Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 29-Ιουν-2018 08:13

    Youth Empowered – Η εμπειρία της ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Το πρόγραμμα Youth Empowered που ξεκίνησε πριν από έναν χρόνο από την Αθήνα και αυτές τις ημέρες βρίσκεται στο Περιστέρι, έχει ως στόχο να βοηθήσει τους νέους να αναπτύξουν δεξιότητες για την αναζήτηση εργασίας, την ανάληψη επιχειρηματικών πρωτοβουλιών και την αξιοποίηση ευκαιριών για το μέλλον που ονειρεύονται.

    Mέσω αυτού του προγράμματος της Coca-Cola Τρία Έψιλον και της Coca-Cola στο οποίο συμμετέχουν στελέχη της αγοράς από γνωστές εταιρείες αρωγούς του προγράμματος, επιχειρεί να μεταφέρει την εμπειρία της αγοράς και να δώσει στους νέους ηλικίας 18-30 ετών, που βρίσκονται εκτός αγοράς εργασίας, δεξιότητες, καθοδήγηση και επαγγελματική δικτύωση, ώστε να διεκδικήσουν ουσιαστικές ευκαιρίες απασχόλησης. 

    Η εκπαίδευση είναι πολυεπίπεδη και αφορά τη σύνταξη του βιογραφικού, την παρουσίαση σε μια συνέντευξη μέχρι και το profile του νέου στα social media.

    Η όλη δουλειά γίνεται μέσα από τα live workshops και την πλατφόρμα e-learning, www.youthempowered.gr, όπου δίνεται η δυνατότητα στους συμμετέχοντες να συνδεθούν με σημαντικό δίκτυο μεντόρων, από έμπειρα και υψηλόβαθμα στελέχη της αγοράς.

    Ήδη 143 στελέχη της αγοράς έχουν προσφέρει 1.726 εθελοντικές ώρες καθοδήγησης με 23 εταιρείες και φορείς να στηρίζουν το πρόγραμμα. 

    Για ποιον λόγο όμως η METRO αποφάσισε να συμμετάσχει με 30 στελέχη της στο πρόγραμμα για τη στήριξη αυτής της πρωτοβουλίας και την εκπαίδευση των νέων; Όπως λέει στο Capital.gr η κα. Δήμητρα Δασκαλάκη, διευθύντρια εταιρικών σχέσεων της METRO AEBE: "ο λόγος της συμμετοχής της METRO ΑΕΒΕ στο πρόγραμμα ως στρατηγικού συνεργάτη απασχόλησης είναι διττός. Από τη μια να μοιραστούμε, ως μέντορες και ως άνθρωποι της αγοράς, τις εμπειρίες μας με τα παιδιά αυτά που σήμερα επιχειρούν τα πρώτα τους βήματα στην αγορά εργασίας και από την άλλη να μπορέσουμε να απορροφήσουμε άτομα για το δυναμικό της εταιρείας μας." "Χρειαζόμαστε νέο κόσμο που να αγαπά τις νέες ευκαιρίες και να έχει όρεξη να δουλέψει", λέει η κα. Δασκαλάκη. Ήδη η εταιρεία METRO, μέσα από τη συμμετοχή της στο αντίστοιχο πρόγραμμα που "έτρεξε" στο Βόλο πριν από λίγους μήνες έκανε την πρώτη πρόσληψη. Ο συγκεκριμένος νέος διεκδίκησε μια θέση στην αλυσίδα με το καλημέρα. Φρόντισε σε ένα διάλειμμα της εκπαίδευσης στον Βόλο, να προσεγγίσει στέλεχος της εταιρείας METRO, να δηλώσει την επιθυμία του να εργαστεί στο λιανεμπόριο και με την ολοκλήρωση του προγράμματος φρόντισε να στείλει το βιογραφικό του. Η ευκαιρία παρουσιάσθηκε λίγο διάστημα αργότερα όταν η αλυσίδα άνοιξε ένα κατάστημα στον Βόλο. Το πρώτο διάστημα ο συγκεκριμένος νέος, ο οποίος μόλις είχε ολοκληρώσει το μεταπτυχιακό του προσλήφθηκε ως εξάωρος και από τα μέσα Ιουνίου έγινε υπεύθυνος ψυγείων και πλέον είναι πλήρους απασχόλησης.

    ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ Δασκαλάκη

    Όπως σημειώνει η ίδια "για τη METRO AEBE οι άνθρωποί της είναι η δύναμή της! Ως ένας από τους μεγαλύτερους εργοδότες της χώρας με ανθρώπινο δυναμικό που ξεπερνά τους 10.500 εργαζομένους, συμμετέχουμε δυναμικά στο πρόγραμμα και είμαστε πρόθυμοι να προσφέρουμε ευκαιρίες στους νέους που θα συμμετάσχουν, να διεκδικήσουν θέσεις εργασίας στο πανελλαδικό δίκτυο καταστημάτων που διαθέτουμε". Για τον λόγο αυτό η εταιρεία έχει κρατήσει βιογραφικά νέων που συμμετέχουν στο πρόγραμμα, προκειμένου να αναζητήσει μέσα από αυτά νέους συνεργάτες.  

    Το πρόγραμμα πέρα όμως από την εύρεση εργασίας, που σίγουρα αποτελεί το βασικό στόχο, είναι να βοηθήσει τους νέους που συμμετέχουν να αναπτύξουν δεξιότητές, να μάθουν πώς να αξιοποιούν τις ευκαιρίες που τους παρουσιάζονται και πώς  να διεκδικούν αυτό που έχουν βάλει ως στόχο. Με απλά λόγια να τους μεταδώσει/ενσταλάξει την εμπειρία των μεντόρων με συμβουλές πρακτικές, στις πωλήσεις, στις οικονομικές υπηρεσίες, δηλαδή πως να μάθεις οικονομικά χωρίς να είσαι οικονομολόγος, πως οι νέοι να παρουσιάζονται στις συνεντεύξεις, πώς να γράφουν το βιογραφικό τους, πώς να χειρίζονται τα social media και πώς πρέπει να επιμένουν για να αξιοποιήσουν την ευκαιρία διεκδικώντας την. Ένα από τα πράγματα άλλωστε που τους λένε οι μέντορες είναι πως: "εσύ πρέπει πρώτος να δείξεις στον υποψήφιο εργοδότη ότι το θέλεις", σημειώνει η κα. Δασκαλάκη.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων