νότια Αμερική βρίσκεται το κέντρο λειτουργίας. Συνεργάζεται με 8.000 οδηγούς ταξί, απασχολεί συνολικά 400 εργαζόμενους από τους οποίους οι μισοί βρίσκονται στην Αθήνα και αυτή τη στιγμή κάνει προσλήψεις.

    "Χρειαζόμαστε 200 προγραμματιστές, αλλά έχουμε μόλις 90, αριθμός που είναι δύσκολο να φτάσουμε ” τόνισε ο κ. Δρανδάκης. 

    "Τα καλύτερα μυαλά έχουν φύγει διότι το ανθρώπινο κεφάλαιο διακινείται εύκολα" πρόσθεσε. Προς την κατεύθυνση αυτή, η εταιρεία σχεδιάζει πρόγραμμα προσέλκυσης Ελλήνων του εξωτερικού: παρέχει καλές απολαβές και αναλαμβάνει την κάλυψη των δαπανών διαμονής.

    Υπό διωγμό

    Αναφερθείς στη διαμάχη με την ελληνική κυβέρνηση και τον Θύμιο Λυμπερόπουλο, ο κ. Δρανδάκης σημείωσε: "αυτό που συμβαίνει τώρα δεν το περίμενα ποτέ. Βρεθήκαμε στο κέντρο της δημοσιότητας για τους λάθος λόγους. Δεν περίμενα να υπάρχει πλήρης εναγκαλισμός ενός συνδικαλιστή με έναν υπουργό.  Δεν περίμενα ότι θα έχει αυτές τις ικανότητες για να πάρει μαζί του τον κρατικό μηχανισμό. Έχει μάρτυρες υπεράσπισης υπουργούς και προέδρους επιμελητηρίων. Όταν προφανώς κάποιος σε βρίζει και σε αποκαλεί κλέφτη κλέφτη-χωρίς ποτέ κανείς να σου έχει ασκήσει δίωξη- αυτό είναι συκοφαντία. Παρόλα αυτά συνεχίζει να συκοφαντεί χωρίς να φοβάται τίποτα. Είναι το χειρότερο που θα μπορεί να φανταστεί κανείς για την εταιρεία του” σημείωσε χαρακτηριστικά.

    Ο ίδιος απέδωσε τον πόλεμο της Beat από τον Θύμιο Λυμπερόπουλο στην προσπάθεια για έλεγχο της αγοράς, δεδομένου ότι η startup έχει καταλάβει το μεγαλύτερο μερίδιο.

    Η αγωγή

    Σε συνέχεια υβριστικών σχολίων κατά του Ν.Δρανδάκη που έχει διατυπώσει ο Θύμιος Λυμπερόπουλος και υπερασπίζονται κορυφαία στελέχη της κυβέρνησης, η Beat άσκησε εναντίον του αγωγή για συκοφαντική δυσφήμιση, ζητώντας αποζημίωση 260.000 ευρώ.

    Η αποζημίωση που διεκδικεί η Beat για βλάβη της επιχειρηματικής δραστηριότητάς της και για δυσφήμισης της εταιρείας, σχετίζεται με όσα "ψευδή και δυσφημιστικά” έχει αναφέρει ο κ. Λυμπερόπουλος για:

    - φοροδιαφυγή

    - ανυπαρξία σαφούς νομικής υπόστασης στην Ελλάδα

    - παράνομη λειτουργία χωρίς να τηρούνται οι κανόνες της αγοράς ταξί

    - διατήρηση offshore σε εξωχώριες νήσους, όπου καταλήγουν τα έσοδα της εταιρείας από τη δραστηριότητα της Beat στη χώρα μας

    Από την πλευρά της, η ΠΟΕΙΤΑ, σε μία επίδειξη συντεχνιακής ισχύος, αύριο θα προχωρήσει σε στάση εργασίας από τις 4 το πρωί έως τις 16:00, με τα μέλη της να δίνουν ραντεβού, αύριο πρωί, στα δικαστήρια της Ευελπίδων.

    dimitris.delevegos@capital.gr

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων