Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 26-Απρ-2018 07:36

    AVIN: Τα πλάνα επέκτασης, οι επενδύσεις και ο "πέλεκυς" για τους… παράνομους

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    AVIN: Τα πλάνα επέκτασης, οι επενδύσεις και ο "πέλεκυς" για τους… παράνομους

    Του Χάρη Φλουδόπουλου

    41 χρόνια από την ίδρυσή της το 1977, η εταιρεία το όνομα της οποίας προέρχεται από το  όνομα του Νίκου Βαρδινογιάννη (Nikos Vardinoyannis) αντεστραμμένο, αλλάζει όψη και επιχειρεί την επανατοποθέτησή της στην αγορά. Βασικοί άξονες για αυτή τη στρατηγική είναι αφενός η ανακαίνιση των περίπου 500 πρατηρίων της εταιρείας, το λανσάρισμα νέων προϊόντων κυρίως των ενισχυμένων βενζινών και πετρελαίου (προϊόντα Action), το νέο μάρκετινγκ μέσω της νέας loyalty card της εταιρείας, αλλά και η αύξηση του αριθμού των ιδιολειτουργούμενων πρατηρίων (πάνω από 100 αυτή τη στιγμή).

    Για τη νέα αυτή στρατηγική η εταιρεία, όπως άλλωστε είχε προαναγγείλει η διοίκηση της ΜΟΗ κατά την παρουσίαση των αποτελεσμάτων του 2017, προχωρά σε επενδύσεις ύψους 35 εκατ. ευρώ την επόμενη πενταετία. "Οι μέτοχοι μας στηρίζουν και υποστηρίζουν το επενδυτικό μας πρόγραμμα” ανέφερε σχετικά ο γενικός διευθυντής της AVIN Τόλης Βασιλακάκης, ο οποίος υπογράμμισε ότι η επιλογή της νέας εταιρικής ταυτότητας δίνει ιδιαίτερη έμφαση στον ελληνικό χαρακτήρα της εταιρείας. 

    Οι επενδύσεις προχωρούν παρά το γεγονός ότι συνεχίζεται η κρίση στην αγορά καυσίμων ενώ και η όξυνση του λαθρεμπορίου και της παραβατικότητας συνεχίζουν να περιορίζουν τα περιθώρια και να δημιουργούν συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού. Είναι χαρακτηριστικό ότι μετά το 2017 όπου οι συνολικές πωλήσεις είχαν αρνητικό πρόσημο, στο πρώτο τρίμηνο του έτους καταγράφεται μεν αύξηση των πωλήσεων στα καύσιμα κίνησης (1,9% στις βενζίνες και 5,8% στο κίνησης) ωστόσο η συνολική εικόνα αντιστρέφεται από την καταρράκωση του πετρελαίου θέρμανσης το οποίο έκλεισε στο -22% σε σχέση με πέρυσι. 

    Ωστόσο, όπως δείχνουν οι εσωτερικές έρευνες που έχει διεξάγει η εταιρεία, ο καταναλωτής πλέον έχει ως νούμερο ένα προτεραιότητα και κριτήριο επιλογής την σωστή ποιότητα αλλά και ποσότητα των καυσίμων που αγοράζει. Αυτό φαίνεται και στον τρόπο που επιλέγει τα πρατήρια, όσο και από τα προϊόντα αφού υπάρχει αυξημένη τάση για τα ειδικά προϊόντα action (action 100 βενζίνη και Action Diesel), τα οποία κερδίζουν όλο και μεγαλύτερα μερίδια αφού προσφέρουν περισσότερα χιλιόμετρα και βοηθούν στην καλύτερη συντήρηση των κινητήρων. 

    Η εταιρεία ποντάρει πολλά και στο μάρκετινγκ και την loyalty κάρτα Avin Card, με το πρόγραμμα επιβράβευσης ‘κερδίζω’ να έχει μεγάλη επιτυχία στο διάστημα που εφαρμόζεται. 

    Σε ό,τι αφορά την τοποθέτηση στην αγορά, το επόμενο διάστημα η εταιρεία θα δώσει έμφαση στην επέκταση στη Β. Ελλάδα με την περαιτέρω αξιοποίηση των αποθηκών που απέκτησε η Motor Oil Hellas από τη Revoil στην Καβάλα, αλλά και στα πρατήρια σε αυτοκινητοδρόμους. Για τη Β. Ελλάδα η εταιρεία από 170 πρατήρια έχει ως στόχο να ξεπεράσει τα 200 και κυρίως να αυξήσει τις πωλήσεις σε όγκους. Για τις εθνικές οδούς, ήδη μετά το πρατήριο στην Πελάνα (στο νέο αυτοκινητόδρομο Λεύκτρο Σπάρτη) διαθέτει άλλα τέσσερα πρατήρια στην Ιόνια οδό. Παράλληλα σχεδιάζεται πιλοτικά και η δημιουργία σταθμών φόρτισης σε 4 πρατήρια στην Ιωνία. 

    Να σημειωθεί τέλος ότι η εταιρεία, από πέρυσι υπογράφει με τους συνεργαζόμενους πρατηριούχους του δικτύου της νέες συμβάσεις ενώ έχει εξασφαλίσει πιστοποίηση ποιότητας και ποιοτικού ελέγχου από την bureau veritas. Στο πλαίσιο των ελέγχων εάν εντοπιστούν προβλήματα από τους ανεξάρτητους ελέγχους τότε αμέσως τίθεται εκτός λειτουργίας η αντλία που κάνει προβληματικές παραδόσεις, ενώ σε περίπτωση που διαπιστωθεί επανειλημμένη παραβατικότητα, τότε ο πρατηριούχος αποβάλλεται από το δίκτυο. Αυτό σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας έχει ήδη γίνει σε αρκετές περιπτώσεις. 
     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων