Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 22-Μαϊ-2018 17:19

    Fourlis: Συρρίκνωση ζημιών και αύξηση πωλήσεων το α΄ τρίμηνο

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Fourlis:  Συρρίκνωση ζημιών και αύξηση πωλήσεων το α΄ τρίμηνο

    Συρρίκνωση ζημιών και αύξηση των πωλήσεων και των EBITDA ανακοίνωσε ο όμιλος Fourlis για το πρώτο τρίμηνο του 2018.

    Ειδικότερα, όπως αναφέρει ο όμιλος σε σχετική ανακοίνωση, οι πωλήσεις ανήλθαν το πρώτο τρίμηνο του 2018 σε € 96,2 εκατ., έναντι € 89,1 εκατ. το πρώτο τρίμηνο του 2017 αυξημένες κατά 8%.

    Τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε € 3,6 εκατ. έναντι € 2,8 εκατ. το πρώτο τρίμηνο του 2017 παρουσιάζοντας αύξηση 28,1%.

    Οι ζημίες προ φόρων ανήλθαν σε € 3,0 εκατ. έναντι ζημιών € 4,1 εκατ. το πρώτο τρίμηνο του 2017. Οι ζημίες μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας ήταν € 2,3 εκατ. έναντι ζημιών € 3,3 εκατ. σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2017.

    Η λιανική οικιακού εξοπλισμού και επίπλων (ΙΚΕΑ), παρουσίασε πωλήσεις € 61,9 εκατ. το πρώτο τρίμηνο του 2018 αυξημένες κατά 8,4% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2017 (€ 57,1 εκατ.). Oι πωλήσεις στην Ελλάδα αυξήθηκαν κατά 6,2%, ενώ στις υπόλοιπες χώρες αυξήθηκαν κατά 12,7%, συγκρινόμενες με το πρώτο τρίμηνο του 2017. Το EBITDA ανήλθε στα € 2,8 εκατ. έναντι € 1,9 εκατ. το πρώτο τρίμηνο του 2017, ενώ οι ζημιές προ φόρων ανήλθαν σε € 1,2 εκατ. έναντι ζημιών € 2,3 εκατ. το αντίστοιχο τρίμηνο του 2017.

    Σήμερα, λειτουργούν συνολικά 7 καταστήματα ΙΚΕΑ, 5 από αυτά στην Ελλάδα, ένα στην Κύπρο, και ένα στη Σόφια Βουλγαρίας. Επίσης λειτουργούν 7 σημεία παραγγελιοληψίας προϊόντων ΙΚΕΑ στη Ρόδο, στην Πάτρα, στα Χανιά, στο Ηράκλειο, στη Κομοτηνή και δυο στην Βουλγαρία (Βάρνα και Μπουργκάς). Τέλος το ηλεκτρονικό κατάστημα της ΙΚΕΑ (e-commerce) παρουσιάζει σημαντικούς ρυθμούς ανάπτυξης και στις τρείς χώρες Ελλάδα, Βουλγαρία και Κύπρο.

    Στη λιανική αθλητικών ειδών (INTERSPORT), οι πωλήσεις το πρώτο τρίμηνο του 2018 παρουσίασαν αύξηση κατά 7,1%, στα € 34,3 εκατ. σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2017 (€ 32,0 εκατ.).

    Η αύξηση αποδίδεται κυρίως στη δραστηριότητα της Ελλάδας, όπου οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 16,2%, ενώ οι υπόλοιπες χώρες παρουσίασαν οριακή αύξηση.

    Τόσο το EBITDA όσο οι ζημίες προ φόρων, παρέμειναν στα ίδια περίπου επίπεδα σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό χρονικό διάστημα. Συγκεκριμένα, κατά το πρώτο τρίμηνο του 2018, το EBITDA ανήλθε στο €1,0 εκατ. ενώ οι ζημίες προ φόρων ανήλθαν σε €1,5 εκατ.

    Ο Όμιλος FOURLIS αριθμεί σήμερα 128 καταστήματα στη λιανική αθλητικών ειδών. Το δίκτυο καταστημάτων Intersport αποτελείται από 50 καταστήματα στην Ελλάδα, 29 στη Ρουμανία, 24 στην Τουρκία, 7 στη Βουλγαρία και 4 στην Κύπρο. Αντιστοίχως λειτουργούν 12 καταστήματα The Athlete’s Foot στην Ελλάδα και 2 στην Τουρκία. Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις στη Ελλάδα παρουσίασαν σημαντική ανάπτυξη. Στρατηγικός στόχος για τον Όμιλο παραμένει η ανάπτυξη του e-commerce και στις υπόλοιπες χώρες που δραστηριοποιείται η Intersport.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων