Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 04-Ιουλ-2018 13:11

    Καινοτομία από την Eurolife ERB

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Καινοτομία από την Eurolife ERB

    Με την τεχνολογία να αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας και τα mobile apps να έχουν μπει στη ζωή πολλών, η Eurolife ERB έκανε το πρώτο βήμα για να αλλάξει το χάρτη στα ασφαλιστικά προγράμματα.

    Δημιούργησε το πρώτο ασφαλιστικό προϊόν στην Ελλάδα που συνδυάζει τη νοσοκομειακή κάλυψη με τη φυσική άσκηση, θέτοντας με αυτόν τον τρόπο τις βάσεις για ένα πιο υγιεινό τρόπο ζωής, που επιστρέφει πολλαπλά οφέλη στους ασφαλισμένους της, μέσω της χρήσης της ειδικής εφαρμογής για κινητά  "Walk to Win”.

    Συγκεκριμένα, το προϊόν συνδυάζει την υπάρχουσα κάλυψη του προγράμματος Premium Νοσοκομειακό Β’ – 1500 Economy με τη δραστηριότητα που καταγράφεται υπό μορφή βημάτων από την εφαρμογή "Walk to Win”, την οποία μπορεί να κατεβάσει ο ασφαλισμένος μέσω των Google Play και App Store. Μέσα από την εφαρμογή ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να απολαύσει μοναδικές επιβραβεύσεις ανάλογα με τις επιδόσεις του, όπως δώρα, εκπτωτικά κουπόνια και φυσικά, μειωμένα ασφάλιστρα. 

    Με αφορμή την πιλοτική διάθεση του προϊόντος, η κα. Αμαλία Μόφορη, Γενικός Διευθυντής Τεχνικής Διεύθυνσης Ζωής και Γενικών Ασφαλίσεων, σημείωσε: "Συνεπείς στην στρατηγική μας, υιοθετήσαμε την τεχνολογία και την καινοτομία, με στόχο τη συνεχή αναβάθμιση των υπηρεσιών που προσφέρουμε στους ασφαλισμένους. Το ‘Walk to Win’ έρχεται να απαντήσει με έναν σύγχρονο τρόπο στην τάση για έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής στο πλαίσιο της φροντίδας της υγείας μας, του πολυτιμότερου αγαθού.  

    Παράλληλα, το συγκεκριμένο προϊόν, απαντά στους στόχους που έχουμε θέσει ως προς την αξιοποίηση των αμέτρητων δυνατοτήτων που μας παρέχει η τεχνολογία, για να παρέχουμε ουσιαστικά κίνητρα βελτίωσης της ποιότητας ζωής όλων μας". 

    Το προϊόν θα λειτουργήσει πιλοτικά για τους επόμενους μήνες, αποκλειστικά για νέους πελάτες της Eurolife ERB και σε συνεργασία με συγκεκριμένο αριθμό συνεργατών. Στους άμεσους στόχους της Eurolife ERB είναι η επέκταση του προγράμματος στο σύνολο των ασφαλισμένων της, αλλά και η αναζήτηση νέων ευκαιριών που θα οδηγήσουν στην ανάπτυξη καινοτόμων προϊοντικών προτάσεων και υπηρεσιών, προς όφελος των ασφαλισμένων της.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ