Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 01-Ιουν-2018 08:02

    Και στα φυτικά ροφήματα η Coca Cola

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Και στα φυτικά ροφήματα η Coca Cola

    Της Αλεξάνδρας Γκίτση

    Ακολουθώντας το διεθνές καταναλωτικό trend για αναψυκτικά με λιγότερες θερμίδες αλλά και για φυτικά ροφήματα, μια κατηγορία που στην Ελλάδα "τρέχει" με ρυθμό αύξησης 72% σε όγκο και 86% σε αξία, η Coca Cola ρίχνει και στην ελληνική αγορά τη νέα σειρά ροφημάτων Adez.

    Το συγκεκριμένο brand, το οποίο ξεκίνησε από την Αργεντινή το 1988 και εξαγοράσθηκε από την Coca-Cola πριν από λίγο διάστημα, ανήκει στην κατηγορία των φυτικών ροφημάτων και περιέχει σπόρους, χυμούς φρούτων και βιταμίνες. Στη Μεγάλη Βρετανία κυκλοφορεί ήδη από τον περασμένο Μάρτιο, δηλαδή λίγες ημέρες πριν τεθεί σε ισχύ ο φόρος ζάχαρης.

    Στην Ελλάδα πρόκειται να τοποθετηθεί στα ράφια μέσα στο επόμενο διάστημα. Αυτό όμως δεν είναι το μοναδικό προϊόν που σκοπεύει να ρίξει στην ελληνική αγορά ο πολυεθνικός όμιλος ο οποίος από όμιλος αναψυκτικών μετατρέπεται σε "Total Beverage Company". Συνολικά η εταιρεία πρόκειται να ρίξει στην αγορά 18 νέα προϊόντα.  

    Συγκεκριμένα λανσάρει στην Ελλάδα, τη Fanta πορτοκαλάδα με 30% λιγότερη ζάχαρη και 20% χυμό πορτοκάλι, Fanta πορτοκαλάδα και λεμονάδα Zero, χωρίς θερμίδες και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια, Sprite Zero Λεμόνι Μέντα, καθώς και δύο νέες γεύσεις Schweppes, με Λεμόνι και Μαστίχα-Μέντα, χωρίς ζάχαρη, που θα είναι διαθέσιμη μόνο στην Ελλάδα.

    Τη νέα αυτή στρατηγική της Coca Cola παρουσίασε χθες η διοίκηση της εν Ελλάδι θυγατρικής της, από κοινού με τη διοίκηση της Coca Cola 3E. Όπως είπε ο γενικός διευθυντής Coca-Cola Τρία Έψιλον, Γιάννης Παπαχρήστου,: "Οι μεγάλες επενδύσεις μας τα τελευταία χρόνια, και ιδιαίτερα στο Σχηματάρι mega-plant δείχνουν τη δέσμευσή μας στην ανάπτυξη και στην απασχόληση, και ενεργοποιούν το νέο παραγωγικό και διανεμητικό μοντέλο για πάνω από 500 διαφορετικά προϊόντα, ένα χαρτοφυλάκιο χωρίς αντίστοιχο στην αγορά, που μας επιτρέπει να είμαστε δίπλα στους καταναλωτές μας, σε κάθε στιγμή της μέρας τους, σε κάθε περίσταση κατανάλωσης. Ένα total beverage portfolio, που καλύπτει τις προτιμήσεις τους, 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα".

    Σημειώνεται ότι η Coca Cola 3Ε αντιπροσωπεύει το 0,5% του ΑΕΠ της χώρας, εξάγει σήμερα προϊόντα σε 11 χώρες και στο πλάνο βρίσκονται πολλές άλλες ακόμα, όπως αναφέρθηκε κατά τη διάρκεια της χθεσινής εκδήλωσης.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ