Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 28-Ιουν-2018 07:56

    Τρέχει με διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης η Παπουτσάνης

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Τρέχει με διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης η Παπουτσάνης

    "Έχουμε ξεπεράσει τα προβλήματα του παρελθόντος και η φετινή χρονιά θα είναι ακόμη καλύτερη". Ο διευθύνων σύμβουλος της Παπουτσάνης Μενέλαος Τασόπουλος, κατά την παρουσίαση της εισηγμένης στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών, εκτίμησε πως η ανάπτυξη  κατά τη φετινή οικονομική χρήση θα είναι διψήφια, πάνω από το 15% που καταγράφηκε πέρσι. Σε ερώτηση για το πώς η εταιρεία, που το 2010 βρέθηκε στο χείλος της χρεωκοπίας, κατάφερε να επιστρέψει στην κερδοφορία και να επιτύχει το turn around απάντησε πως χρειάστηκε "πολλή δουλειά και κοινός νους".

    Η εταιρεία, που από το 2010 και μετά την αλλαγή του ιδιοκτησιακού καθεστώτος ακολούθησε ένα ευρύ σχέδιο αναδιοργάνωσης, με ταυτόχρονη μείωση του παραγωγικού κόστους και των λειτουργικών εξόδων και στόχευση σε εξαγωγές και νέες αγορές, πέτυχε να αφήσει πίσω τις ζημιές και επί του παρόντος έχει εστιάσει στη βελτίωση της κερδοφορίας.

    Σύμφωνα με τη διοίκηση της Παπουτσάνης, η στρατηγική θα επικεντρωθεί σε τρεις άξονες. Στη διεύρυνση του brand OLIVIA στο εξωτερικό, με στόχευση στις αγορές της Γαλλίας, των ΗΠΑ (η εταιρεία υπέγραψε πρόσφατα συμφωνία με την αμερικανική εταιρία παραγωγής και διανομής συμπληρωμάτων και φυσικών προϊόντων WindmillHealthProducts για τη διάθεση της σειράς OLIVIA), της Ολλανδίας και της Σκανδιναβίας, δεύτερον στο μεγαλύτερο άνοιγμα σε καταναλωτικό κοινό μικρότερης ηλικίας και τρίτον στη διεύρυνση των υφιστάμενων συνεργασιών στο χώρο του λιανεμπορίου και των ξενοδοχείων. Παράλληλα θα συνεχιστούν οι προσπάθειες ελέγχου του κόστους.

    "Εφόσον τα πράγματα πάνε καλά, αυτό θα έχει αντίκτυπο στους μετόχους" συμπλήρωσε, προβλέποντας πάντως πως δεν θα υπάρξει η δυνατότητα διανομής μερίσματος την επόμενη διετία.

    Όπως ανέφερε ο κ. Τασόπουλος, δεν θα χρειαστούν νέες επενδύσεις στην παραγωγική μονάδα που βρίσκεται στη Χαλκίδα, μετά το επενδυτικό πρόγραμμα ύψους 3,7 εκατ. ευρώ που υλοποίησε την τελευταία διετία, οι οποίες αφορούσαν σε νέα αυτοματοποιημένη γραμμή συσκευασίας καλλυντικών, νέα γραμμή παραγωγής ξενοδοχειακών σαπώνων και επέκταση των παραγωγικών ικανοτήτων στις πλαστικές φιάλες.

    Κατά το πρώτο τρίμηνο, η Παπουτσάνης πέτυχε ανάπτυξη του κύκλου εργασιών κατά 26% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2017, με τον κύκλο εργασιών να ανέρχεται σε 5,3 εκατ.

    Όπως αναφέρουν οι επικεφαλής της εισηγμένης, η ανάπτυξη οφείλεται σε διεύρυνση των συνεργασιών με πολυεθνικές εταιρείες, στην ανάπτυξη της κατηγορίας των ειδικών σαπωνομαζών στο εξωτερικό και στην ανάπτυξη της κατηγορίας των επωνύμων προϊόντων κυρίως λόγω αύξησης της διανομής τους. Πέρυσι ο τζίρος της Παπουτσάνης, ανήλθε στα 20,8 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση 15,2% σε σχέση με το 2016.

    Οι εξαγωγές το πρώτο τρίμηνο του 2018 ανήλθαν σε 2,4 εκατ. ευρώ, που αντιπροσωπεύει ποσοστό 45% του κύκλου εργασιών του τριμήνου. Το 22% του κύκλου εργασιών αφορά πωλήσεις επωνύμων προϊόντων Παπουτσάνης στο εσωτερικό και εξωτερικό, το 26% πωλήσεις προς τη ξενοδοχειακή αγορά, το 31% παραγωγές τρίτων και το υπόλοιπο 21% βιομηχανικές πωλήσεις ειδικών σαπωνομαζών.

    Συνολικά η εταιρεία εξάγει σε 25 χώρες. Ο μεγαλύτερος όγκος πωλήσεων καταγράφεται στην Ευρώπη, όμως το επόμενο διάστημα εντείνονται οι ενέργειες για ισχυρότερη τοποθέτηση στις ΗΠΑ και σε αγορές της Ασίας.

    Βασιλική Κουρλιμπίνη
    Vicky.kourlibini@capital.gr

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ