Συνεχης ενημερωση

    Σάββατο, 13-Οκτ-2018 09:27

    Ανέβασε ταμπέλα το e-shop του My Μarket

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Ανέβασε ταμπέλα το e-shop του My Μarket

    Της Αλεξάνδρας Γκίτση  

    Κοντά εννέα μήνες μετά την απόκτηση θέσης στο WeloveSupermarket.gr, η αλυσίδα My Market, συμφερόντων της οικογένειας Παντελιάδη, εισήλθε προ ημερών και επισήμως στην αγορά του e-grocery. Το βάπτισμα του πυρός έγινε στις 9 Οκτωβρίου, οπότε και ανέβηκε η ταμπέλα του ηλεκτρονικού της καταστήματος, του eshop.mymarket.gr, που αποτελεί την επόμενη ημέρα του WeloveSupermarket.gr.

    Το νέο "κατάστημα" της αλυσίδας My Market, στόχος του οποίου είναι να λειτουργήσει συμπληρωματικά και προσθετικά στο υπάρχον φυσικό δίκτυο των 224 σημείων της αλυσίδας, προσφέρει πανελλαδική κάλυψη. Ειδικά για τις περιοχές Αττική, Θεσσαλονίκη και Πάτρα, οι καταναλωτές θα μπορούν να παραγγείλουν από το σύνολο των προϊόντων που διαθέτει η αλυσίδα (σ.σ. 10.000 κωδικοί), όπως φρέσκα τρόφιμα (συσκευασμένα ή κοπής), φρέσκο γάλα, φρούτα, ψάρια καθώς και βρεφικά, είδη καθαριότητας κ.ά. Στην υπόλοιπη Ελλάδα, όπως και στις περιοχές των Μεγάρων, της Ελευσίνας και του Λαυρίου, προς το παρόν το e-shop δεν μπορεί να εξυπηρετήσει τις παραγγελίες με παράδοση φρέσκων, νωπών και κατεψυγμένων.

    Σε ότι αφορά το κόστος, δωρεάν μεταφορά της παραγγελίας παρέχεται στους καταναλωτές της Αττικής, της Θεσσαλονίκης και της Πάτρας με απόδειξη από 59 ευρώ και στην υπόλοιπη Ελλάδα με απόδειξη από 80 ευρώ. Δωρεάν μεταφορικά ανεξαρτήτου ποσού παρέχεται με την παραγγελία βρεφικών πανών.

    Από τις αλυσίδες που δραστηριοποιούνται σήμερα στην εσωτερική αγορά με φυσικό δίκτυο, e-shop διαθέτει, η ΑΒ Βασιλόπουλος, ο Κρητικός και ο Θανόπουλος. Εκτός αυτής της αγοράς παραμένει ακόμη η αλυσίδα Σκλαβενίτης, η οποία σύμφωνα με πληροφορίες του Capital.gr ετοιμάζεται να εισέλθει το 2019. Στην αγορά του e-grocery δραστηριοποιείται επίσης το e-fresh.gr (σ.σ. δεν συνεργάζονται με κάποιον λιανέμπορο), το Yoda.gr και το Caremarket.gr που στα μέσα του καλοκαιριού ανακοίνωσαν την απόφασή τους να πορευθούν από κοινού με τη διατήρηση της πλατφόρμας του Caremarket.gr, ως βασικού brand του νέου σχήματος και την ανάληψη του management από το yoda.gr. Η Yoda.gr και το Caremarket.grσυνεργάζονται σήμερα με δύο διαφορετικόυς λιανέμπορους και αναζητούν ποιος θα τους τροφοδοτεί όταν ολοκληρωθεί η συγχώνευσή τους.

    Με 36% "τρέχουν" οι πωλήσεις του e-grocery

    Οι πωλήσεις των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα, καταγράφουν ρυθμό ανάπτυξης 36% σε σχέση με το 2017, και εκτιμάται ότι για το σύνολο της χρονιάς θα αγγίξουν τα 26,5 εκατ. ευρώ, από 19,5 εκατ. ευρώ που ήταν το 2017 και τα 15 εκατ. ευρώ που ήταν το 2016. Τα στοιχεία αυτά που παρουσίασε πρόσφατα η Convert Group σε συνέδριο του ΙΕΛΚΑ, αφορούν μόνο τα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ e-fresh, ΑΒ Βασιλόπουλος, yoda, caremarket, Θανόπουλος και welovesupermarket. Εξίσου σημαντικός πάντως είναι ο τζίρος που πραγματοποιούν δευτερεύοντες παίκτες, δηλαδή δίκτυα τα οποία δραστηριοποιούνται σε άλλους κλάδους αλλά πωλούν προϊόντα τα οποία διατίθενται μέσω του σούπερ μάρκετ. Πέρυσι τα συγκεκριμένα δίκτυα τζίραραν 17,5 εκατ. ευρώ.

    Σύμφωνα με το eRetail Audit της Convert Group, το μέσο καλάθι αγορών περιέχει 34 προϊόντα, η αξία του ανέρχεται  στα 88 ευρώ με ΦΠΑ και οι περισσότερες παραγγελίες γίνονται Τετάρτη και Πέμπτη. Τι ψωνίζουν όμως περισσότερο οι e-καταναλωτές; Το 51% του τζίρου αφορά προϊόντα τροφίμων, το 17% καθαριστικά, το 16% προϊόντα καφέ-ποτών-νερού-αναψυκτικών, το 8% προϊόντα παιδικής και βρεφικής φροντίδας ενώ 5% προϊόντα προσωπικής φροντίδας και υγιεινής. Πως βρίσκουν το e-δίκτυο που θα ψωνίσουν οι καταναλωτές; Το 30% των παραγγελιών γίνονται από καταναλωτές που εισέρχονται απευθείας στο online κατάστημα. 

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων