Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 10-Σεπ-2018 13:05

    Στρατηγική συνεργασία μεταξύ Eurolife ERB και Salesforce

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Η Eurolife ERB οδηγεί για μια ακόμα φορά τις εξελίξεις στον κλάδο της ασφάλισης, επιλέγοντας την κορυφαία διεθνώς εταιρεία Salesforce, ως στρατηγικό συνεργάτη για την ανάπτυξη και υλοποίηση του πλέον καινοτόμου συστήματος CRM στην ασφαλιστική αγορά.

    Mε σημαντική μακροπρόθεσμη επένδυση που αφορά στον ψηφιακό μετασχηματισμό της εταιρείας, μέσα από την πρωτοποριακή CRM πλατφόρμα, η Eurolife ERB στοχεύει στη δημιουργία ενός εντελώς νέου τρόπου επαφής με τους πελάτες της και μιας εξελιγμένης και εξατομικευμένης εμπειρίας εξυπηρέτησης. 

    Η επιλογή της Salesforce βασίστηκε στην πολυετή και αποδεδειγμένη διεθνή εμπειρία που διαθέτει η εταιρεία, μέσα από την υλοποίηση σημαντικών έργων που αφορούν σε πολυεθνικούς Ομίλους του χρηματοοικονομικού και ασφαλιστικού κλάδου και όχι μόνον. Γι΄ αυτό και η πλατφόρμα Salesforce είναι το κορυφαίο CRM σύστημα στον κόσμο, το οποίο έχουν επιλέξει περισσότερες από 150.000 εταιρείες, ενώ η εταιρεία έχει αναγνωρισθεί από το Forbes ως η πιο καινοτόμος εταιρεία τεχνολογίας της τελευταίας δεκαετίας.

    Με αφορμή την υπογραφή της συμφωνίας συνεργασίας ανάμεσα σε Eurolife ERB και Salesforce, ο κ. Νίκος Γιαννακάκης, Chief Technology & Growth Officer της Eurolife ERB δήλωσε: "Ως ένας από τους μεγαλύτερους ασφαλιστικούς Ομίλους στην Ελλάδα, έχουμε αποδείξει ότι αποτελεί στρατηγική επιλογή να αναπτυσσόμαστε με τέτοιο τρόπο που να συμβάλει και στη συνολική ανάπτυξη και εξέλιξη του κλάδου της ασφάλισης στην Ελλάδα, σε πολλά και διαφορετικά επίπεδα. Μέσα από τη συνεργασία μας με την Salesforce, πρωτοπορούμε φέρνοντας στην  αγορά της Ελλάδας την κορυφαία εταιρεία τεχνολογίας CRM. Στόχος μας είναι να διαθέτουμε τα πιο πρωτοποριακά συστήματα, τα οποία θα μας επιτρέπουν να δημιουργούμε προστιθέμενη αξία για κάθε πελάτη ξεχωριστά, αλλά και συνολικά μια σχέση εμπιστοσύνης που θα διατηρήσει και θα αυξήσει την πελατειακή μας βάση. Άρα, βλέπουμε τη συγκεκριμένη επένδυση, ως κάτι περισσότερο από μία απλή πρωτοποριακή εφαρμογή υψηλής τεχνολογίας. Θεωρούμε ότι πρόκειται για υλοποίηση στην πράξη της φιλοσοφίας της Eurolife ERB, να φέρει το μέλλον της ασφάλισης ακόμα πιο κοντά στους καταναλωτές".

    Ο κ.Richard McGuiness, Regional Senior Vice President της Salesforce τόνισε αντίστοιχα: "Ως κορυφαίος ασφαλιστικός Όμιλος στην Ελλάδα η Eurolife ERB δίνει έμφαση στο πώς μπορεί να αξιοποιήσει την τεχνολογία για να αντιληφθεί καλύτερα τους πελάτες της και να τους προσφέρει αντίστοιχες υπηρεσίες. Με το Salesforce Service Cloud η εταιρεία θα είναι σε θέση να καλύψει κάθε ανάγκη με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Παράλληλα, η cloud-based CRM πλατφόρμα της Salesforce επιτρέπει στο σύνολο των ανθρώπων της Eurolife ERB, απ΄ όπου κι βρίσκονται και μέσω οποιασδήποτε συσκευής να έχουν πρόσβαση στα δεδομένα που χρειάζονται, καθώς και άμεση πληροφόρηση για το πώς βλέπει, αντιλαμβάνεται και αξιολογεί ο πελάτης αυτές τις υπηρεσίες, που είναι φυσικά και το πιο σημαντικό".  

    Το νέο CRM σύστημα συνάδει με την πελατοκεντρική επιχειρηματική στρατηγική της Eurolife ERB και δίνει έμφαση στη διαχείριση όλων των πελατών, σαν να είναι ο μόνος πελάτης. Έτσι, η εταιρεία θα έχει τη δυνατότητα να αντιλαμβάνεται τις ανάγκες τους και να δίνει λύσεις, εντοπίζοντας  ευκαιρίες μέσα από την ανάλυση και διαχείριση όλων των πληροφοριών και δεδομένων. 

    Ειδικότερα, οι λύσεις που ήδη αναπτύσσει η Salesforce είναι ιδιαίτερα καινοτόμες και έχουν υιοθετήσει την omni–channel φιλοσοφία, εντάσσοντας όλα τα κανάλια επαφής και επικοινωνίας της Eurolife ERB με τον ασφαλισμένο, αλλά και με τους συνεργάτες και εργαζόμενους της εταιρείας.

    Το σύνολο του έργου αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί εντός του 2019 και στην πλήρη του ανάπτυξη του θα προσφέρει:
    1. Αναβαθμισμένη οργάνωση της πληροφορίας μέσω προηγμένης τεχνολογίας ανάλυσης δεδομένων, για ακόμα καλύτερη και σε βάθος κατανόηση των αναγκών και των προτιμήσεων των πελατών και την παροχή θετικής και εξατομικευμένης εμπειρίας εξυπηρέτησης, με τη χρήση Artificial Intelligence
    2. Αμεσότερη και αποτελεσματικότερη επικοινωνία μέσα από πολλά και διαφορετικά σημεία επαφής
    3. Περαιτέρω αυτοματοποίηση των καθημερινών εργασιών
    4. Βελτίωση της αποτελεσματικότητας των εργασιών που απαιτούν εμπλοκή επιμέρους διευθύνσεων/ τμημάτων
    5. Κοινή χρήση δεδομένων σε πραγματικό χρόνο, απ’ όλα τα μέλη της ομάδας, από οποιοδήποτε σημείο ή συσκευή

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων