Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 19-Σεπ-2018 07:46

    Γιατί η ΚΡΙ ΚΡΙ "θυσίασε" το λειτουργικό της αποτέλεσμα

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Γιατί η ΚΡΙ ΚΡΙ "θυσίασε" το λειτουργικό της αποτέλεσμα

    Της Αλεξάνδρας Γκίτση 

    Πλώρη για να σπάσει το ψυχολογικό φράγμα των 100 εκατ. ευρώ σε επίπεδο τζίρου έχει βάλει για τη φετινή χρονιά η Σερραϊκή γαλακτοβιομηχανία ΚΡΙ ΚΡΙ, η οποία συνεχίζει να "επελαύνει" στην εσωτερική αγορά κερδίζοντας πόντους από τους ανταγωνιστές της και να καταγράφει διψήφια ποσοστά ανάπτυξης στο εξωτερικό.

    Στόχο για ετήσιο τζίρο 100 εκατ. ευρώ, τον οποίο απ’ ότι φαίνεται θα τον πιάσει, αφού το τρέχον τρίτο τρίμηνο, η πορεία των πωλήσεων και των λειτουργικών κερδών ακολουθεί την τάση που καταγράφηκε στο εξάμηνο, ενώ αντίστοιχη τάση αναμένεται να παρουσιάσει και το τέταρτο τρίμηνο.

    Το πρώτο εξάμηνο του έτους ο τζίρος της αυξήθηκε κατά 23,8% στα 51 εκατ. ευρώ, τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 10,17 εκατ. ευρώ έναντι 6,81 εκατ. ευρώ το εξάμηνο του 2017 και τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους στα 7,36 εκατ. ευρώ από 4,90 εκατ. ευρώ.

    Ωστόσο οι πολιτικές εξελίξεις αναφορικά με την απόφαση του Ηνωμένου Βασιλείου να αποχωρήσει από την Ευρωπαϊκή Ένωση ενδέχεται, σε κάποιο βαθμό, να επηρεάσουν αρνητικά την εξαγωγική δραστηριότητα της εταιρείας, όπως επισημαίνει στις εξαμηνιαίες οικονομικές καταστάσεις η διοίκηση της γαλακτοβιομηχανίας.

    Σήμερα οι εξαγωγές της εταιρείας αντιστοιχούν στο 33,3% των συνολικών πωλήσεών της, οι οποίες το πρώτο εξάμηνο κατέγραψαν ανάπτυξη 45,8%. Στην ελληνική αγορά παγωτού, οι πωλήσεις το πρώτο εξάμηνο ανήλθαν στα 13,58 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά +15,2%. Σε αυτή την ανάπτυξη συνέβαλε καθοριστικά, η ανάπτυξη της αριθμητικής διανομής σε συνδυασμό με την επικοινωνία των μαρκών.

    Η εταιρεία προσέθεσε στο δίκτυό περισσότερα από 1.000 νέα σημεία πώλησης, ενώ παράλληλα ενίσχυσε την παρουσία της στο κανάλι των super markets. Έτσι, το brand Κρι Κρι διατηρεί τη 2η θέση της αγοράς σε όγκο, με ενισχυμένο μερίδιο που αγγίζει το 15,5%  (πηγή: Nielsen, Ιούλιος 2018). 

    Πάντως για την ενίσχυση της παρουσία της στην αγορά η ΚΡΙ ΚΡΙ "θυσίασε" το λειτουργικό της αποτέλεσμα. Συγκεκριμένα το λειτουργικό της αποτέλεσμα στον συγκεκριμένο τομέα ενισχύθηκε στα 3,977 εκατ. ευρώ από 3,284 εκατ. ευρώ που ήταν το πρώτο εξάμηνο όταν οι πωλήσεις της κατηγορίας (Ελλάδα και εξωτερικό) ενισχύθηκαν κοντά στα 3 εκατ. ευρώ αγγίζοντας τα 16,456 εκατ. ευρώ.

    Στην ελληνική αγορά γιαουρτιού, οι πωλήσεις στο εξάμηνο αυξήθηκαν 16,3%, με αποτέλεσμα το μερίδιό της στην ελληνική αγορά γιαουρτιού να ανέλθει στο 15,2% διατηρώντας τη 2η θέση στην κατηγορία, ενώ συνεχίζει να κατέχει την 1η θέση στα παιδικά με μερίδιο 39% (πηγή: IRI σε όγκο, Ιούλιος 2018).

    Στις αγορές του εξωτερικού, οι πωλήσεις γιαουρτιού συνεχίζουν να παρουσιάζουν  ανάπτυξη (αύξηση +37,2%). 

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων